Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Kussentje

Dit speldenkussentje was echt leuk om te maken.





Ik heb er een paar gemaakt, als cadeautjes. Altijd gezellig om met zoiets als tussendoortje bezig te zijn. Vind je het geen leuk patroontje?


34 opmerkingen:

Nellie zei

Wat een schatje en het is zeker een leuk patroontje leuk om zoiets moois cadeau te krijgen

Groetjes Nellie

katrien zei

Super leuk.

Riet zei

Wat een leukertje, zo een heb ik nog nooit gezien. Heel apart.

Gonny zei

Dat is geen kleinigheidje maar een prachtstuk en geweldig om zoiets te mogen ontvangen!!!

Anoniem zei

Het is een sieraad op je werktafel!
En de tekst is mooi.
Je siggy komt eraan--de pen deed het niet en moest een nieuwe kopen.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

maaike zei

Chris, het is heel mooi.Komt het patroon ook op je blog?
Maaike

mery,s maaksels zei

zeker mooi heel appart zeg zo iets leuks heb ik nog nooit gezien leuk hoor, gr mery.

KijkDaarIs zei

Wat een leukerd!!!
kan me voorstellen dat dat een heel leuk werkjes is...
Fijne dag

baukje zei

Oh wat mooi en die stofjes zijn ook zo prachtig. je zult dat maar kado krijgen........

Inge zei

Superleuk, Chris! Is daar een patroontje van te koop? Ik zou het best zelf willen proberen te maken.

Liefs,
Inge

Sieneke zei

Hoi Chris ,


Wat en dot van en kussentje heb je gemaakt ,
Echt en schatje ,

Groeten sieneke

MarianneD zei

Ziet er schattig uit Chris!

lia zei

Wat een schattig speldenkussentje,leuk he die kleine dingetjes tussendoor.
Groetjes Lia

Elza zei

Prachtig geworden en inderdaad een leuk patroon.
Groetjes ELza

Floor zei

Wat een snoepie is het! Je gaat toch geen spelden in die lieve konijntjes steken.... au!
Voor de sier is ie ook erg leuk toch?
Hoe is het trouwens met Max?
Groetjes,
Floor

Jasmijn zei

Wat een superleuk kussentje ....gewoon zonde om er speldjes in te steken.....

Lida zei

Ja hartstikke leuk en ik ben er dan ook hartstikke blij mee!! Knuffel
Lida

Lee Prairie Designs zei

Hello Chris,

Love your pincushion! What a neat idea. Thanks for sharing.

Hugs, Carolyn :)

Hennie zei

Wat een leukerts weer eens iets anders.

Groetjes Hennie

Rian, zei

Het is echt een plaatje, Chris.

Ria van Kasteel zei

Dit modelletje had ik nog niet gezien, het is net een gebakje.

Lieve groetjes en een knuffel van Ria ;0))

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat een prachtig speldenkussentje. Heb je het patroontje zelf bedacht? Ik had al bij Lida gezien, dat je er eentje cadeau gegeven had. Zal vast ook een leuk werkje geweest zijn.
Groeten, Joke

inge zei

het is echt een heel tof exemplaar!

Annie Kingma.Bonnema zei

Echt mooi gemaakt, en een schattig patroontje.
Wil ook van die leuke cadeautjes gaan maken, maar eerst het grote quilt af.
Groetnis Annie

Sis Voorn zei

Ze zijn superschattig !

Anita - Vlijtige Handjes zei

Het is een schatje. Lijkt me heel leuk om te maken en om te krijgen. Succes verzekerd :)

mieke zei

Dat ziet er inderdaad heel erg leuk uit.
grtjs Mieke

hobbyshop fugeltsje zei

Wat een schattige speldenkussen. Vooral de vorm vind ik erg apart.
Gr.Miranda

Miny zei

Wat een leuk kussentje net een taartje grappig!

Groeten Miny

Conny's-blog zei

Wat een schattig speldenkussentje, leuk patroontje zeg. Je zal het maar kado krijgen wie is daar nu niet blij mee................liefs.Conny

idaviltcreatief zei

Kom je op mijn verjaardag Chris? :-)))))))

sylvia zei

snoepertjes zijn het, Chris!!!
liefs, Syl

marijna zei

Enig....

Marga (MarPie) zei

dacht dat ik hier al een berichtje had achtergelaten maar kan het niet terug vinden. Het is inderdaad een heel leuk kussentje en natuurlijk vraag ik ook aan jouw waar komt het patroon vandaan?
Heb je het zelf ontworpen en ga je er nu een tutorial van maken misschien?

Groetjes,
Marga♥