Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Tompoes en een uitje

Zo'n lekkere oranje tompoes hoorde er gister natuurlijk helemaal bij. Ik heb hem bij HAAR geplukt.
Al mijn records van tv-kijken-achter-elkaar heb ik gister gebroken. En wie niet! Oh, wat heb ik genoten!
Vandaag is Chago met zijn 5 meiden (dochter + 4 kids) naar Amsterdam. Ze gaan de Nieuwe Kerk met alle bloemen bekijken. Echt een heerlijk vakantie uitje, vooral met dit weer. En ik mag op de honden passen, haha! Is prima hoor. Want morgen is het mijn beurt, dan ga ik op stap. Met de trein naar Lida, daar een nachtje slapen en dan samen naar Veldhoven. Heerlijk. Dat wordt voor mij de eerste keer dat ik daar naar toe ga.

Ik volg nog even geen logjes, dat komt volgende week weer! Een fijne week verder.


19 opmerkingen:

baukje zei

Veel plezier hoor zaterdag. Di Ford is er ook, een schat van een vrouw met ontzettend mooie quilts !

baukje zei

Ik zie net dat jij een link van Afghaanse vrouwen project op je blog hebt staan. Ik heb een aantal prachtige borduursels gekocht in NAntes!!!

Miranda zei

Ook wij hebben de gehele uitzending door bekeken...helaas waren hier de tompoezen uitverkocht op het moment dat ik ging winkelen en zo dan maar een kroontjeskoek genomen...Veel plezier met Lida....

sylvia zei

hoi Chris, veel plezier bij Lida en in Veldhoven!!!

Aangenaam verpozen met Joke zei

Heel veel plezier morgen bij Lida en vrijdag in Veldhoven.
Groeten, Joke

Marianne zei

Heerlijk, de oranje tompoucen.
Chris ga heerlijk genieten van je reisje naar Lida en Veldhoven.
Lieve groet, Marianne K.

Miny zei

Het was gisteren een prachtige dag ook ik heb er een tv marathon van gemaakt. Leuke tompoes kun je lekker lang mee ;))
Veel plezier morgen.

Groeten Miny

Floor zei

Wat een leuke tompoes!!!
En helemaal zonder calorieën!
Het is een snoepie vind ik.
Je geloofd het vast niet dat ik één van de weinige Nederlanders ben die gisteren niet naar de t.v. heeft gekeken.
Was het na een paar minuten al zat, omdat er zoveel gepraat werd en dan te denken van al die uren die er nog kwamen.Dus maar wat in de tuin gewerkt daar had ik wel zin in.
Vanavond neem ik de smanevatting op, dat is leuk denk ik, alles in een uur, dus alleen de hoogtepunten.
Wel even de prinsesjes gezien, wat een schatjes zijn dat toch.
Jij gaat morgen lekker naar Veldhoven.
Nou, heel veel plezier gewenst en dan kan je ook de prachtige quilts van Di Ford bekijken waar ik dat boek van heb gekocht.
Misschien wil jij ze ook wel allemaal maken.
En.... lekker lapjes kopen hè?
Geniet er maar van!
Zie het wel op je blog.
Groetjes,
Floor

Ineke Hulzebos zei

Mmmmm die tompouce ziet er erg "echt"
uit!!! Mooi gemaakt!
En heel veel plezier in Veldhoven, ik was vanmiddag bij Petra Prins in Zutphen en ze waren daar druk met inpakken bezig, zij komen er ook!
Groetjes

Lida zei

Hoi Chris,
Ik kijk uit naar ons uitje samen en geniet nu al voor! Tot morgen, knuffel
Lida

Annelies zei

De rijen bij de Nieuwe Kerk waren gigantisch. Elsbeth en ik hadden willen kijken, maar het was niet te doen.
Hoop dat Chago heeft genoten en niet te lang heeft moeten wachten.

Gonny zei

Net als Floor heb ik weinig gezien. Het eerste gedeelte al helemaal niet en bij het gebeuren in de kerk waren we binnen om koffie te drinken. Ben toen even gaan kijken wat voor jurk Maxima aan had. Het was mij te mooi weer en ben buiten lekker plantjes aan het om-poten, zaaien enz. geweest.
We zullen elkaar niet zien in Veldhoven want voor de meerderheid van ons groepje komt zondag het beste uit. Veel plezier bij en met Linda in Veldhoven.

Ria van Kasteel zei

In ieder geval een tompoes zonder calorieën hahaha..
Ook ik heb voor de buis genoten van de historische gebeurtenis, geweldig.
Veel plezier in Veldhoven .

Lieve groetjes en een knuffel van Ria ;0))

katrien zei

Veel plezier bij Lida en in Veldhoven,ik ga zaterdag.

Jane in Wales zei

Die tompoes ziet er uit om te smullen....;o)

feltfree på Åsly zei

Wat een heerlijke tom pouce, daar moet ik me ook maar eens aan wagen
Groetjes
Frederika

Willy zei

Dan ben je al gezellig aan de klets.
Veel plezier ook in Veldhoven.

Tineke zei

Veel plezier in Veldhoven, geniet ervan.
Groetjes Tineke

MarianneD zei

Prachtige tompoes Chris! Ik ging ook te laat winkelen dus maar een Bye bye Beavlaai,ook lekker!
Wat was het een prachtige dag he,de Kroningsdag...zo blij dat alles is goedgegaan!

Veel plezier in Veldhoven!