Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Storm op de Strijkplank

Buiten is de storm gaan liggen, maar binnen ook. Alleen dan op de strijkplank.


Voorbereiden voor het dubbelen. Op sommige plekken komen zóveel stofjes samen, dat moest ik wel een beetje in goeie banen leiden.


Ben er wel even mee bezig geweest. De lap voor de achterkant is ook in huis ....


 .... en de vulling ligt klaar. Dus zodra er gelegenheid is, kan ik aan de gang.

Ik kreeg er ook weer 2 leuke siggy's bij:


Voor het eind van dit jaar verwacht ik er nog een paar. Leuk.

Fijn weekend en tot volgende week maar weer.


13 opmerkingen:

feltfree på Åsly zei

Succes met dubbelen. Wat wordt ie leuk. Fijn weekend
Frederika

Rennie zei

Wat een leuke uitdrukking 'storm op m'n strijkplank'. Die ga ik van je lenen. Nu de Sinterklaas achter de rug is ga ik ook eens kijken wat er nou precies gedubbeld moet worden. Veel plezier met de voorbereidingen.

AnitaS zei

Succes met dubbelen. Daarna lekker quilten. Fijn weekend.

quiltlodge gerda zei

Hoi Chris, ik ben blij dat de storm buiten is gaan liggen maar die storm van jou, die had ik hier ook wel willen liggen.

Yvonne zei

Prachtige top in die frisse blauwtinten. Succes met dubbelen, altijd een lastig klusje!

marga zei

Een hele klus dat strijken hier ligt ook nog zoiets maar ik ben er nog niet zover mee. Wat leuk die siggy's asl je alleen al kijkt naar al die verschillende stofjes die gebruikt worden.
Groeten en een heel fijn weekend.

Marga

katrien zei

Leuke siggies kreeg je binnen.
Succes met quilten.

Marga (MarPie) zei

Mooi achterkant stofje voor de storm.
leuke siggies weer.

Groetjes,
Marga♥

Annie Kingma.Bonnema zei

Heel werk de voorbereidingen van Storm
Mooie siggy's.
Ik verwacht ook nog, maar ze laten nog op zich wachten
Groetnis Annie

Ria van Kasteel zei

Ja veel stukjes bij elkaar kunnen lastig zijn maar zo te zien heeft de kapitein het prima in de hand.En mooie stof voor de achterkant.

Lieve groeten en een knuffel van Ria ;0))

Floor zei

Oooo, dat strijken van de top, wat een akelig werkje is dat toch!
Maar het moet gebeuren, de naadjes moeten toch een beetje plat liggen, dat quilt wel fijner straks.
Maar soms komen ze allemaal bij elkaar en is het proppen.
Maar het is vast nu klaar en kan je gaan dubbelen, gelukkig is hij niet zo groot.

baukje zei

Wat heb je er een mooie achterkant bij gevonden. Ik ben vaak te zuinig, lees gierig om een mooie achterkant te gebruiken.

Willy zei

Leuk om te zien hoe jij die storm aanpakt. Mooie nieuwe siggies. Fijne zondag,