Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Besluit

Gisteren nam ik het BESLUIT. Even een paar weekjes niet bloggen. Dat voelt een beetje als vakantie, terwijl ik gewoon thuis blijf hoor. Maar die laatste weken van het jaar zijn altijd extra druk, door bezoekjes, verjaardagen en ach, je weet het zelf ook wel, door al die extra dingen van deze maand.

Al eerder namen Chago en ik het BESLUIT dit jaar een heleboel minder kaarten te sturen. Daarom stuur ik jullie allemaal via dit logje deze kerstkaart.


Met daarbij natuurlijk de wens dat ieder van jullie zal genieten van heel gezellige en sfeervolle kerstdagen.
Maar ook dat je mag stilstaan bij het mooiste en belangrijkste dat je met kerst kan vieren, dat onze Schepper en God zijn verlangen en liefde voor ons heeft getoond in de komst van Jezus Christus.

Als BESLUIT van dit logje wil ik jullie nog heel erg bedanken voor al die gezellige, warme en bemoedigende reacties in het afgelopen jaar.

Veel liefs van
 Chris.


37 opmerkingen:

Birgitte aka Bietje zei

Tsjonge, wat een besluiten allemaal. Lijken wel goede voornemens.
Je hebt groot gelijk om even pauze te nemen, december is de tijd voor familie en minder om te bloggen. En ook minder kerstkaarten, prima. Er zijn tegenwoordig zo veel andere manieren om elkaar toch even te laten weten dat je elkaar een fijne kerst wenst. Ik ga daar ook gebruik van maken.
Fijne feestdagen en goede rutsch in het nieuwe jaar voor jouw en de jouwen gewenst. Tot het volgend jaar.

Martine zei

Jij ook fijne feestdagen gewenst en veel goeds in het nieuwe jaar.
Tot blogs. Martine

Annelie zei

ook voor jullie een fijne decembermaand en ook voor het komende jaar heel veel liefde, geluk en gezondheid gewenst.

Groet Annelie

Annelies zei

Chris, een wijs besluit. Ook ik zal rond de feestdagen haast niet bloggen.
Ik wens je hele fijne feestdagen en alvast en heel gelukkig 2014 !

feltfree på Åsly zei

Geniet heerlijk van de feestdagen en je blogpauze. Fijne kerst. Lieve groet Frederika

Monica zei

Cris, wederzijds heel fijne kerstdagen, een goed uiteinde en beter begin en voor het Nieuwe jaar veel geluk en inspiratie. ga genieten van deze dagen

Ans zei

Jullie ook hele fijne dagen en voor 2014 Geluk Gezondheid en veel quiltplezier toegewenst. Groetjes, Ans

KijkDaarIs zei

Het zal wel stilletjes zijn dan...maar we begrijpen het wel hoor..
ik wens jullie ook hele fijne dagen toe..en alle goeds voor het nieuwe jaar !!!
En ik kijk weer uit naar je fijne verhaaltjes..:0)
lieve groetjes !!
En een hele fijne dag.....

Yvonne zei

Heel verstandig! In deze drukke tijd is het fijn om niets te moeten zoals alle blogs bijhouden. Hele fijne en gezegende feestdagen gewenst!

Janet zei

gelukkig betreft je besluit een pauze, vieuww even dacht ik dat je ging stoppen. tzal lastig worden maar een maandje zonder moet lukken. Ik wens jullie ook hele fijne feestdagen en een gezegend 2014!!

AnitaS zei

Natuurlijk wens ik ook jou en je familie hele fijne dagen. Ik blog ook niet meer zo veel. Het is even veel te druk. Ik verstuur ook zo min mogelijk kaarten. Hele fijne tijd.

katrien zei

Geniet van je blogpauze.

Ook van hieruit,hele fijne feestdagen.

Corina zei

Heel goede feestdagen ook voor jou. Geniet van je blogvakantie!

Floor zei

Enige weken zonder jouw blogje???
Dat gaat me niet lukken hoor Chris :-)
Wel saai, maar begrijpelijk als je zoveel tegelijk te doen hebt.
Geen kerstkaarten, misschien ook wel wijs, want het worden er elk jaar meer.
Ik wens jullie ook hele fijne dagen natuurlijk, en een gezellig oud en nieuw.
Daarna kom je vast weer terug in blogland.
Nu maar eerst genieten van elkaar.
Liefs,
Floor

M Verheij zei

Chris,fijne feestdagen en een goede jaarwisseling.En vooral een gezond 2014.
Tot na je blogpauze.
Maaike

Rian zei

Lieve Chris,
Een blogvrije eindejaarstijd is je van harte gegund hoor. Even "alleen maar" thuis en eigen dingen. Je hebt ook nog een 'kerstkindverjaardag' te vieren, dus zoals ieder jaar veel in je hoofd en om handen. En je hebt gelijk: Laten we het allerbelangrijkste niet vergeten door al die "kerst-toeters&bellen".
Namelijk, dat u heden geboren is....
Heb goede feestdagen met elkaar en een gezellige jaarwisseling.
Liefs van mij.
(ik denk dat ik je voorbeeld maar ga volgen, wat bloggen betreft)

mieke zei

Een mooi besluit met een mooie kaart.
Dank je wel.
Ook voor jullie hele fijne Feestdagen en de allerbeste Wensen voor het Nieuwe Jaar.

Lee Prairie Designs zei

Enjoy your blog break, I understand!!!

This post was very special with your message to all of us, Thank you dear friend Chris.

God Bless you and your family,

Carolyn

Tineke zei

Dank je wel voor je lieve wensen. Ook voor jullie hele fijne feestdagen en voor 2014 wens ik jullie veel liefde, gezondheid en geluk.
Groetjes Tineke

Saskia Smit zei

Dat zijn een hoop mooie voornemens!

petronella zei

Ook een Fijne Tijd toegewenst met je familie! Ben op ht moment ook niet regelmatig met bloggen. Het zij zo!

Ria van Kasteel zei

Hele fijne feestdagen en een goede jaarwisseling.

Lieve groeten en een knuffel van Ria ;0))

Ineke Hulzebos zei

Heel verstandig Chris, om even een pauze te nemen.

Ook ik wens jullie samen met de familie fijne Kerstdagen en een gelukkig 2014.

Liefs, Ineke

foekie's fashion zei

Ook ik wens jou en je familie hele fijne feestdagen en een gezond en creatief 2014.
Groetjes van JOke

Annie Kingma.Bonnema zei

Hartelijk dank voor de mooie kaart.
Voor jullie fijne dagen, en tot na je blog pauze dan maar.
Heel veel zal ik ook niet online zijn. Ons volkje komt langs
Groetnis Annie

Lida zei

Oh Chris wat een verstandig besluit! Ik wil de komende weken ook wat minder bloggen en wat meer tijd vinden voor rust, de hectiek van de laatste tijd even weg laten zakken en mij voorbereiden op een nieuw jaar!
Ik wens jou en Chago een heerlijke Kersttijd en een fantastische jaarwisseling! Knuffel
Lida

Miny zei

Helemaal geen gek ;)) bedankt voor de mooie kaart en voor jou en je gezin, hele fijne tijd gewenst!

Groet Miny

Our photos zei

Ook ik wens jou en je familie hele fijne feestdagen en een gezond en creatief 2014.
Groetjes, SK

Willy zei

Voor jullie ook hele fijne dagen. Lieve groet,

Awesome Needles zei

Hola que tal? Tienes un blog muy bonito, con unas cosas muy chulas. Me quedo por aquí y me hago seguidora. Te dejo el enlace de mi blog por si te apetece pegar un vistazo:
http://awesomeneedles.blogspot.com.es/
Espero que te guste. Un saludo

Patrizia Valle zei

so lovely !
Pat

Awesome Needles zei

thank you very much for your visit and your comment, you are welcome when you want. Your job is adorable. Kiss

Johanna Faber zei

Geniet van je vrije logjes tijd
Veel plezier
Fijne dag groetjes Joke

quiltlodge gerda zei

Lieve Chris , daar heb je een wijs besluit genomen!
Ik wens je van harte een heerlijke tijd de komende weken samen met iedereen die je er graag bij wilt hebben.
Ik geloof op een andere manier als jij (denk ik) maar in essentie komt het wel op het zelfde neer denk ik. Wees dankbaar met wat je hebt, zie de wonderen om je heen en vergeet degenen die het minder getroffen hebben niet.
Lieve Chris, het was weer een mooi jaar en we gaan vol goede moed, hoop en verwachting het nieuwe jaar in, wat jij?!

Our photos zei

Fijne Kerstdagen, Chris!
Groetjes, RW & SK

Johanna Faber zei

Hele fijne feestdagen en voor 2014 vooral veel gezondheid liefde en geluk

Groetjes Joke

Antje uit Urk zei

De allerbeste wensen voor 2014 Chris!
groetjes Antje