Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Siggy's en de Slak

Wat heeft een slak nou met siggy's te maken?! Wel, het ver-zamelen gaat gewoon héél langzaam en toch heb ik een streefgetal. Eerst de 300 en dan naar de 402. Heb ik alle siggy's vanaf nr. 132 aan de Rol dan zit er 10 meter op de Rol en dat is het einddoel. Maar, en nu komt het, zoals Janet in een reactie opmerkte:
"Ook de Slak haalde de Ark!"
Dus ga ik rustig door. Ik heb er in ieder geval weer 3 bij:


Een vrolijke Smiley van Jozé, Mimosa (oh dat ruikt zo lekker) van Margreet en nog een hele gezellige van Sarah uit Duitsland. Ben er weer blij mee en de teller staat nu op 290.


19 opmerkingen:

Janet zei

Wauw ik heb nog even de 'rol-blogs' terug gelezen, het wordt al een indrukwekkend lint van allemaal quiltsters, heel bijzonder en natuurlijk om te koesteren. Succes met het verwerken van de van de siggies.

Anoniem zei

En reclame maken natuurlijk!

Liefs, Dochter

Ria van Kasteel zei

Maar wel drie mooie slakken hoor.

Groeten en een knuffel van Ria ;0))

petronella zei

Ja,zo gaat het bij mij ook. Maar het blijft leuk hoor!

feltfree på Åsly zei

Wat zijn het weer een leukerds.
Rustig maar gestaag sparen we door.
Groetjes Frederika

marga zei

Langzame siggy's maar wel hele mooie.
Groeten
Marga

Ineke Hulzebos zei

Wat een prachtige siggy's heb je er bij gekregen. Op naar de 500!

Liefs, Ineke

Aangenaam verpozen met Joke zei

Mooie siggy's heb je er weer bij. Maar je hebt ook nog een compliment te goed voor je blauwe storm. Wat is deze prachtig geworden. Dat kleurverloop. Echt een genot om naar te kijken.
Groeten, Joke

Annelies zei

Mooie siggies hoor ! Jammer dat ik op het moment niet zo veel nieuwe aanmeldingen krijg. Morgen laat ik op mijn blog twee foto's van een siggyquilt zien die Katrin W. maakte.

Floor zei

Snap helemaal niets van je uitleg, maar spaar maar lekker door slakje.
Het hoeft toch ook niet snel te gaan, als je het maar leuk vindt.
Ik vind trouwens dat je er vaak een paar krijgt, dus komt de rol wel tot zijn eind.

Annie Kingma.Bonnema zei

Zo denk ik er ook over.
De eerste 2 heb ik ook.
Heb net weer wat op voorraad gemaakt, dus maar eens weer wat aanschrijven.
Groetnis Annie

Annie Kingma.Bonnema zei

Zo denk ik er ook over.
De eerste 2 heb ik ook.
Heb net weer wat op voorraad gemaakt, dus maar eens weer wat aanschrijven.
Groetnis Annie

Our photos zei

Leuke siggies.
Groetjes, RW & SK

sylvia zei

haha, mooi gezegd!! Dan is er toch nog hoop voor mij....ik ga ook niet zo snel!!!
Komt ook omdat ik al die leuke blogs weer zit te lezen, maar zeg nu zelf: ik kan toch niet zonder??!!
Vandaag weer handwerkdag, zo te zien, liefs van mij

Ans zei

Het blijft verrassend, iedere keer weer zo'n zachte envelop open te maken. Bij mij gaat het ook heel langzaam, en het aan elkaar zetten, nog langzamer.

Cisca zei

Al gaat het langzaam, je komt er wel. Deze drie zien er in ieder geval heel leuk uit! Alle drie heel vrolijk op hub eigen manier!

Groetjes, Cisca

Johanna Faber zei

Mooie siggys
Wat is de mozaïek mooi geworden en wat een leuke van Chago
weer even alles bij gelezen
Wat is je quilt schitterend geworden en wat ben je met spannende dingen bezig
Groetjes Joke

Dineke zei

Mooie siggies heb je er weer bij. Ik ga ook in een slakkentempo hoor maar het blijft leuk dat verzamelen.

marijna zei

Langzaam of niet, je hebt er weer hele leuke bijgekregen.