Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Een heftig mysterie

Dat is het echt, een heftig mysterie. Niks klassieke uitstraling zoals bij het 1e deel aangegeven stond. Maar dat komt natuurlijk door de stofjes. Zaterdag kwam het laatste deeltje (in QN), het middenblok. Dus ben ik gister even bezig geweest met het puzzelen van de blokjes die al klaar waren.


Wat mij betreft, gaat het zoiets worden. In het midden heb ik het stofje gelegd dat de ondergrond wordt voor het midden-blok. Ik heb ook al vast een paper piecing patroon in EQ getekend. Maar het huishouden vraagt vandaag ook zijn aandacht en de pc en ...... Nou ja, ik hoef me dus niet te vervelen.


24 opmerkingen:

Miny zei

Oh ja echt wel apart, ik vind hem mooi, jou stofjes zitten precies op de juiste plek.

Groet Miny

Beertje Zonn zei

Het ziet er mooi uit en een fijne dag, Sonnja

Noa Tonnis zei

ik vind het echt heel leuk worden al ben ik niet van de felle kleuren

baukje zei

Knap hoor die felle kleuerncombinatie in ahrmonie te brengen. Ik zou voor veel rood hebben dat is mijn kleur.

Johanna Faber zei

Wat apart Chris en helemaal jou kleuren mooooooooooooooooi

Fijne week liefs joke

Annie Kingma.Bonnema zei

Word zeker mooi
Groetnis Annie

AnitaS zei

Ik vind jouw kleuren prachtig.

M Verheij zei

Chris,wat prachtig in deze kleuren worden de donkere dagen lichte dagen.
Maaike

marga zei

Het is volgens jou heftig maar ik vind het wel mooi.
Succes met je huiswerk en de pc. Groeten
Marga

Anoniem zei

Je kleurencombinatie past echt bij jou-net zo sprankelend.
Succes met de afwerking
groetjes,Truus uit Drenthe

Willy zei

Prachtig met deze stoffen Chris.

feltfree på Åsly zei

Het ziet er erg vrolijk uit in die kleuren.
Heel mooi hoor. Succes met de laatste loodjes.
Groetjes Frederika

Marga* zei

Inderdaad niet echt klassiek, maar wel heel erg vrolijk en leuk.

Groetjes,
Marga*

Aangenaam verpozen met Joke zei

De kleuren zijn heel vrolijk. Ik ben benieuwd hoe het echt gaat worden. Misschien wel heel verrassend. Het woord vervelen komt toch niet in jouw woordenboek voor ?
Groeten, Joke

Floor zei

Volgens jou gaat het zoiets worden.... staat het er niet bij dan hoe het in elkaar gezet moet worden?
Heb het Q.N. nog niet uit, doe er altijd lekker lang over.
Klassiek is hij natuurlijk niet met jouw vrolijke kleuren, maar wel leuk als je straks verschillende uitvoeringen ziet staan in Q.N. Allemaal anders met hetzelfde patroon.

Ineke Hulzebos zei

Ik vind de kleurkeuze prachtig, al ben ik wat traditioneler. Heel erg mooi!

Liefs, Ineke

Annelies zei

Wat ziet dat er leuk uit !

Ria van Kasteel zei

Hij is echt te gek geworden veel leuker dan die van vorig jaar.

Lieve groeten en een knuffel van Ria ;0))

Anoniem zei

Ik vind de kleurkeuze ook heel mooi, ben er zelf ook nog steeds mee bezig, al gaat het dan niet zo heel snel.. ;-)

Groetjes van Jantje..

Yvonne zei

Inderdaad een vrolijke quilt in deze kleuren bij elkaar, lijkt me leuk om te maken zo'n mysterie.

Marianne zei

Vrolijke kleuren. Altijd spannend als je de blokken in elkaar gaat schuiven. De twijfel slaat dan toe. Een verrassende quilt.
Lieve groet, Marianne K.

Dineke zei

Wat een leuk resultaat heb jij bij de mysterie

Eulalia Isabel zei

me encanta

saludos

Hennie zei

Wat een prachtige kleuren Chris ! ! !

Groetjes Hennie.