Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Nog even......

...... en al deze spulletjes gaan de koffer in.


In de loop van de tijd heb ik verschillende kleine dingen gemaakt, met steeds in mijn achterhoofd dat ik die mee zou kunnen nemen naar Wit Rusland als ik daar weer de gelegenheid voor krijg. Allemaal cadeautjes. En nu is het zo ver. Vandaag koffertje pakken (eentje maar hoor Dochter!!) en morgen vliegen.

Dit neem ik ook mee:


Klompjes voor de weggeef, altijd leuk, en de onderdeeltjes voor het laatste blok van de Storm at Sea quilt. Ik denk dat ik wel de tijd zal hebben om daar lekker ontspannen een keer mee bezig te zijn. Ik denk ook dat ze het leuk zullen vinden om te zien hoe dat patchen met de hand in z'n werk gaat.

Op de valreep kreeg ik deze week ook nog een enige siggy.


Van José uit Zuid Limburg, die temidden van haar schaapjes, ganzen en fruitbomen woont! Wat een voorrecht.

Voorlopig wordt het dus even stil op mijn blog. Ik wens jullie allemaal fijne weken en tot na mijn vakantie.
Liefs van mij.


37 opmerkingen:

Corina zei

Fijne tijd in wit-Rusland!

Our photos zei

Mooie spulletjes neem je mee en ik wenns je fijne reis toe!
Tot gauw, Sonnja

Judith zei

Jij een hele mooie memorabele reis, geniet ervan en gezond weer terug.

Jasmijn zei

Een hele fijne tijd en een behouden thuiskomst!!

Martine zei

Fijne tijd Chris.

KijkDaarIs zei

Hele fijne vakantie!!!
Geniet maar lekker...strooi het quiltvirus maar rond ...en niet vergeten om foto's te maken hoor!!
Goede reis...

Ans zei

Wat een mooie werkjes gaan er mee! Ik wens je een goede reis en heel veel plezier!

Cisca zei

Leuk om te zien wat je allemaal mee gaat nemen. Het ziet er leuk uit allemaal!
Goede reis en heel veel plezier daar!
Ik ben benieuwd naar je verhalen en foto's.

Groetjes, Cisca

Francien zei

Goede reis en veel heerlijk genieten gewenst!!

Groeten Francien

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat neem je veel mooie spulletjes mee. Daar zullen ze erg blij mee zijn. Nogmaals een heel goede reis en ik zie uit naar de verhalen van je, als je weer terug bent.
Groeten, Joke

marga zei

Heel veel liefs van mij en goede reis. Ik zal je blog missen.
Groeten
Marga

katrien zei

Fijne reis.

feltfree på Åsly zei

Ik wens je een hele fijne reis toe. Groetjes Frederika

Floor zei

Wat een leuke kadootjes liggen er klaar!
Die klompjes zijn ook schattig.
Hollandser kan het bijna niet.
Ik zal je missen op je blog, maar gelukkig kom je straks weer terug met heel veel verhalen.
Wie weet krijgen ze ook wel zin in patchwork als ze jou bezig zien.
Fijne vakantie en geniet er van!

Annelie zei

wat een mooie spulletje neem je mee, daar zijn ze vast blij mee.
Geniet van je reis en je verblijf daar, en kom gezond en wel weer terug, zodat wij hier weer van je blogverhaaltjes kunnen genieten;)

Heel veel plezier, Annelie

Willy zei

Hej Chris, ik zie dat je er bijna klaar voor bent. Een hele fijne tijd.
Lieve groet,

Annie Kingma.Bonnema zei

Wat mooie werkjes, leuk zo die mooie cadeautjes te kunnen geven.
Een goede reis, en een fijne tijd daar in het verre Wit Rusland.
Kom gezond en wel weer thuis.
Groetnis Annie

Rennie zei

Geniet van de reis en je bezoek Chris en kom heel thuis.

Gonny zei

Een goede reis gewenst en geniet ervan, Straks genieten wij mee van jouw verhalen!!!

Monica zei

Ik wens je een goede reis en een heel fijne, ontspannen vakantie en veel gezelligheid met je vrienden daar

Ineke Hulzebos zei

Een heel goede reis, veel plezier in Wit-Rusland en tot het volgende blogje!

Liefs, Ineke

Marga zei

Wat een leuke dingen gaan er toch mee, daar worden ze natuurlijk heel blij van.
Geniet er lekker van en kom gezond weer terug.

Groetjes,
Marga*

foekie's fashion zei

Mooie spulletjes neem je mee, zullen ze daarginds heel blij mee zijn. Een fijne tijd daar. Groetjes van joke

AnitaS zei

Spannend hooer. Fijne reis en een gezellige tijd.

Saskia Smit zei

Fijne vakantie

creatievelingelly zei

Wat een leuke dingetjes neem je mee. Wat zul je daar met open armen worden ontvangen.
Geniet van deze mooie liefdevolle en warme tijd.
Dikke knuffel
Elly

baukje zei

een gelukkige tijd en doe voorzichtig!!!!!! Lieve groet van Baukje

Ria van Kasteel zei

Chris wat een prachtige kado's, ik wens een een goede reis en heel veel plezier.

Lieve groeten en een knuffel van Ria ;0))

M Verheij zei

Chris,
Een hele goede reis en geniet vooral.Hopelijk zien wij de foto's later op je blog.
Maaike

Anoniem zei

Hallo Chris,
Een hele mooi reis toegwenst.
Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt.
Je zult er zeker mensen mee blij maken. Geniet er maar veel van.
Rieteke

mieke zei

Leuke cadootjes.
Goede reis en een fijne vakantie.
grtjs Mieke

Lilian Pilar zei

Chris; feliz viaje...

Antje uit Urk zei

Een fijne en goede reis! Geniet ervan!
groetjes,

hobbyshop fugeltsje zei

Een hele goede reis naar wit- Rusland en geniet er lekker van daar.
ze zullen ontzettend blij zijn je te zien en met al die mooie cadeautjes die je mee neemt.
Gr. Miranda

Lida zei

Schattige cadeautjes en niets leukers dan zelfgemaakt! Goede en behouden reis!
Knuffel
Lida

Miny zei

Heel veel plezier!!

Groeten Miny

Willeke zei

Ha die Chris,
Net zag ik een foto van dit zwart/wit rode kussentje boven op deze stapel, in een apart blogje staan, maar ik kan het nu niet meer vinden.
Ik vind het zo'n moppie, mede door de bijpassende knoop.
Het ziet er niet heel erg moeilijk uit....maar heb jij heel misschien het patroontje voor mij?
Het lijkt mij zo'n leuk klein cadeautje om voor iemand mee te nemen.
mocht je toevallig naar de prikborddag in Vijfhuizen gaan, dan zou je het daar ook kunnen geven hoor (scheelt weer een postzegel (in geval je het niet digi kan sturen)
Hartelijke groetjes, Willeke