Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Siggy -naaimachinehoes

Kijk eens wat ontzettend leuk, een naaimachinehoes gemaakt van siggy's!


Gemaakt door Toke van wie ik ook een siggy kreeg:


In een mailtje schreef ze dat ze een naaimachinehoes van ontvangen siggy's had gemaakt en op mijn verzoek stuurde ze deze foto's. Ook weer een enig idee!

Van de zussen Gerda en Will kreeg ik deze siggy's:



Ik nader nu echt de 300!

Wil je meer weten over siggy's, kijk dan even bij Annelies.

25 opmerkingen:

Annelies zei

Ja, mooie hoes van Toke. Ik heb haar in de winkel ontmoet en ze is een echte siggy-fan. Ook leuke siggies van de zusjes.

Lida zei

Gaaf die hoes en ook weer een paar leuke erbij! Nu dan weet jij meteen wat je volgende project wordt als de rol vol is! *Ü*
Knuffel
Lida

marga zei

En ga je dan echt stoppen?
Fijne dag.
Het is hier echt koud hoor dus dat wordt lekker thuis knutselen.
groeten
marga

feltfree på Åsly zei

Wat een leuk orgineel idee die naaimachinehoes.
Erg mooi.
Groetjes Frederika

Anoniem zei

Leuk om er een hoes van te maken.
Bij Floor zag ik mijn siggy op je rol zitten.
Leuke siggy's heb je er weer bij.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Aangenaam verpozen met Joke zei

Heel leuk idee om er een naaimachinehoes van te maken. Zo zie je ze iedere keer dat je de machine pakt.
Groeten, Joke

Floor zei

Dat is ook weer een leuk idee om met de siggi's te doen.
Wat kan je er nog meer mee.... misschien een leuke grote tas om je quiltspullen in te vervoeren?
Een tafelkleedje voor op de tuintafel van de zomer?
Maar eerst moet jouw rol nog 10 meter lang worden, kan hij zo naar de tentoonstelling.

Rennie zei

Wat een schitterend idee en zo leuk gemaakt en dan nog van Siggies ook.

Marga (MarPie) zei

Wat een ontzettend leuk idee is dat.
Volgens mij heb ik nog niet met haar geruild, zal haar eens mailen.
De zusjes hebben wij ook, leuk hé.

Groetjes,
Marga♥

mieke zei

Een leuk idee, die hoes.
Ik zal mijn siggy's ook eens tellen !
grtjs Mieke

Jeanneke zei

Wat een goed idee!Dat wordt dus mijn eerstvolgende bestemming voor de Siggies, die zich nu in een doos opstapelen.Groetjes,

Jeanneke.

AnitaS zei

Wat een leuke hoes.`Ze brengt me op een idee. Mooie siggies heb je er weer bij.

Monica zei

Een naaimachinehoes van Siggies is niet alleen een leuk idee, het ziet er ook ontzettend leuk uit.

Annie Kingma.Bonnema zei

Wat een leuk idee zo de hoes van de siggy's
Mooie siggy's kreeg je.
Er zijn mij weer een paar toegezegd, de mijne al verstuurd.
Sta nu op 99 siggy's
Groetnis Annie

M Verheij zei

Wat een super leuk idee,ik heb er helaas pas 43.
Maaike

Ineke Hulzebos zei

Wat een leuk idee, zo'n naaimachine-hoes.
Liefs, Ineke

foekie's fashion zei

Wat een geweldig leuk idee die hoes, en je hebt ook weer mooie siggies binnen. Groetjes van Joke

Miny zei

Wat een leuk idee, hoe kom je er op. Bedankt voor de leuk reacties. Het was inderdaad een indrukwekkende week.

Groet Miny

Anoniem zei

Echt heel mooi

Groetjes van Jantje

Willy zei

Dat staat ook erg leuk als naaimachinehoes.

Elvira zei

Gracias eres muy atenta conmigo Ya se yo porque tienes tantos amigos eres un cielo Un besazo

Eulalia Isabel zei

Lindeos. gracias por la visita
saludos

Ulla's Quilt World zei

So lovely!
Greetings from Finland! :)
Ulla's Quilt World
Hugs, Ulla

Hermie zei

wat een ontzettend leuke hoes, een erg leuk idee

jolie zei

Wat een leuk idee van je hoes.