Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Enige herinnering

Goedemorgen allemaal, alweer het begin van een nieuwe week. Waar zijn al die vorige weken toch gebleven?! Zomaar weer verleden tijd, maar niet helemaal, want de herinnering blijft en die wordt soms ook op een leuke manier weer naar boven gehaald.
In DIT logje schreef ik al over een enige ontmoeting die ik tijdens onze vakantie in Süderstapel in Noord Duitsland had. Met Heike. En afgelopen zaterdag kreeg ik een brief van haar.


Met een Siggy! Ik had afgesproken die van mij naar haar te sturen en nu kreeg ik er een terug.


Ontzettend leuk en helemaal perfect! Het bloemetje in het midden staat voor haar tuin, waar ze heel graag in werkt. Zij is ook een quiltster en ze leest graag.
Wat is het toch verschrikkelijk leuk dat we door onze hobby zo onverwacht nieuwe mensen ontmoeten. Mijn leven is daar-door tenminste enorm verrijkt! Iets waar ik heel dankbaar voor ben. Heike's siggy krijgt een ereplekje in mijn Siggy Rol. Ze denkt er nog over na of ze mee gaat doen met de siggyruil die Annelies organiseert.


23 opmerkingen:

Marga (MarPie) zei

Jij ook een hele goedemorgen van deze nieuwe week. Zeker een hele leuke siggy.

Groetje,
Marga♥

marga zei

Heerlijk warm wordt je daarvan en dan bedoel ik niet de temp. buiten.
Fijne week.
Groeten
Marga

Annie Kingma.Bonnema zei

Goede morgen.
Heel leuk ook deze siggy. en daarbij ook nog de maakster ontmoet
Groetnis Annie

katrien zei

Leuke siggie,en steeds bijzonder zo'n ontmoetingen.

Nellie zei

Leuke Siggy en zeker leuk die ontmoetingen
fijne dag

Groetjes Nellie

Johanna Faber zei

Ja uit een siggy kunnen leuke ontmoetingen ontstaan! kijk maar naar ons! (smile)
Fijen week liefs joke

baukje zei

Wat leuk is dat toch! En leuk dat bloemetje in het midden.

Anoniem zei

Met zulke leuke post kan je week niet meer stuk!
Dit zijn ontmoetingen die het leven extra mooi maken.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Floor zei

Heerlijk is dat hè, al die contacten die je opdoet door de computer.
Computers hebben ook nadelen, maar de voordelen zijn groter. Anders zouden we toch amper weten dat er nog meer quilters zijn?
En dan al die leuke blogs, zodat we kunnen zien wat anderen maken (en er dan ook aan gaan beginnen) wat anderen kopen (en dan ook snel zoiets bestellen) Eigenlijk houden wij blogsters en quilters de hele economie op gang!
Groetjes,
Floor

Our photos zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Aangenaam verpozen met Joke zei

Juist het verhaal bij de Siggy maakt het voor jou extra waardevol. Daarbij is het nog een heel mooie Siggy ook. Leuke reactie Floor. Ja, wij helpen de economie er zo weer bovenop.
Groeten, Joke

Cisca zei

Wat mooi, zo'n ontmoeting en een siggy als dierbare herinnering!

Groetjes, Cisca

Willy zei

Leuk dat jullie elkaar ontmoet hebben en dat ze deze siggy voor je maakte. Wie weet heeft ze de smaak te pakken en doet mee met de siggieruil. Fijne week!

Ineke Hulzebos zei

Wat is dat toch leuk om tijdens je vakantie andere quiltsters te ontmoeten en dan later ook nog een mooie siggy te mogen ontvangen!
Slaap lekker voor straks, groetjes, Ineke

Conny's-blog zei

Het is heerlijk om door onze hobby en computer zoveel mensen te leren kennen toch, mooie siggy............liefs.Conny

Our photos zei

Wat een leuke siggy herinnering.
Dikke knuf, Sonnja

Ria van Kasteel zei

Ja de weken vliegen voorbij maar we moeten zelf zorgen voor mooie herinneringen om het vast te houden. Ik sluit me helemaal bij je aan onze hobby verrijkt ons leven.

Lieve groeten en een knuffel van Ria ;0))

Anoniem zei

Wat een mooie siggy. En wat leuk zo'n nieuw kontakt en zo goed voor de talenknobbel !
Groetjes van de buuv

Heleen Kok zei

LEUK! Wat er niet zo uit een vakantie kan ROLLEN!!

Lida zei

Dat zijn die dingen die gouden randjes om dagen weven en het leven zo heerlijk maken! Leuke siggy!
Knuffel
Lida

Saskia Smit zei

Leuk en speciaal om de persoon achter het lapje te kennen. Dat verdiend zeker een ereplaats.

Rian, zei

O wat leuk toch, Chris. Alweer zo'n bijzondere siggie met een verhaal... De rol wordt wel een dokument van vriendschap, hè?
Liefs,

Miranda zei

heerlijk al die siggy vriendinnetjes! En je storm at the sea ziet er al veelbelovend uit...