Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

ACQ update

Er is hier tussen de bedrijven hard gewerkt hoor. Leuk werk! En kijk het resultaat mag er zijn.


Daar ligt hij op de stoel in het zonnetje. Het is gewoon leuk om bij elk blokje na te denken hoe het door te pitten. Dus variatie genoeg.


En weet je, ik ben over de helft! Er zijn nu 63 blokjes klaar! Dus dat komt wel goed.
Fijne dag!


22 opmerkingen:

Elly (creatieveling Elly) zei

Je schiet al lekker op.

Lida zei

Wat wordt hij mooi! Veel plezier met de steekjes, knuffel
Lida

Johanna Faber zei

Hij word schitterend Chris
Groetjes Joke

AnitaS zei

Wat maakt quiltwerk een quilt toch mooi. Fijne dag.

baukje zei

Prachtig en zo mooi in het zonnetje!

Anoniem zei

Jij denkt positief-niet,ben nog maar halverwege,maar de helft is klaar. Het wordt mooi Chris,lekker fleurig.Succes met de andere helft.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Annie Kingma.Bonnema zei

Wat een schitterend mooi quilt word dit.
Fijne dag
Groetnis Annie.

katrien zei

Je bent al over de helft.Succes verder.Mooi is ie.

jaimie zei

Hallo,

Amai is dat allemaal met de hand gedaan, zo fijntjes seg, hoedje af hoor! Wel heel knap dat elke blok verschillend is zo !

Groetjes, Jaimie

Floor zei

Lijkt me heel leuk om zo te quilten met de variatie aan blokjes.
Weet je eigenlijk die verhalen die bij elk blok horen nog?
Dat zal wel niet, want dat zijn er zoveel.
Maar je kunt ze altijd nog opzoeken in het boek.
In ieder geval een quilt met heel veel herinneringen.
Groetjes,
Floor

feltfree på Åsly zei

Wat een geweldig mooi quilt.
Je bent dus al behoorlijk ver. Fijn dat je afwisseling hebt met quilten.
Groetjes Frederika

Marga (MarPie) zei

De reis heb ik er voor over maar als ze klaar is wil ik haar heel graag nog één keer in het eggie zien alstublieft.
Ze is zo mooi geen foto doet haar goed tot haar recht komen.

Groetjes,
Marga♥

Aangenaam verpozen met Joke zei

Hij wordt heel mooi Chris. En echt helemaal met de hand gequilt. En wij mogen meegenieten van de mooie foto's.
Groeten, Joke

conny's quilts zei

Wat een leuke fleurige quilt wordt dit, succes met de andere helft.

Saskia Smit zei

Dat schiet op. Ik vind het een gezellige quilt.

Conny's-blog zei

Je schiet al lekker op met quilten en het is een hele leuke quilt joh.........liefs.Conny

quiltlodge gerda zei

Oh Chris, wat een " bjoetie"
Ik kan me goed voorstellen dat het leuk werken hier aan is.

foekie's fashion zei

Ja dat gaat best wel snel als je er achter kan gaan zitten. Hij wordt ook erg mooi. Groetjes van Joke

MarianneD zei

Je schiet ook al lekker op Chris! Leuk om zo'n top een echte quilt te zien worden he?Ik heb er nu bijna 100 af...tijd omook eens te gaan denken hoe ik de rand ga doen... Fijn verjaardagsweekend!!

sylvia zei

wat is het toch een prachtquilt!!!!
liefs, Syl

inge zei

heerlijk dat je al zo ver bent! supermooi!

jolie zei

Vind dit een erg leuke en mooie quilt. Lijkt me ook erg leuk om te maken door de afwisseling van de blokken.