Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

De Top van de Blauwe Storm......

...... is AF! Ik had dit stofje nog in de kast en apart gelegd voor de buitenste border. Maar toen ik de lap er op had gelegd, viel het tegen. Het paste er gewoon niet bij. Te licht, te druk.

Ik had nog een stukje van het donkerste blauw, Navy Blue, dat in de lap verwerkt is en dat vond ik veel beter. Dus snel besteld bij de quiltwinkel in Husum. Ze haden gelukkig nog wat, het laatste stuk van de rol! Keurig verpakt met een leuke decoratie er bij lag het al snel in de bus.

En nu ziet de top er zo uit:


En nog een detail:


Ik ben er blij mee!!


33 opmerkingen:

Ans zei

Schitterend, daar mag je ook best blij mee zijn!

Annelies zei

Hij ziet er erg mooi uit !

Jeanneke zei

Heel, heel mooi, Chris!

Anita A zei

Hoi Chris,
Wat is hij mooi!

Inge zei

Ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent. Ik vind hem geweldig. Alles klopt. De rand is super. Goed gekozen, Chris!

sylvia zei

terecht blij.......:)
liefs, Syl

Quiltblog Janine zei

Terecht blij hoor, hij is erg mooi geworden.

Linda Knowles zei

In een word, prachtig!

Betsie zei

Hééééél er mooi!!!!!!!!

Gr.Betsie!

Sis Voorn zei

Alle reden om blij te zijn !

Ria van Kasteel zei

En je mag er heel trots op zij, hij is prachtig. Ik deze vorm had ik de storm nog niet gezien.

Lieve groeten en een knuffel van Ria ;0))

Lida zei

Mag je ook zijn, het ziet er echt perfect uit! Een schitterende top is het geworden en dan nu dubbelen en steekjes! Knuffel
Lida

Floor zei

Kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent!
Hij is prachtig geworden. Die rand past er perfect bij.
Dat gebeurd zo vaak hè, dan koop je stof voor de rand en als de top dan zover af is, valt het tegen.
De rand heeft zoveel invloed op de rest, dat je echt een goede kleur moet zoeken. Dat is je gelukt hoor, fijn dat ze nog wat hadden. Leven het on-line winkelen.

Miranda zei

Ja, helemaal mee eens...de donkdere staat er veel mooier bij. Geeft een groot dramagevoel zeg ik altijd maar...En nu eerst je ACQ afquilten zeker voor je deze mag gaan doen...of niet?

Mieke van Minnen-Kanis zei

geen wonder, past zo mooi, maakt het geheel echt af!!

Elle zei

Heel mooi Annelies, Echt af.

Elle zei

Oh sorry, Chris bedoel ik.

petronella zei

Super!

marga zei

Spannend he als je een speciaal stukje stof er bij wilt hebben. Maar het is gelukt zie ik en de quilt is net op tijd klaar want stormen doet het.
Hij is mooi geworden hoor. En een quilt met een herinnering aan een vakantie heerlijk om op terug te kijken.
Groeten
Marga

AnitaS zei

Prachtig is hij geworden. Je kunt er met recht trots op zijn.

Marga (MarPie) zei

Logisch dat je er blij mee bent, hij is te gek.
Hoe groot is de top nou?

Groetjes,
Marga♥

Annie Kingma.Bonnema zei

Je mag wel super trots zijn, het quilt is prachtig mooi.
Groetnis Annie

Ineke Hulzebos zei

Prachtig!!!

feltfree på Åsly zei

En terecht dat je daar blij mee bent. Hij is prachtig geworden.
Fijne avond Frederika

M Verheij zei

Chris,wat is dit mooi.
Maaike

Jane in Wales zei

Hij is echt heel mooi geworden! Die randstof staat er prachtig bij.

Hennie zei

Wat een plaatje je quilt is prachtig geworden ! ! !

Fijn weekend Hennie.

Mária Magdolna Mihály zei

Gratulálok!Gyönyörű lett:))

Marianne zei

Wow, Chris. Je top is prachtig geworden. Mooie details. Echt om trots op te zijn.
Fijn weekend.
Lieve groet, Marianne K.

Tineke zei

Hij is echt prachtig geworden.
Groetjes Tineke

inge zei

wat is die mooi!!!!!

marijna zei

Heel erg mooi geworden.

Marguerite zei

Ben ook met de blokjes van de storm bezig. Moet echt bekennen dat die van mij er heel anders uit ziet.
Hahah...
Wat is deze mooi.
Groetjes Marguerite