Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Diamond Purse

Hij zit helemaal in elkaar, de Diamond Purse, en ik vind hem LEUK!


Ik liet er HIER al een keer iets van zien. In de vakantie heb ik de rest van de wiebertjes aan elkaar genaaid. Het beugeltje er aan zetten, was nog best een gepruts hoor.


Ik had nog nooit zo'n soort beursje/tasje gemaakt. Hij knipt lekker stevig dicht, dus ik kan er genoeg eurootjes in doen. Of wat anders natuurlijk. Het pakketje met patroon is van

Vandaag met een grote groep mensen op stap geweest. Vanaf Volendam 3,5 uur het water op. Het was natuurlijk geweldig weer. Op de kade van Marken met de voeten bijna bengelend in het water een heerlijk kibbelingetje verorberd. Toch altijd weer leuk!


25 opmerkingen:

Ineke Hulzebos zei

Wat een leuk beursje is dit geworden!!!
Een dagje naar Volendam?Marken staat ook nog voor ons op het programma, dat zal dan volgende week worden!
groetjes, Ineke

Corina zei

Erg leuk geworden!

Annelies zei

Het ziet er prachtig uit !

baukje zei

he beursjet ziet er schattig uit. En een warme kibbeling of een broodje haring..... Een moord doe ik er niet voor maar lekker dat ikd at vind.

katrien zei

Leuk tasje.Heb ook nog van die beugeltjes liggen .

mery,s maaksels zei

zeker een mooi beursje geworden zeg ,en ja het afwerken is altijd priegel werk ,maar het resultaat mag er zijn

Ria van Kasteel zei

Dat klinkt weer als een mooie dag, wat is het beursje prachtig geworden mooie kleurtjes.

Lieve groetjes van Ria ;0))

Annie Kingma.Bonnema zei

Heel mooi beursje geworden. Fijne dag vandaag voor een boottochtje.
Groetnis Annie

Lee Prairie Designs zei

Love this darling coin purse!!!!

:) Carolyn

KijkDaarIs zei

je beursje is leuk geworden...nog aan land gegaan in Marken...want volgens mij zijn daar hele mooie stofjes en bandjes!!!!
Fijne avond

Floor zei

Wat is het een beeld van een tasje geworden!
Kunnen vast veel euro's is, maar als je naar de quiltwinkel gaat, zijn die snel weer op, en de lapjes die kunnen er niet in.
Maar misschien ga je wel eens naar het theater, dan is dat een prachtig en sjiek tasje voor wat geld, een zakdoekje en je kaartjes.
Groetjes,
Floor

Elly (creatieveling Elly) zei

Wat een leuk beursje is het geworden.
Het was een mooie dag om het water op te gaan

Willy zei

Heerlijk zo'n tochtje op het water in een mooie omgeving. Prachtig tasje is het geworden erg mooie kleuren.
Groetjes,

Anoniem zei

Wat is je beursje mooi geworden! daar kun je mee voor de dag komen en mee pronken!
Het was een heerlijke dag voor een boottochtje vandaag.
Succes met je andere quiltwerken en geniet van het mooie weer.
groetjes,Truus uit Drenthe

Conny's-blog zei

Wat een schattig beursje is het geworden zeg en inderdaad is het een heel pruts werkje. Heerlijk met dit weer op een boot...............liefs.Conny

Annelein zei

Wat een mooi beursje... En met de voeten in het water... heerlijk...

jaimie zei

Hallo,

Knap gemaakt !

Groetjes, Jaimie

Lida zei

Schattig geworden en wat heerlijk een dagje op het water, hoop dat je niet verbrand bent! Groetjes
Lida

Ida zei

Erg leuk beursje, mooi gekozen stofjes. Groeten Ida

Hermie zei

wat een beeldig beirsje

Anita A zei

Hoi Chris,
Het beursje is mooi geworden, echt een 'snoepje'.
En water met dit weer gaat natuurlijk prima samen.

Nellie zei

Wat een plaatje van een beursje en je hebt zo prachtig gemaakt

Groetjes Nellie

foekie's fashion zei

Wat een prachtig beursje is dat geworden. Groetjes van Joke

marijna zei

Wat mooi geworden!!! Ik heb nog getwijfelt in Sneek of ik het ook zou kopen. Niet gedaan, maar als ik zo de jouwe zie....

mieke zei

Een leuk tasje gemaakt en weer een gezellige dag gehad.
grtjs Mieke