Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Over de 100 !

Yes, ik ben over de 100. Ik bedoel natuurlijk niet ikzelf, haha, maar ik heb meer dan 100 blokjes van de ACQ doorgequilt. Twaalf dagen geleden schreef ik dat ik er nog 54 moest doen en nu zijn dat er nog maar 18 van de 121!


Elk blokje is een feestje om te doen, hoewel het veel en tijdrovend werk is. Op dit blokje kan de was er in ieder geval niet meer afwaaien.

Kijken wat dit weekend weer brengt.
Veel plezier!


31 opmerkingen:

Anoniem zei


Dan heb je hard gewerkt, in 12 dagen 46 blokjes.... doe ik je niet na.
Het ziet er heel gezellig uit, vooral dat wasje, daar moet ik glimlachen en dat is meegenomen op een mistige zaterdagochtend
Groet, Rya Lucas

Sis Voorn zei

Op dit *wasblokje* ben ik op slag flieft ;-)
In welk boek kan ik het vinden ?
GRoetjes Sis

Monica zei

Heerlijk als je zo lekker op schiet, en wat is dit blokje ook erg leuk met het wasgoed

Judith zei

Heerlijk, ik houd het ook mijzelf voor met Jane. Stug door quilten en dan ooit! Je waslijn ziet er mooi en fris uit! Fijn weekend

baukje zei

Dat was hard werken, was er nog wel tijd voor een kopje thee met wat lekkers?????,

Annie Kingma.Bonnema zei

Wat mooi, leuk was lijntje zo
Groetnis Annie

feltfree på Åsly zei

Een mooi wasgoedje zo. Je hebt de eindstreep bijna bereikt. Super.
Fijn weekend Frederika

Ria van Kasteel zei

Dan heb je lekker doorgewerkt, altijd fijn als het eind in zicht komt en weer een mooi werkstuk af hebt.

Lieve groeten en een knuffel van Ria. ;0))

Rian, zei

Oh Chris, dat wasje: Je ziet er zo een "barn" achter :-) En dat was zeker flink doorwerken. Nu de laatste loodjes nog, en er is weer een uniek 'dagboek' klaar.
Liefs van mij en een fijn weekend.

Saskia Smit zei

Dat is inderdaad een mijlpaal. leuk.

foekie's fashion zei

Leuk blokje met dat wasgoed, lijkt mij ook leuk om door te pitten. Groetjes van Joke

josé zei

Wat een super gezellig blok.Heerlijk kon de was maar buiten wapperen hier hou ik van.
Je wasje straalt vrolijk.
Lekker nog een paar super. Binnenkort klaar fijn toch.
Liefs José

marga zei

Het is ook echt weer om met zo'n werkje aan de slag te gaan. Het blokje wat je nu weer laat zien is ook zo schattig.
Fijn weekend.
marga

mieke zei

Een hele klus en het is inderdaad een heel lief blokje.
grtjs Mieke

M Verheij zei

Wat een gezelig blokje en wat ben je al ver.
Maaike

Jeanneke zei

Wat ziet dat er mooi en gezellig uit, Chris! Jij zet er de sokken in!
Veel plezier met afmaken; het is een pleier om naar te kijken.
Groetjes,

Jeanneke.

Jeanneke zei

plezier dus....!

Elvira zei

Veo que estas super atareada Que salga todo bien

Beertje Zonn zei

Haha, Ik dacht al wat ben je opeens oud geworden in getal dan.
Wat een leuk blokje.
Groetjes, Sonnja

jaimie zei

Hallo,

Wat een mooie quiltblokjes zie ik!

Groetjes, Jaimie

Floor zei

Gelukkig dat je zelf nog niet over de honderd bent!
Dan zou het wel erg hard gaan. Heb je nog maar 50 jaar om je quilts te maken die je nog wilt :-)
Maar je schiet lekker op met je Amish quilt.
Kan me voorstellen dat elk blok een feestje is, want het is steeds anders, dus nooit saai.
Nog even doorgaan met je feestje en dan afwerken en klaar!

sylvia zei

Ik dacht meteen: zo, die Chris is flink aangekomen.......:)
Fijne zondag, meis, liefs, Syl

Marga (MarPie) zei

Gefeliciteerd, dubbel zelfs. Ook nog met kleindochter al is ze misschien ondertussen net zo groot als jij.
Hoe was haar musical?
Blijft een mooi gezicht deze blokjes.

Groetjes,
Marga♥

marijna zei

Dit is erg mooi aan het worden! Leuke manier om zo om de afbeeldingern te quilten.

AnitaS zei

Wat maakt quilten toch alles mooier.

Corina zei

Wat een mijlpaal! Goed zeg, en als alles er zo goed uitziet als het stukje dat je laat zien - geweldig mooi!

Johanna Faber zei

Wat ga je snel Chris en wat is het toch een schitterend quilt
Groetjes Joke

hobbyshop fugeltsje zei

Wat zal dat een goed gevoel geven dat hij bijna klaar is.
Het ziet er geweldig uit.
Heel veel plezier met het doorpitten van de rest.
Gr. Miranda

Willy zei

Wat is het mooi Chris. Inmiddels ben je al klaar natuurlijk!

Marianne zei

Helemaal top, Chris!!
Ik ben aan het bedenken hoe de randen te quilten. Ik ben er nog niet uit! Lieve groet, Marianne K.

petronella zei

Hij wordt zo mooi!! Nu nog de laatste loodjes!