Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Quiltje Valeria

Het dienblaadje met het quiltje voor Valeria staat klaar. Gaat zo mee naar buiten.


Lekker genieten van het zonnetje en verder gaan met doorpitten.


25 opmerkingen:

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat wordt het mooi en je hebt zo snel gewerkt. Maar je hebt er ook een speciaal doel mee. dit zal Valeria heel mooi vinden.
Groeten, Joke

Ineke Hulzebos zei

Wat wordt het mooi!!! Die kleurtjes zullen haar vast aanspreken!
Fijne dag

Elizabeth zei

Handig hè zo'n dienblaadje.., dat doe ik nu ook vaak!
Wat een mooi quiltje is dit, ik ben dol op die kleintjes..
Het is nu heerlijk om buiten te zitten, ik kom er net vandaan met het plan even wat in huis te gaan doen.
Maar je ziet het, nu zit ik weer achter de laptop!

Grtjs, Elizabeth

Annie Kingma.Bonnema zei

wat word het mooi, van het door pitten
Veel mooier dan machine werk zie ik nu wel
Groetnis Annie

M Verheij zei

Chris,wat een lief quilten.Maaike

Martine zei

Lief quiltje geworden.

Lilian Pilar zei

Valeria estará encantada y feliz con su presente,regalo

Anoniem zei

Wat een mooi vrolijk quiltje krijgt ze van jou.Met doorpitten verandert het toch weer helemaal.
Gezellig je dienblaadje en wat een leuke kloshouder heb je daar!
Er staan hier ook een paar dienblaadjes klaar-afwisseling van spijs....
gezellige zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Elvira zei

Que bonita queda son unos tonos de las telas muy cálidos Preciosa Besos

Saskia Smit zei

Hier moet Valeria heel blij van worden. Ik in ieder geval wel.

Corina zei

super leuk quiltje!

Cisca zei

Wat een schattig quiltje, Chris, en het dienblaadje is ook erg mooi!
Ik zit ook lekker buiten te quilten, ik ben even naar binnen gegaan om af te koelen, het is zo warm, ook al zit ik onder de parasol.

Quilt ze, groetjes, Cisca

Lee Prairie Designs zei

Love the beautiful applique!!!

Hugs from "IOWA"

Carolyn

Rennie zei

Wat een schatje.

conny's quilts zei

Erg leuk geworden, wat past de rand er ook prachtig bij!

feltfree på Åsly zei

Mooi hoor met die heerlijke kleuren. Lieve groet Frederika

Ria van Kasteel zei

Wat een heerlijke zomer hebben we toch, het quiltje is echt heel mooi en vrolijk.
Ik hoop dat je van het zonnetje genoten hebt.

Lieve groeten en een knuffel van Ria ;0))

Floor zei

Het wordt altijd zo mooi van dat raster-quilt-werk!
Dat maakt het helemaal af.
Wel eens fijn zo'n klein quiltje tussendoor hè.
Afwisseling en toch weer een echt quiltje af straks, en een prachtig persoonlijk kadootje.
Groetjes,
Floor

Marga (MarPie) zei

Met deze paar dagen mooi weer ben jij zo klaar met quilten.
Wat word dit quiltje toch een plaatje.
Zo vrolijk.

Groetjes en veel plezier met het quilten verder,
Marga♥

Johanna Faber zei

Wat een enig quiltje veel doorpit plezier
Fijn weekeinden groetjes Joke

Gonny zei

Mooi/leuk, en wat andere ook al schrijven: door het door-pitten krijgt het nog meer charme!

Willy zei

Een schattig quiltje voor haar. Je stikt het ook zo mooi in raster door.

Hennie zei

Wat een prachtig quiltje is dit ! ! !
Veel quilt plezier.

Groetjes Hennie.

Heleen Kok zei

Oh wat ziet dat er fijntjes uit! wat werk je toch altijd keurig!!

Antje uit Urk zei

Wat prachtig Chris! Wat zal ze er blij mee zijn!
lieve groet,