Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Siggy uit Madrid

Eindelijk kreeg ik weer eens een leuke siggy, uit Madrid dit keer.


Van Milagros. Wat een mooie naam! Wat ze er bij schrijft, vind ik zo leuk. Ze is pas 2 jaar geleden met patchwork begonnen. Een vriendin die het heel goed kan, vertelde haar er over en gaf haar een kleine les. Ze gingen een scharenhoesje maken. Met de naaimachine. Maar het was de allereerste keer dat ze achter een naaimachine zat en 2 seconden nadat ze begon, brak de naald! Ze was in paniek, want ze dacht dat ze de hele machine kapot had gemaakt. En dus dacht ze ook: patchwork is niets voor mij! Maar niets is minder waar. Ze houdt er van en het grootste deel van haar vrije tijd is ze er mee bezig. Vandaar het machientje op haar siggy.

Milagros, tu siggy me encanta mucho. Muchisimas gracias!!


15 opmerkingen:

Annelies zei

Mila is druk bezig !!

Lida zei

Leuke siggy en een leuk verhaal!
Fijne dag, knuffel
Lida

Lilian Pilar zei

Chris; te ha llegado el siggy de mi amiga Mila, con ella fui a Torrev....
Feliz día!!!!
bsbs Lily

ria vogelzang zei

Wat een prachtige siggy!

Marga (MarPie) zei

Buiten de leuke siggies die het oplevert zijn de verhalen ook heel leuk om te lezen.

Groetjes,
Marga♥

Gonny zei

Leuke verhalen bij (sommige) Siggy's. Wat goed dat Milagros toch heeft volgehouden en er nu plezier aan beleeft:-)

Floor zei

Zelf als het mis gaat de eerste keer wordt je soms aangestoken met deze heerlijke hobby.
Er zijn zelfs mensen die nog niet weten wat het is, zielig hè?
GRoetjes,
Floot

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooi hé uit Madrid, ik heb hem ook gehad vorige week.
Nu weet ik wat er in de brief staat, ik had mijn dochter zou hem nog voor me vertalen
Groetnis Annie

Our photos zei

Leuke siggy met een mooi verhaal!
Groetjes, Sonnja

Johanna Faber zei

Wat een leukerd
Fijne week groetjes Joke

marga zei

Het is net als griep je denkt het gaat mijn deur wel voorbij maar als het virus toch een kans krijgt ben je verkocht.
Ook al is de start niet zo vlekkeloos.
Groeten
Marga

feltfree på Åsly zei

Wat een leuke nieuwe Siggy. Ja verslavend werkt het.
Groetjes Frederika

Ineke Hulzebos zei

En het is een schattige siggie!

Saskia Smit zei

Mila verstuurt er veel. Ik heb de mijne ook net naar haar gestuurd!

Quiltmiep zei

Ik heb gisteren ook een siggy verstuurd naar Madrid. Binnenkort krijg ik er dus ook een. Ben benieuwd.