Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Kaften of LOL, giebelen en melig zijn?

Vooral dat laatste hoor! Ik ben van mijn tafel verbannen naar een achteraf hoekje in de kamer met mijn laptop. Heb bijna oordoppen nodig. Want die 3 meiden van me zijn verschrikkelijk serieus met boeken kaften bezig......


Nee echt hoor. Kijk maar. Het is een feestje met die mooie nagels:


Of versieringen:


O jee, het is tóch wel serieus, want ik moet dit jaar examen doen!


Maar het zal wel lukken hoor!!!! Hoofd omhoog en er tegen aan!


En ik krijg de leerstof zó wel in mijn hoofd.....


Nou, jullie snappen het wel. Grote LOL en de mondjes staan niet dicht. Het is een plezier om te zien en vooral ook te horen hoeveel plezier ze met elkaar hebben.
Intussen heeft Oma een super grote pan met eten klaar staan.


24 opmerkingen:

Lida zei

Zo leuk dat kaft feestje ieder jaar bij jou! De dames worden wel al erg groot! Wens ze allemaal een heel fijn en geslaagd nieuw schooljaar!
Knuffel
Lida

Martine zei

Zag de foto en dacht meteen , dat is dikke pret bij Chris.
Heerlijk he dat jongvolk over de vloer.

Saskia Smit zei

Ik heb mijn (ehhh mam, wil je het pleaseplease nog een keertje voordoen?) stapel vorige week gedaan. Ze proberen het wel,maar als ze zien hoe snel ik het doe komt er telkens toch weer een boek mijn richting op geschoven. Geeft niet hoor. Stiekem vind ik het een leuk werkje.

Ria van Kasteel zei

Wat een heerlijke meiden daar kun je trots op zijn. Prachtige nagels en ja van wie zouden ze die creativiteit nou toch hebben ??????

Lieve groeten en een knuffel van Ria ;0))

Floor zei

Wat een heerlijke en mooie meiden zijn dat toch! En ook zo lekker bruin hè. Daar hoeven ze vast niet veel voor te doen.
Wel om straks dat examen te halen. Veel boeken kaften en allemaal in die mooie hoofdjes stampen.
Wat heerlijk dat wij dat niet meer hoeven.
GRoetjes,
Floor

Ineke Hulzebos zei

Wat een heerlijke vrolijke meiden heb je daar op de foto gezet. Wat een beauty's!
Groetjes, Ineke

Cisca zei

Terwijl ik zat te lezen kon ik ze hier bijna horen! Wat een gezelligheid daar aan je tafel. En wat een leuke meiden!

Groetjes, Cisca

Anoniem zei

Wat een heerlijk stel met elkaar! Van je verhaal word je vanzelf vrolijk!!
Geniet er maar lekker van!
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

PS Mooie foto van Max heb je in je r.kolom staan!
groetjes,
Truus uit Drenthe

Annie Kingma.Bonnema zei

Leuk stel hoor, en ik hoor ze lachen en met elkaar plezier maken, als ik jou verhaal zo lees.
Genieten, en dan om de tafel, jou heerlijk eten .
Een rijk bezit hé, zo'n stel lieve kleindochters
Groetnis Annie

Jasmijn zei

Wat een heerlijke dag moeten jullie gehad hebben! Je zou er bijna voor terug naar school willen!

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat een prachtig stel kleindochters. Heerlijk dat ze dit bij jou komen doen. Dat was vast genieten voor allemaal.
Groeten, Joke

baukje zei

Prachtige meiden!!!!

mieke zei

Gezellig zo'n meidenfeestje.
Leuk dat ze bij oma gaan boeken kaften !
grtjs Mieke

Rian, zei

Is kaften bij Oma een beetje traditie geworden, Chris? Wat een geweldig stel toch!
Dit is echt een logje waar je helemaal van opkikkert. Wat een levensvreugde. Die gaan niet met een lang gezicht aan hun nieuwe schooljaar beginnen gelukkig. En Oma's pot zal best smaken na zoveel serieus werk. :))
Dagdag

Elly (creatieveling Elly) zei

Wat een rijkdom die meiden om je heen

idaviltcreatief zei

Wat een mooie "meiden" en zo vrolijk, de jeugd heeft de toekomst, dat gaat helemaal goed komen met dit drietal. Wat gezellig dat ze boeken kaften bij oma en opa! Prachtige nagels; de creativiteit is al doorgegeven in de genen (net zoals de vrolijkheid)

Gonny zei

Heerlijk zo een blogje lezen en zien. Doet je weer aan de jeugd jaren denken.

Anoniem zei

Geweldig Chris zoveel plezier en prachtig kaftwerk. Ik kon de meiden net niet horen. Tja strijkwerk met radio aan maakt het werk een stuk leuker!nog 4 jaartjes dan hoop ik dat m,n kleinzoon ook bij oma komt kaften. Buuv Joke

Willeke zei

Oh wat een heerlijke foto's, het plezier spat er van af!
Wat leuk dat je ons even mee laat beleven!

groetjes,

feltfree på Åsly zei

Heerlijk dat ze zoveel plezier hebben. Ze maken de kaften wel extra feestelijk. Ze hebben de creativiteit dus ook echt in zich.
Veel plezier. Frederika

marijna zei

Gezellig zo met die meiden! Creatief met kaften!

sylvia zei

zal heel gezellig geweest zijn, de pret straalt er vanaf!
Leuk winkeltje waar je over schreef,ik heb het even doorgestuurd naar Lein: die heeft dit soort winkeltjes vaak nodig met al haar seizoenstafels en ze zijn maar dun gezaaid!
dank je voor de tip en...het verhaal!
liefs, Syl

petronella zei

Wat een geweldig stel! Daar mag je met recht "trots" op zijn!!