Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Terug van de Mini-Bee

Wat was het donker vanmorgen! We moesten echt de lichten aan, anders was er geen steek te zien, haha. Ruth showde de lay-out van haar quilt in wording. Alles keurig op een laken gespeld.


Vind je hem niet prachtig worden? En Joke had de tas voor haar vriendin Inge klaar. Helemaal zelf ontworpen.





Ze vroeg zich af of ze er ook nog een paar korte hengseltjes aan zal maken. Voorlopig maar niet.

Ik ben verder gegaan met het doorpitten van de rand van de ACQ. Maar ik had deze ook meegenomen om te laten zien:


Het middenblok van de Mysterie. Gisteren heb ik heerlijk zitten naaien in de Idylle en kijk eens, alle blokken zitten al aan elkaar. Alleen moet er nog een randje om.


Ik ben toch wel erg benieuwd hoe anderen de blokken gerangschikt hebben. Voor mij was dit eigenlijk de enige logische manier. Dit ziet er al wonderlijk uit, maar op een andere manier klopte het helemáál niet. Of ik heb verkeerd gekeken.


20 opmerkingen:

marga zei

Wat een prachtige kleuren heeft de quilt van Ruth. Dat mooie rode en dat blauw met een grijzige waas. Staat heel goed bij elkaar.
Jou quilt heeft heftige kleuren maar ik vind het patroon samen met de kleuren erg mooi en verassend.
Groeten
Marga

Hennie zei

Geweldig die bee's, je kunt zo mooi elkaars werk live bewonderen !

Groetjes Hennie.

Miny zei

Altijd gezellig een bee, dan zie je weer de leuke dingen voorbij komen.

Groet Miny

baukje zei

Ziet erw eer gezellig al die werkstukken. Groet uit een stralend zonnig Frankrijk.

conny's quilts zei

Mooi hoor die mysterie quilt uit het QN. Gezellig weer die bee, veel moois te zien.

ria vogelzang zei

Wat weer heel veel moois! Altijd zo geweldig om dat allemaal te zien.
En dank voor je lieve reaktie op mijn blog. <3
Liefs, Ria.

Yvonne zei

Gezellig zo'n mini Bee. Je middenvlak is mooi geworden!

Lida zei

Gaaf die bee, haar quilt wordt echt mooi en wat een leuke tas! Jouw mysterie wordt ook heel mooi en heel apart, geen idee of het zo hoort, maar het staat wel apart!
Knuffel
Lida

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooi en vrolijk de mysteie. Quilt in wording op de mini bee vind ik ook mooi hoor
Groetnis Annie

Floor zei

Heb er ook eventjes goed naar gekeken, maar het lijkt me ook de enige juiste manier.
Maar wie weet hebben anderen er iets heel anders van gemaakt.
Die van jou is in ieder geval leuk geworden.
De quilt van Ruth vind ik ook heel mooi worden.
Eenvoudig, maar prachtig van kleur. Helemaal mijn smaak.

KijkDaarIs zei

Wat een vrolijke kleuren !
en al die geshowde werkstukken...gezellig zo'n bee...
fijne avond.....

mieke zei

Leuk, leuk en leuk !
Met de mysterie, kun je inderdaad verschillende eindresultaten krijgen.
Ik ben benieuwd.
grtjs Mieke

Willy zei

Gezellig Chris. Prachtig wordt de quilt van Ruth. Leuke tas maakte Joke voor haar vriendin. Je mysterie krijgt al mooi vorm.

Gonny zei

Goed in elkaar of niet ... Zoals het eruitziet: Prachtig!!! Alleen de kleuren al! Heerlijk met deze donkere (koude) dagen ;-)

Tineke zei

Wat een mooie werken worden er weer geshowd. Prachtige blokken van Ruth en de tas die Joke heeft gemaakt is ontzettend knap gemaakt.
Je Mysterie is schitterend, mooie kleuren.
Groetjes Tineke

Our photos zei

Mooie zijn de Quilt en Tas en ook jouw Mysterie!
Groetjes, SK

idaviltcreatief zei

O wat gezellig allemaal, je zou toch zo aan willen schuiven, wat heb je toch een leuke hobby Chris!

foekie's fashion zei

Gezellig hoor die Bee's dan zie je nog eens wat moois van anderen in het echt. Die mysterie is een met pittige kleuren, leuk hoor. Groetjes van Joke

Marga (MarPie) zei

Leuk lay-out van Ruth mooie tas maar het middenstuk van jouw slaat alles.
Wat mooi, echt zo sprekend.

Groetjes,
Marga♥

petronella zei

Heel mooi en bijzonder!