Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Huisvlijt

Dit plaatje schoot ik gisterochtend tijdens ons ontbijtje.


Het was zó donker buiten en ineens brak de zon door, een paar minuten. Zó mooi.

Toen kwam Ruth met haar mooie quilt voor de Bee, wel weer een mini-Bee, want Joke was nog met vakantie. Ruth schiet lekker op met het doorpitten. Ze is nu met de rand bezig en ging aan de gang met de ovale quiltring.


Ik was lekker aan het prutsen met de wiebertjes voor het Beursje.


14 opmerkingen:

Lida zei

Inderdaad een heel mooi, maar helaas ook kort moment! Maar vandaag nieuwe kansen al lijkt het er nu nog niet op!
Wat gezellig om zo samen bezig te zijn, puur genieten! Veel plezier met je gepruts! Knuffel
Lida

Annelies zei

Een prachtige foto.
Gezellig zo samen quilten !

Annelie zei

dat ziet er weer gezellig uit.

Groet Annelie

Marga (MarPie) zei

Mooi je zon moment foto, de Idylle word er een nog meer idyllisch plekje door.
Heerlijk het quiltbeeën (weet niet of je het zo goed schrijft)

Groetjes,
Marga

Ans zei

Wat een mooie foto! Al het frisse groen van de bomen komt ook zo mooi uit.

My name is Riet zei

Wat een mooi plaatje en gezellig zo samen quilten.

baukje zei

Wat een mooie foto! En nu wil ik graag de hele dag ZON!

feltfree på Åsly zei

Wat een mooi plaatje.
Gezellig om zo samen bezig te zijn. En zulke leuke dingen waar jullie mee bezig zijn.
Groetjes Frederika

KijkDaarIs zei

Jeetje.. wat een heerlijk plekje...dat wordt niet voor niks zo in het zonnetje gezet!!!
Gezellig samen beeën ...
voor vandaag ook een fijne dag!

Gonny zei

Donkere luchten (Als het droog is) Hebben zeker hun charme. Eergisteren even lekker een grote ronde gelopen met de honden ondanks de (mooie) wolken....
Vanavond heb ik Bee bij Marij en morgen bij The Log Cabin. Altijd gezellig met mede quilters!

Floor zei

Wat een mooi plaatje is dat! Jouw huisje zo lekker in het zonnetje, met op de achtergrond die donkere lucht.
De mini-mini-bee was toch vast wel gezellig.
Terwijl jij aan het "prutsen", was :-)
(Je was vast heel netjes aan het naaien)
Groetjes,
Floor

petronella zei

Gezellig je mini-beetje!En je wiebertjes doe je met een malletje, zoals de hexas?

mieke zei

Een super mooie foto.
grtjs Mieke

Rian, zei

Ho! ik zie nu dat ik een berichtje van je gemist heb.
Zó gezellig om te zien, jullie bee, en wat een prachtig tuinplaatje. De naam Idylle is wel goed gekozen :)