Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Leuk mailtje

Ik kreeg daarnet zo'n leuk mailtje van de eigenaar van de Quiltshop waar ik de Friesisch Blaue stofjes kocht in de vakantie. Ik had hem een mailtje gestuurd (Ruth heeft dat keurig voor mij in net Duits vertaald) met een fotootje van het eerste blok van de Blauwe Storm. Die staat nu op hun site! Even kijken dus:

http://www.beautyhorizon.com/Anregungen%20%7C%20Objekte/Kundenbarometer.html

Het blokje rechts onder zit verkeerd om haha. Daar kwam ik eergisteren ineens achter. Is inmiddels hersteld, laat het nog wel een keer zien.


15 opmerkingen:

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat leuk Chris dat ze je blok op de site heeft gezet. Het is zo ook een mooie reclame voor haar stoffen.
Groeten, Joke

Johanna Faber zei

Leuk Chris mooi reclame voor hun stoffen
Groetjes Joke

Floor zei

Kijk, jij bent nu al internationaal bekent!
Altijd leuk als ze waarderen dat je een mailtje stuurt met foto.
Zie niet wat er niet goed is aan dat blokje rechtsonder, maar als je het weet blijft het je achtervolgen natuurlijk.
Wanneer komt er regen en een beetje koelte.... pfff...
Het is ook nooit goed hè?
Groetjes,
Floor

Marga (MarPie) zei

Ontzettend leuk dat ze dat gedaan hebben.

Groetjes,
Marga♥

Ineke Hulzebos zei

Wat leuk zeg, maar het is een prachtig blok, dan mag er ook wel bekendheid aan gegeven worden.
Groetjes, Ineke

Elly (creatieveling Elly) zei

Wat leuk!

Ria van Kasteel zei

Wat leuk dat ze je werk geplaatst hebben, voor hun wel leuk die reclame.

Lieve groeten en een knuffel van Ria ;0))

Hermie zei

wat een prachtige stofjes, ik kan begrijpen dat je die niet kon laten liggen.

Rennie zei

Je mag ook best trots zijn hoor!

Anoniem zei

Enig,dat ze je blok op hun site hebben geplaatst!
Het is ook echt een stormblok geworden en de stofjes zijn prima voor deze quilt.
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Lieve mam

Wat een ontzettend leuke opsteker zo. En wat een hoogstaand Duits! Leuk hoor.

Dochter

Anoniem zei

Moi Chris,

Je wordt nog wereldberoemd joh. Prachtige blok is het geworden. Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat.

Groetjes van Jantje

marijna zei

Nu kennen ze je ook in het buitenland! Leuk dat ze dt op hun site hebben gezet! Leuk blok.

chevremont zei

leuk!!!!!

baukje zei

Ik ben even gaan kijken hoor. je wordt wereldberoemd!!!!!