Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Nóg een jarige!

Gister was het de kleindochter, vandaag is het oma die feest mag vieren. Dus een bosje tulpen is wel op z'n plaats.


Hoe we de dag gaan doorbrengen is nog een verrassing, maar ik weet zeker dat het genieten wordt!


28 opmerkingen:

  1. Lieve Chris, van harte gefeliciteerd!
    Met jezelf maar ook nog met dat engeltje van gister.
    Ik wens je een hele gezellige dag en een prachtig jaar om aan te beginnen vandaag.
    Liefs, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Chris

    Gelukkig zie ik je blogje vroeg en heb ik tijd om jou een heel mooie verjaardag toe te wensen. En nog heel veel goede en gezonde jaren.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van Harte Gefeliciteerd! Een hele fijne dag en nog heel veel fijne jaren toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Chris, van harte gefeliciteerd en maak er een mooie verrassingsdag van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. VAN HARTE GEFELICITEERD. Een hééél fijn weekend (en jaren) in gezondheid en geluk met de hele familie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd. Een hele fijne dag toegewenst.
    Liefs Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een hele fijne dag toe en daarna nog heel veel fijne dagen in gezondheid en geluk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd Chris en een fijne dag toegewenst gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van ♥ gefeliciteerd en dat het maar een hele zonnige leuke dag mag worden.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Chris, geniet van vandaag ! Van harte gefeliciteerd !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Chris, gefeliciteerd een mooie dag om jarig te zijn
    op werelds quiltdag.
    Een fijne verjaardag.
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezegende, gelukkige,gezonde en handwerkende jaren samen met allen die je lief zijn!!!
    Gezellige dag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wens je een heerlijk dag Chris!
    En nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!
    Liefs van mij,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartelijke Gelukwensen, voor je verjaardag.
    Mag je nog vele malen jarig zijn, in Geluk en Gezondheid.
    Een fijne dag met allemaal die je lief zijn.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik weet zeker dat het een leuke dag word.

    Groetjes en een knuffel van Ria. ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd en een heerlijke dag.........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en met je kleindochter. Leuke blog heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag samen met je man, kinderen, kleinkinderen en vrienden!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd en de allerbeste wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel hartelijk gefeliciteerd! Het wordt vast een mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik hoop dat je een leuke dag had, ik feliciteerde je al via facebook en hier nu nog een keer: proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte gefeliciteerd Chris! Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt gehad!
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  23. van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik neem aan dat je wel een fijne dag hebt gehad.Ik wens je nog een fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dikke knuffels en van harte gefeliciteerd, drie kussen en dat je nog lang en gelukkig mag leven...en genieten van dat lief, lekker ruikend boeket!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een heerlijke verjaardag zal het zijn geweest! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een reactie achter laat. Daar geniet ik altijd weer van.
Reageer je Anoniem en vind je het prettig een mailtje van mij te ontvangen, laat dan je mailadres achter of stuur mij die via het Contact tabblad op mijn blog.