Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Er is er een jarig!

En wat voor een! Nee, niet in mijn gezin, familie of dicht bij. Een beetje ver weg. Een paar dagen terug kreeg ik van haar zomaar onverwacht een pakje nog voor mijn verjaardag. Zo ontzettend schattig.


Een eigengemaakt geurzakje met een kaartje. Je had ook eigenlijk moeten zien hoe het was ingepakt. Zó netjes, leuk en verzorgd. Helemaal haar! Even het achterkantje van het zakje laten zien.


En een detail:


En kijk eens naar de bovenkant. Hoe heeft ze dat nou toch gedaan?! Ik ben echt een leek op het gebied van dit soort handwerk.


Vind je het niet schattig?! Zo ontzettend fijntjes gemaakt. En nu willen jullie weten wie deze Jarige Job is. Dat is RIAN. Dus allemaal even naar haar site en een felicitatie achter laten.

Rian, nogmaals ontzettend bedankt. Je hebt me enorm verrast en blij gemaakt. 


25 opmerkingen:

Johanna Faber zei

Schitterend borduurwerk
Fijn weekeinden groetjes Joke

Anoniem zei

Wat een lieve attentie en zo mooi geborduurd!
Een gezellige dag vandaag
groetjes,Truus uit Drenthe

Elizabeth zei

Dit is toch werkelijk schitterend!!
Wat een prachtig zakje, vol met fijne details. Tja, Rian kan er wel wat van. Ik ga snel even op haar blog kijken..

Groet, Elizabeth

Nellie zei

wat is dat prachtig wat een mooi borduurwerk

Groetjes Nellie

katrien zei

Wat mooi.

Marga (MarPie) zei

Heel mooi en de felicitaties zijn over gebracht.

Groetjes,
Marga♥

Willy zei

Prachtig Chris, dat was erg leuke post.

Berna zei

Wat een lief cadeautje!
Goed weekend.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat een leuke verrassing. Het zakje is prachtig gemaakt, zo fijntjes.
Zo maar even genieten.
Groeten, Joke

baukje zei

Wat een prachtig kadootje en ikw eet niet meer of ik je verjaardag heb gemist, zo ja dan alsnog een lieve verjaarsgroet vanuit frankrijk.

Floor zei

Wat een schitterend geurzakje heb je gekregen Chris!
Normaal leg je die in de linnenkast, maar dat is eigenlijk een beetje jammer, want dan zie je het zo weinig.
Misschien ook leuk in je quilthuis?
Dan heb je een lekker Lavendel huisje.
GRoetjes,
Floor

Anoniem zei

Jeetje buuv wat een prachtig geurzakje. Echt mooi geborduurd. Gemaakt door iemand met oog voor detail !
groetjes buuv Joke

Annie Kingma.Bonnema zei

Hel mooi cadeautje, zo mooi gemaakt
Zal de site ook bezoeken zo
Groetnis Annie

Elly (creatieveling Elly) zei

Wat een prachtig handwerk. En natuurlijk heb ik Rian gelijk gefeliciteerd

marga zei

Wat ziet dat er mooi en fijntjes uit. Prachtig wat zij gemaakt heeft.
Kan mij voor stellen dat je langzaam maar zeker met plezier de postbode ziet aankomen.
Fijn weekend
Marga

Miranda zei

Heerlijk toch van die leuke onverwachtse kadootjes! Geniet ervan Chris...

marijna zei

Wat een schitterend cadeau kreeg je! Ik kan daar ook zo naar kijken van... hoe doet ze het!Knap hoor als je dat kunt.

Vera zei

Szép ajándék... guszta levendula zsák.
Szép hétvégét!

Cisca zei

Wat een leuke verrassing, en wat een mooi zakje! En die letterts op de achterkant zo mooi over één draadje geborduurd. Prachtig!

Groetjes, Cisca

Ineke Hulzebos zei

Wat een schitterend werkstuk!
Ik ben gelijk haar gaan feliciteren!
Groetjes en een fijn weekend!

Ria van Kasteel zei

Wat lief en mooi gemaakt.

Lieve groeten en een knuffel van Ria '0))

chevremont zei

mooi, ik ga nu even naar haar site om ze te feliciteren!

Conny's-blog zei

Dat is echt mooi borduurwerk joh, geweldig..............liefs.Conny

Jane in Wales zei

O, wat schitterend. Echt heel mooi gemaakt, daar kun je naar blijven kijken (en aan ruiken....)

MarianneD zei

Wat een kunstwerkje heb je gekregen...heel mooi!
Succes met je blauwe storm!
lieve groet,Marianne