Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Vorderingen

Zo ongemerkt heeft Ruth, van onze Mini-Bee, grote vorderingen gemaakt met haar quilt. Gister was ik nog even bij haar om te helpen met het allerlaatste stukje van de bies.


En kijk, ze kon gelijk beginnen met het tegenzomen! Dus binnenkort een foto van haar Affo!

's Middags kon ik beginnen met het 3e deel van de Mysterie uit het Quilt Nieuws.


Het patroon is in malletjes gegeven, maar met het veranderen van één lijntje kon ik er een paperpiecing patroontje van maken, net zoals de vorige deeltjes. Voor dit patroon bevalt me dat goed.

Het weekend is al weer aangebroken, fijne dagen!


14 opmerkingen:

Homes for Rent in Italy zei

These are looking so adorable just keep up the good work and share more beautiful quilts like it.

Annelies zei

Wat leuk dat Ruth al zover is !!
Goed weekend.

Annelies zei

Wat leuk dat Ruth al zover is !!
Goed weekend.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Fijn dat Ruth al zo ver is. En gezellig dat jullie dat samen kunnen delen. Paperpiecing vind ik ook een fijne techniek. Je kan zo lekker zuiver werken. Jullie ook een mooi weekend, Groeten, Joke

Rennie zei

Wat fijn dat ze zo is opgeschoten. Fijn weekend.

Floor zei

Je hebt Ruth goed gemotiveerd.
Kan ook niet anders met zo'n goede lesgever.
Jij kunt het weekend weer lekker voorruit met deel 3.
Het weer wordt wat minder, dus lekker met de lapjes stoeien dan maar.
Groetjes,
Floor

feltfree på Åsly zei

Ze is heerlijk geinspireerd geraakt door je. Geweldig zeg.
Wat handig dat je daar zo een paper piecing van kan maken.
Groetjes Frederika

Rian, zei

Wat leuk! Echt een foto van: "Ik ben er bijna!" Prachtige quilt met warme kleuren.
En wat handig Chris, dat ene streepje maakt een groot verschil. Ik vind paperpiece ook een fijne methode.
Fijn weekend!

katrien zei

Bijna een affo.
Wat leuk dat je visum binnen is.Nu kan het aftellen zeker beginnen.

Ria van Kasteel zei

Heerlijk als je de laatste hand aan een quilt kan leggen, ik zit momenteel ook te zomen. Ben echt benieuwd naar de mistery, je gebruikt lekkere vrolijke kleuren.

Lieve groeten en een knuffel van Ria ;0))

Marga (MarPie) zei

Jullie allemaal ook een heel fijn weekend. Natuurlijk kijk ik uit naar de foto's van de AFFO.

Groetjes,
Marga♥

Lilian Pilar zei

Las telas son mooi..
kisses!!
Lily

Anoniem zei

Mooie warme kleuren heeft de quilt van Ruth.
Wat goed dat je het met de paperpiecingmethode gaat maken.
Wil ook nog eens meedoen met zo'n mysteriequilt.
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Ineke Hulzebos zei

Ik kijk er naar het quiltje van Ruth uit, leuk om AFFO's te bekijken.
En leuk dat je mee doet met de Mysterie, ik heb er wel aan gedacht, maar doe het toch niet, misschien als ik eens meer tijd heb? ;-)

Fijne zondag