Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Na de reünie

Daar gaan ze dan. Na de jaarlijkse reünie gaan de vriendinnen met hun families ieder weer naar hun eigen huis.


 Wat was het gezellig en wat zullen ze er nog lang over napraten. De elf vriendinnen genieten al jaren van de blokjes die ze elkaar toesturen en waarmee ze een stukje van hun leven met elkaar delen. Zo vertelt Miriam ons bij het laatste blokje van de Amish Circle Quilt. Ook voor mij was dit het LAATSTE BLOKJE. Alle 121 blokjes zijn nu doorgequilt.


Hij moet nu even plaats maken voor iets anders en dan begin ik aan de rand.

Chago en ik kruipen zo direct in onze eigen 'buggy' en gaan gezellig op bezoek bij een blog en quiltvriendin. Dat wordt genieten van haar prachtige quilts!

Gezellig weekend en liefs van mij.

20 opmerkingen:

Inge zei

Lijkt me gezellig zo'n reünie, kan me voorstellen dat dat genieten is.
Wat word je quilt mooi!
Fijn weekend!

Liefs,
Inge XXX

Annelies zei

Goed dat je alle blokken hebt gequilt. Goed weekend !

Floor zei

Fijn dat je het laatste blok klaar heb. Dat heb je nog supersnel gedaan Chris.
Zo leuk als hij "straks" kan hangen, want alleen de rand nog dus dat gaat snel. Of gaat hij op een bed?
Je zal nu wel onderweg zijn naar de quiltvriendin...... nog maar even spannend houden wie dat is, maar ik heb al zo'n vermoeden :-)
Leuk hoor, ik denk dat ze zich er heel erg op verheugt.
Hoop dat de Amish quilt ook meekomt....

Quilt Quebbel zei

Hallo Chris,
Weer een prachtige quilt die (bijna) af is. Geeft altijd een goed gevoel.
Geniet van de Blog-Quilt-Vriendin-Dag.
Groet van Maria.

Jeanneke zei

Wat een schitterende quilt is er nu weer bijna af en dan bedoel ik ook werkelijk ÀF!
Groetjes,

Jeanneke.

katrien zei

Super je laatste blok klaar.Bijna een affo.Geniet van je dagje uit.

Anoniem zei

Wat zul jij je goed voelen nu het laatste blokje gequilt is.Wat ga je nu maken voordat je de rand doorpit?
Gezellige dag met je quiltvriendin,maar dat zal best goedkomen.
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

creatievelingelly zei

Wat heb je dat snel gedaan
Fijn weekend

Saskia Smit zei

Dat heb je weer mooi voor elkaar. Fijne dag samen.

AnitaS zei

Wat heb je dat weer vlug gedaan. Een heel fijn weekend.

Ineke Hulzebos zei

Heel erg mooi! Fijne dag samen!
Liefs, Ineke

marga zei

Het is gelukt geweldig hoor. Hij is zo mooi met al die verhaaltjes.
Zie het zo voor mij ergens ligt de quilt rustig te wachten tot jij verder gaat ondertussen sta jij naar haar te kijken en te genieten van al die mooie blokjes.
Fijn weekend.
Lieve groeten
marga

Annie Kingma.Bonnema zei

het laatste blokje klaar, mooi quilt weer.
Las het verslag op de site van jullie bezoek.
Wat prachtig mooi werk word er geshowd
Fijne Zondag
Groetnis Annie

mieke zei

Weer een klus bijna klaar.
Leuk dat jullie regelmatig contact hebben.
Dat treintje op de eerste foto ziet er ook heel leuk uit.
grtjs Mieke

Noa Tonnis zei

Ik heb het blog gelezen van Floor en jullie hebben het heel gezellig gehad dat kon je ook wel zien.Fijne zondag

Beertje Zonn zei

Lijkt me gezellig zo'n reünie en al die leuke blokjes.

Ria van Kasteel zei

Erg mooi geworden en wat een grappig plaatje de bovenste, doet me weer denken aan de reis die ik in juni ga maken.
Lieve groeten en een knuffel van Ria;0))

foekie's fashion zei

Wat wordt die mooi zeg! Ik heb even al je blokjes zitten bekijken, gaaf hoor en zo netjes gewerkt. Groetjes van Joke

Willy zei

Een prachtige quilt en met de verhalen er elke keer bij gaat het helemaal leven. Over jullie uitje lees ik hier nog wel, fijne zondag!

sylvia zei

en dat noem jij een buggy.......haha!!!