Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

PUFFFFF!!!

Tja, wie zit er nu niet te puffen?! Maar ik heb er wat op gevonden: ik laat het gewoon een beetje stormen. Op mijn tafeltje onder de parasol wel te verstaan. 


Een frisse Blauwe storm, daar moet je toch een beetje van afkoelen. Dacht ik. 


Maar nee hoor, ik heb het hele spulletje toch maar opgepakt en ben naar binnen gegaan. Maar ik heb wel 9 hoekblokjes voor de volgende 5 blokken van de Storm at Sea quilt af.


21 opmerkingen:

Floor zei

Misschien moet je met je lapjes wel naar de zee gaan, want daar komt dit blok toch vandaan.
Lekker windje er bij, voetjes in het water.....
Ik blijf ook maar binnen met alles dicht, ventilator aan, maar hier is het meer dan 26 graden binnen en in mijn quiltkamer 32 graden.
Dit bedoelde we toch niet met "we willen zomer"?
Hopelijk komt er snel verkoeling.... :-(
Groetjes,
Floor

Aangenaam verpozen met Joke zei

Ondanks de hitte toch een mooi resultaat. Je stofjes komen mooi tot hun recht met deze stofjes.
Groeten, Joke

* * * orangery - stitchery * * * zei

Hi Chris , was even op je blog om te zien waar je mee bezig bent. Heb je quilts aangeklikt en WOW wat een prachtige kunstwerken heb je gemaakt. De één nog mooier dan de ander, ooit aan een expositie gedacht? fijne warme dag toegewenst, regen groeten uit Rio, Alice

Berna zei

Toch mooie blokjes gemaakt met deze warmte. Ook hier is het warm. Ik kan beter werken, daar is het redelijk koel.
Maar nu regent en onweert het. Misschien dat dat ietsje afkoelt.

Gonny zei

Inderdaad is het in de schaduw buiten nog steeds warm.... Toch zijn we (ManLief en ik) buiten stug door gegaan. Witte kool en tuinbonen uit eigen moestuin schoonmaken. Lekker de 'rotzooi' buiten houden.
We zijn net zo productief als jij geweest...

Ineke Hulzebos zei

Het is ook hollen of stilstaan hier in Nederland. Maar we hebben zomer, mij hoor je niet klagen ;-)

Lida zei

Nu dit gaat dus gestroomlijnd! Je hebt echt de vaart erin ondanks de hitte! Nu al heb ik nog zulke heerlijke plekjes en parasols, ik blijf ook binnen! Ze zijn wel erg mooi geworden! Geniet van je steekjes, knuffel
Lida

Jasmijn zei

Ziet er mooi uit hoor! Blijf maar lekker rustig achter een wapperaar zitten.
Lieve groetjes van ons allemaal

idaviltcreatief zei

Wat een prachtige stofjes heb je toch, krijg je geen last van zweethanden? Ik begin er steeds aan maar stop dan ook weer, vind het zo zunt van de stof. Heb nog genoeg andere creatieve dingen om te doen.
De winter was lang, en wat hebben we gemopperd, maar voor je het weet is heel die zomer al weer lang voorbij ;-))) Gelukkig kunnen we onder elke weersomstandigheid doorgaan met quilten, het verveelt nooit!

Ria van Kasteel zei

Dit wordt een frisse quilt let maar op, gewoon rustig doorgaan.

Lieve groeten en een knuffel van Ria ;0))

Anoniem zei

Toch weer wat blokjes erbij en ach,met je voeten in een bak lauw water lukt het nog wel toch?
Vanmiddag hier 34,6 gr in de schaduw,dus huisarrest.
Morgen alweer wat frisser,dus het komt best wel goed.
Succes met je Blauwe Storm.
groetjes,Truus uit Drenthe

Corina zei

Mooie blokjes erbij! Zo heb je toch nog iets goeds gedaan met die warmte!

Johanna Faber zei

Sterkte met de warmte maar wat een schitterend stof Chris en wat mooi van kleur
Groetjes Joke

Rina zei

Hihi, jammer dat deze mooie storm niet helpt bij een beetje afkoeling. Vandaag wordt het hier een beetje koeler, en daarna ...
hebben we weer een beetje blauwe storm van jou nodig. ;-)

Willeke zei

Mooie kleurtjes Chris!!! ;)

Nellie zei

wat een mooie blokjes ondanks het warme weer ik vind ze prachtig
Groetjes Nellie

AnitaS zei

Mooie blokjes heb je gemaakt ondanks het plakkerige weer. Hier koelt het nu lekker af.

Hennie zei

Hartstikke mooi Chris ! ! !
Goed zo laat er maar een fris windje over waaien en daarna gewoon weer verder met de zomer.
Succes met de volgende blokken.

Groetjes Hennie

jaimie zei

Hallo,

Wat een leuke blokken in deze kleurencombinatie!

Groetjes, Jaimie

Lilian Pilar zei

que delicioso el pastel de ruibarbo....lo comia en Punta Arenas Chile.....alli hay mucho ruibarbo y es una delicia.....
un gran abrazo
Lily

Willy zei

Prachtig stormpje, jammer dat het niet werkte onder de parasol. Hou het koel!