Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Wat een mysterie!

Deze week ben ik eindelijk weer eens achter mijn machientje gekropen. Tjonge, dat was lang geleden! Lekker in mijn Idylle, muziekje aan en lekker snorren.


Ik moest nodig aan de gang met deeltje 3 van de Mysterie van het Quilt Nieuws.

Gelukkig had ik al wel het een en ander voorbereid liggen. Ik heb van de patroontjes een PP gemaakt en de papiertjes waren al geprint, dus ik kon direct aan de gang. Wat een kleurtjes hè, even wat anders dan het blauw van de Storm.

Ik heb nu 32 blokjes klaar liggen in het mandje.


Ik ben al aan het passen en meten geweest, maar ik kom er niet uit. Het blíjft voorlopig nog een mysterie hoe het gaat worden. De laatste patroontjes komen over een maand.

Fijn weekend maar weer en tot volgende week.


19 opmerkingen:

carina zei

Spannend zeg , ben heel benieuwd want ik ben wel van die kleurtjes! Leuk

Anoniem zei

Dit wordt wel een vrolijke quilt met deze kleuren.Misschien komt er nog een deel dat genaaid moet worden--nog een maand wachten....
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Rian, zei

Spannend, Chris, al zoveel klaar hebben liggen en er geen zinnig geheel van kunnen maken. Ben heel benieuwd wat het gaat worden. 't zijn weer heerlijke 'Jones' kleuren :-)
Dagdag

feltfree på Åsly zei

Erg spannend. Het wordt in elk geval een echte kleurenpracht.
Fijn weekend
frederika

katrien zei

Dat ziet er al leuk uit.

Annie Kingma.Bonnema zei

Ziet er mooi en vrolijk uit.
Groetnis Annie

Lida zei

Dat wordt echt een vrolijke boel! Een echte Chris quilt!
Fijn weekend, knuffel
Lida

Rennie zei

Ook weer fijn dat je machine aan de beurt is er liggen zoveel kleurrijke stofjes te wachten.

Quilt Quebbel zei

Hallo Chris,
Wat een leuke Mysterie bij jouw. Vooral die vrolijke kleuren. Ook ik ben zeer nieuwsgierig hoe de samenstelling gaat worden en wat er in deel vier nog bij komt.
Groet van Maria.

AnitaS zei

Wat een leuke kleuren heb je gebruikt. Ik ben benieuwd hoe het wordt.

marijna zei

Het wordt nu wel spannend hoe het straks moet gaan worden! De blokken zien er prachtig uit.

Cisca zei

Dat knalt er lekker uit bij jou, zeg!
Wat spannend om niet te weten hoe het gaat worden. Ik ben benieuwd.

Fijn weekend, groetjes, Cisca

Floor zei

Daar is het nou een mysterie voor hè, je snapt niet hoe het gaat worden en hoe het in elkaar moet.
Dat wordt straks wel opgelost en dan zal het wel heel anders zijn dan je gedacht had.
Lekkere zomer kleurtjes zijn het!

Willy zei

Het wordt in ieder geval erg mooi. Prachtige stoffen waar je mee werkt. Fijn weekend,

foekie's fashion zei

Wel spannend al die kleurtjes. Ben wel benieuwd hoe dit gaat worden. Groetjes van Joke

Marga (MarPie) zei

Heerlijk die kleurtjes van jouw, ben heel benieuwd wat het uit eindelijk gaat worden.

Groetjes,
Marga♥

petronella zei

Zo dat was lopende-band werk dus! Maar ja dat komt meer voor. Het ziet er in ieder geval erg kleurrijk uit, dus gaat het vast goedkomen!

Hennie zei

Het wordt in ieder geval een mooie fleurige quilt, mooi dat je nog niet uitgefiegelierd ( ? ? ? ) hebt hoe hij in elkaar moet.
Dat is het leuke van een mysterie,

Groetjes Hennie.

mieke zei

Ben ook erg benieuwd.
Zelf ooit aan n mysterie begonnen, maar nooit afgemaakt.
Ik wil zien en weten wat ik ga maken.
Succes, grtjs Mieke