Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Heerlijk!


Nee, ik heb geen cupcakes gemaakt hoor, maar ben vandaag wel heerlijk bezig geweest. Eerst in ons grote (echt waar) winkelcentrum heel veel winkels afgeschuimd op zoek naar een geschikte doos. Eind deze maand moet ik mijn Pannen-koek quiltje inleveren voor de AAT en die kan ik niet oprollen. Mag ik in een doos doen. Uiteindelijk zag ik deze doos in een winkel. Perfecte maat, lekker plat. Wel met inhoud! Maar ..... voor de helft van de prijs. De inhoud gaat naar de kleinkids die van bakken houden, de doos blijft hier. Iedereen blij.

Maar ik heb ook heerlijk buiten zitten werken aan een quiltje voor Valeria (zie vorig logje).


Ik had nog een patroontje van HAAR liggen en ik denk dat Valeria dit wel heel leuk zal vinden.


19 opmerkingen:

Lida zei

Wat lastig om je "pannenkoek" op de juiste manier te verpakken en te verzenden! Maar wel een geinige oplossing!
Schattig quiltje ben je aan het maken, daar zal ze zeker heel blij mee zijn! Geniet van je steekjes in de zon, knuffel
Lida

Floor zei

Het is toch wat, dat je iets moet kopen om de juiste doos te vinden.
Maar het is een goed idee, zo komt de quilt heel en zonder knakken aan.
Wat een lief quiltje ben je aan het maken, daar zal ze heel blij mee zijn.
Heb even op die site bekeken, en ben gevallen voor een leuk kerstpatroontje.
Jouw schuld hoor, nu heb ik weer een project erbij! :-)
Groetjes,
Floor

Ineke Hulzebos zei

Wat een goed idee om je "pannenkoek"zo te verpakken. Leuk je project voor Valeria.
Liefs, Ineke

Ria van Kasteel zei

Mooie doos voor de pannenkoek, zo komt hij veilig over. En wat een schattig quiltje voor een lief meisje, leuk dat je haar en de famllie binnenkort gaat bezoeken.

Liev groeten en een knuffel van Ria ;))

Annie Kingma.Bonnema zei

Heel mooi en lief quilt word dit voor Valerie.
Groetnis Annie

Rennie zei

Wat een mooie kleuren gebruik je. Lieve kleuren voor een lief meisje.

Saskia Smit zei

Ja pannenkoeken horen niet in een zakje. Fijn dat je op tijd een mooie doos kon vinden.

Annelie zei

goed idee om zo aan een goede doos te komen;) vinden de kleinkinderen vast niet erg.
Het quiltje voor Valerie wordt erg mooi.
Groet Annelie

Miranda zei

Alles wat die lieve dame uit het verre Holland voor der mee zal nemen is al betoverend...maar zeker zo'n mooi gebaar als een handgemaakt kado. Wat zal ze ervan genieten Chris. Heerlijk toch om in gedachten al bij haar te zijn...

creatievelingelly zei

Dan moet je inderdaad de goede maat zien te vinden

Wat een schattig quiltje wordt het

Lilian Pilar zei

Chris, que bello trabajo le estas realizando a Valeria...precioso..bsbs

Rian, zei

Je ziet vast in gedachten al dat opgetogen snoetje voor je, hè Chris. Wat heerlijk om zo alvast aan ze te denken terwijl je hiermee bezig bent. Ik vind je een kanjer om in je eentje zo'n verre reis te ondernemen!
En de doos: super idee!

Anoniem zei

Ja,een pizzadoos is niet zo stevig voor je Pannenkoekquiltje! Mooie oplossing zo-jij blij,en anderen blij!
Je quiltje wordt mooi,daar zal ze vast erg blij mee zijn!
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Mária Magdolna Mihály zei

Csodás ötlet a doboz:)
Gyönyörű a paplan.Üdvözlettel Magdolna

Chris zei

@ Maria: Köszönöm! Üdvözlettel Holland!

Aangenaam verpozen met Joke zei

In deze doos kan jouw pannenkoek veilig vervoerd worden. Dat wordt een mooi quiltje voor Valeria. Daar zal ze blij mee zijn.
Groeten, Joke

Willy zei

Wat een goede oplossing voor je pannenkoekquiltje. Valeria zal blij zijn met zo'n leuk quiltje.

Marga (MarPie) zei

Jeetje een doos voor de pannenkoek, je woont bijna om de hoek van de kerk.
Je zou de pannenkoek zo kunnen afgeven, hadden de kleinkinderen niet zo'n mooie standaard gehad ;o))
Volgens mij heb jij nu drie keer op rij iets moois laten zien op de AAT geloof ik?
Vind ik helemaal niet erg hoor in tegendeel.
Mooi quiltje voor Valeria.

Groetjes,
Marga♥

hobbyshop fugeltsje zei

Yes dan zie ik de pannenkoek in het echie.
Joepie.
Gr. Miranda