Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Eventjes......

....bedanken voor alle reacties. Ik had een superverjaardag, maar heeeeeel ver weg. Selfs (sorrij, er sit geen set op het toetsenbord hier bij een VVV) was ik in die quiltwinkel. Jullie horen en sien nog wel. Lieve groet van mij.


17 opmerkingen:

Rennie zei

Goed om te lezen dat je een fijne verjaardag hebt gehad. Er waren echt een heleboel felicitaties! Lekker nagenieten nu.

Gonny zei

Ehh, heb je in die quiltwinkel die mooie blauwe stofjes in je handen gehad? Of komt dat nog?

AnitaS zei

Ik ben heel benieuwd naar je verhalen.

jaimie zei

Nog een late gelukkige verjaardag van mij hoor .

Groetjes, Jaimie

Aangenaam verpozen met Joke zei

Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben in Simonsbergen.
Groeten, Joke

Saskia Smit zei

veel plezier en geniet!

Miranda zei

Geniet ervan, we sien je vanself weer wel verschijnen!
Knuffelzzz

Floor zei

Ik miste je al, wist niet dat je op vakantie was gegaan.
Nou geniet er maar van, en we horen nog wel hoe leuk het was.
Groetjes,
Floor

Rian, zei

Ik dacht al: waar sit se toch? Gelukkig ben je ergens waar het blijkbaar heerlijk is :) We horen en sien nog wel.
Liefs,
Rian

Anoniem zei

Geniet maar van je vakantie daar en koop je niet de hele winkel leeg? Het moet ook allemaal mee naar Nederland!Heb je een blauwtje opgelopen?
gezellige dagen en kom veilig weer thuis.
groetjes,Truus uit Drenthe

Annelies zei

Nu ben ik toch wel heel benieuwd !

idaviltcreatief zei

Haha geen set op de computer, da's toch ook wat! maar wel een mooie quiltwinkel ontdekt, da's Zeker wat!

Annie Kingma.Bonnema zei

Genieten maar, en een quilt winkel ontdekt, helemaal de vakantie goed.
veel plezier
Groetnis Annie

mieke zei

Alsnog gefeliciteerd en een fijne vakantie.
grtjs Mieke

Johanna Faber zei

Fijne midzomer groetjes Joke

quiltlodge gerda zei

Veel plezier , waar je ook mag zijn!

Annemieke zei

Hoi, kwam even langs omdat ik je adres kreeg van Anita (vlijtige handjes) om even naar jou pannekoek te kijken. Erg mooi! Ik zag er nog niet een hier in Nederland. Mijn patroon komt uit Alabama en is niet zo geordend als die van jou maar anders.
Groetjes
Annemieke