Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Bloggersquilt

Een poosje terug vroeg Jacqueline of ik ook een patroontje voor de
      BLOGGERSQUILT
wilde sturen. Dat betekende niet dat ik ook alle blokken zou moeten maken. Ik vond het enig en vandaag showt ze mijn blokje op haar Blog met het patroontje er bij. Dus even HIER kijken. Er staat ook bij waarom dit een van mijn favoriete blokken is. Ik vind het idee van de Bloggersquilt ontzettend leuk en wie weet ga ik toch een keer die quilt maken. (de foto is trouwens van een blokje dat ik voor DEZE quilt maakte hoor)

Jacqueline kan nog meer patroontjes van favoriete blokjes gebruiken. Dus als je het wilt, neem dan contact met haar op en stuur je patroontje op. Het is toch vreselijk leuk als ook jouw blokje (met het verhaal erbij) in deze quilt terecht komt. In de rechter zijbalk van mijn blog heb ik een Button naar haar site gezet.


14 opmerkingen:

katrien zei

Leuk dat je een blok instuurde.

foekie's fashion zei

Wat een leuk blok. Ik wist niet dat je deze kon sparen. Leuk idee. Ik kijk verder. Groetjes van Joke

Willy zei

Leuk dat je meedoet met dit blok. De KF stoffen vind ik ook erg mooi. Is je koffer al gepakt, je gaat toch eerdaags? Groetjes,

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat een vrolijk blok heb je ingestuurd. En het verhaal erbij is een heel mooi eerbetoon.
Groeten, Joke

Floor zei

Leuk blok Chris, want het is anders dan een "gewoon" log cabin patroon.
Ik heb eigenlijk geen favoriet patroon, maar zeker niet de log cabin.
Vind het wel een heel mooi blok hoor, zeker wel, maar niet leuk om te maken, dus ja dan doe ik het niet.
Maar het is mooi dat je een blok hebt ingestuurd.

Lilian Pilar zei

Chris que bonito, me paso por el blog
un gran abrazoo
bsbs Lily

Ineke Hulzebos zei

Heel erg mooi blokje, ik heb er ook 1 gestuurd en ben nu op zoek naar nog een.

Groetjes, Ineke

Our photos zei

Leuke blok, Chris!
Groetjes, Sonnja

Lida zei

Een echt a la Chris blok, zowel de kleuren als de stofjes! Knuffel
Lida

feltfree på Åsly zei

Wat een gezellige kleuren. Erg vrolijk zeg. Groetjes Frederika

Rennie zei

Mooi blok met een dierbare herinnering.

Saskia Smit zei

Dit is wel een heel andere variant dan die van Jacqueline.
Een echte felle Chris!

Ria van Kasteel zei

Wat een heerlijk spetterend blokje.

Lieve groeten en een knuffel van Ria ;0))

marga zei

Met de stof uit Delden. Echt jou kleurtjes.
Groeten
Marga