Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Feestje

Vandaag gaan Chago en ik heerlijk op stap. Vieren dat we 47 jaar getrouwd zijn. Niet te geloven. We gaan naar Leiden, naar de Hortus Botanicus en daarna nog wat de stad in. Dat wordt genieten!!


33 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en Leiden is zo gezellig. Vooral de kleine straatjes om de Pieterskerk bezoeken. Zoveel leuke winkeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd. En fijne dag toegewenst. de zon schijnt al!

    Groetjes Ria V.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd en veel plezier vandaag !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd,
    Geniet van jullie dag:)

    Groet Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd en ik zal vanaf de 11e kijken of ik jullie zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Chris en Chago,

    Van Harte Gefeliciteerd. Op naar de 50..

    Liefs van Jantje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd, Chris! Het is vast een hele fijne, gezellige dag.

    Liefs van mij,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met deze heugelijke dag!
    Lekker een dagje weg, dus genieten van de stad en van elkaar.
    Nog vele gelukkige jaren gewenst!
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd en een fijne dag samen.
    Groetjes, Sonnja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met dit heugelijke feit en nog vele gezonde en gezegende jaren samen!
    Gezellige dag in Leiden en doe mijn schonezus de groeten(lol).
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Chris en een hele fijne dag en nog vele mooie jaren erbij, groeten

    Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieverd, samen van harte gefeliciteerd met ál deze jaren vol lief, leed en van alles! Maak er een heerlijke dag van.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie een hele fijne dag hebben en wens dat er samen nog heel veel jaartjes bij komen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefelicteerd. Geniet ervan.
    Klem Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd. Ik wens jullie nog vele gelukkige jaren samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hartelijk gefeliciteerd en ik wens jullie een mooi dag toe in Leiden.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd allebei en een prettige dag!

    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd en een hele fijne dag.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. alweer 47 jaar getrouwd, dan was je ook nog een jonge blom toen je trouwde, of je blijft heel lang jong uitzien. Kies maar het meest positieve. In ieder geval hartelijk gefeliciteerd en op naar de 50. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hallo lieverd, van harte gefeliciteerd jullie samen!
    Big hug voor allebei, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Ik hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd. Hebben jullie het nog droog gehouden?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Chris en Chago, van harte gefeliciteerd met jullie 47 jarig huwelijksjaar!!! Mijn wensen zijn...nog vele jaren in goede gezondheid!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte. !!!!! Nog veel jaren in goede gezondheid,..

    BeantwoordenVerwijderen
  25. GEfeliciteerd Chris! Jullie hebben vast genoten van deze dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Felices 47 años!!! y muchos mas...xoxo y abrazos para cada un@...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd! Ik hoop dat het een leuke dag is geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Van harte met zoveel jaar!!!!!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een reactie achter laat. Daar geniet ik altijd weer van.
Reageer je Anoniem en vind je het prettig een mailtje van mij te ontvangen, laat dan je mailadres achter of stuur mij die via het Contact tabblad op mijn blog.