Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Hommels

Ik ben weer thuis na een paar dagen bij mijn zus. Ze was vrijdag jarig, dus op de heetste dag! 's Morgens om half acht was ik al op pad en voor half 11 reed ik het erf van de boerderij op. Wat is het daar toch prachtig en rustig. Zóveel bloemen rond het huis.


Zóveel vogels en insecten.


Er staan heel veel bijna uitgebloeide distels met massa's hommels.


Een plezier om even met de camera rond te lopen.
Vandaag weer genieten in eigen tuin. Gelukkig is het niet zó warm want er moeten toch ook wat huishoudelijke zaken gedaan worden. Fijne dag allemaal.

23 opmerkingen:

Rian, zei

Lieverd, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zus. Wat fijn dat je een paar dagen bij haar kon zijn. En wat woont ze toch prachtig. Natuur, daar kun je naar blíjven kijken, hè? Altijd weer anders. Schitterende foto's heb je gemaakt.
En ik denk dat je niet de enige bent die blij is dat de temperatuur wat gezakt is. :) Heb een fijne dag!

Berna zei

Gezellig een paar dagen bij je zus. Quilt zij ook?
Mooie tuin heeft ze in elk geval. Dat een hommel een beschermd insect is begrijp ik niet goed. Er zijn er zo veel dit jaar!
Ik ga ook snel aan de slag anders is het straks weer te warm.
Fijne dag vandaag!

Our photos zei

Wat een mooie foto's!
Groetjes, R & S

Rennie zei

Wat een prachtige foto's. Volgens mij heb je genoten bij je zus. We gaan hier ook genieten. Wel warm maar er komt eenwindje bij.

baukje zei

Prachtige foto's en ach dat huishouden komt wel weer als het koeler is ...of later!!!

Marga (MarPie) zei

Nog van harte gefeliciteerd met je zus.
Tja ook hier moet weer het nodige gedaan worden.
Gauw aan de gang dan maar, des te meer tijd we overhouden voor de leukere dingen.

Groetjes,
Marga♥

AnitaS zei

Nog gefeliciteerd met je zus. Mooie foto's. Nu is het al weer flink warm. Alleen het hoognodige wordt hier gedaan.

Anoniem zei

Ook van mij de hartelijke felicitaties aan je zus.
Fijn dat jullie hebben genoten. Ja, ik heb ook distels in de tuin staan, ook vol met hommels. En veel vlinders in de -- struik..

Mooie foto's Chris, en in de tuin kun je na gedane arbeid heerlijk boekjes lezen...

Groetjes van Jantje

Floor zei

Wat jammer toch hè, van die huishoudelijke taken.
Net bij A.H. geweest, daar was het heerlijk koel.
Wat een prachtige foto's maak jij toch!
Ik krijg een bij er nooit op, want als ik er bij kom, vliegt hij alweer weg.
Maar je hebt vast lekker genoten van het bezoek aan je zus.
Groetjes,
Floor

marga zei

Inderdaad vrijdag was het toch heet en op dit moment is de temperatuur buiten ook heel erg hoog. Dus zitten wij veilig binnen.
Toch goed van jou dat je toch bent gegaan.
Fijne dag
Marga

Anoniem zei

Gefeliciteerd nog met je zus en wat is het daar een paradijsje!
Dank dat we mogen meegenieten van al dit moois.
Hier ook veel vlinders,bijen,hommels-heerlijk om in je luie stoel naar te luisteren.
Vorige week rende 's avonds nog een egel voor m'n voeten langs.
Geniet van deze voorlopig laatste warme dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Lee Prairie Designs zei

Happy Birthday to your "Sister"! My Sister's BD is today, AUG. 5th.

Thanks for sharing the beautiful pictures, love the cottage and flowers.

Have a great time together.

Hugs, Carolyn

Marianne zei

Nog van harte gefeliciteerd met je zus, Chris. De vrijdag was inderdaad snikheet. Toch heb ik in de schaduw heel wat steekjes gezet. Er zijn dit jaar veel meer hommels dan bijen. Leuk al die hommels op de distel.
Lieve groet, Marianne K.

feltfree på Åsly zei

Van harte gefeliciteerd met je zus. Wat een heerlijk stulpje is dat zo op de foto's te zien. genieten van zoveel bloemenpracht.
Daar kun je niet genoeg van krijgen.
Fijne avond Frederika

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat heb je mooie foto's gemaakt van de bloemenpracht bij je zus. En die Hommels, het leek wel of ze speciaal poseerden voor je. Je nadenkertje stemt inderdaad tot nadenken.
Groeten, Joke

Ria van Kasteel zei

Dat zijn mooie plaatjes en nog gefeliciteerd met de verjaardag van Je zus.

Lieve groeten en een knuffel van Ria ;0))

Annie Kingma.Bonnema zei

Heerlijk een paar daagjes bij je zus. Nog gefeliciteerd met haar verjaardag.
Mooie foto's gemaakt weer.
Groetnis Annie

Ineke Hulzebos zei

Nou, ik heb het geweten, dat het vrijdag de heetste dag van de week was. Ook mijn verjaardag, dus ...
Maar alsnog gefeliciteerd met je zus!!
A.s. vrijdag is mijn zus jarig en zij woont ook op een boerderij, dus dat wordt genieten (als het mooi weer is) in de tuin!!!
Groetjes, Ineke

Lilian Pilar zei

Fotos, imágenes bellísimas,
Felicitaciones a la afortunada.
Bsbs Lily

MarianneD zei

Gezellig zo'n bezoekje aan je zus!Mooi alle planten he?
Hier is het ook genieten,elke dag sta ik met de camera klaar...;-)

creatievelingelly zei

Wat kunnen we toch genieten van onze natuur.

Willy zei

Hej Chris, fijn om zo een aantal dagen bij je zus te verblijven. Heerlijke plek waar ze woont. Van harte gefeliciteerd ook nog.

sylvia zei

wat een boel hommels zijn er op het moment, he, het zoemt hier ook dat het een lieve lust is!!
Morgen ga ik ook maar even aan het huishouden, is wel nodig......;)
Dag lieve Chris, groetjes van mij