Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Het wordt weer eens tijd....

.... dat er siggy's aan de Rol genaaid worden. Ze liggen bijgesneden en op hun plek al klaar op mijn werktafel.


Er naast ligt de Rol. Die is nu 4,75 meter lang, dus nog láng niet af. Gister kwam er nog een siggy met de post. En wat voor een!


Hij is leuk!! En zo netjes verzorgd. Heel erg bedankt Ria!


19 opmerkingen:

feltfree på Åsly zei

Dat is al een enorme rol. Mooie siggy die je weer hebt gekregen.
Fijne dag Frederika

Annelies zei

Je rol is uniek ! Wat een leuke siggy er weer bij.

Elly (creatieveling Elly) zei

Wat een prachtige oplossing is die rol

Lida zei

Enige siggy en je rol wordt echt geweldig! Knuffel
Lisda

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat een mooie manier om de siggy's te verwerken. Zo krijg je een pronkrol van Siggy's.
Fijne dag verder, Joke

katrien zei

Mooie siggie,en wat leuk je siggierol.

AnitaS zei

Wat een mooie siggy er weer bij. Je rol wordt prachtig.

Marga (MarPie) zei

Toch al een aardig eindje met al die schatten erin.

Groetjes,
Marga♥

Anoniem zei

Weer een bloemetjes siggy erbij.Hoe lang gaat je siggyrol worden?
succes met het aan elkaar maken.
groetjes,Truus uit Drenthe

Rian, zei

Bijna 5 meter! Daar zitten heel wat siggies in. Ik vind het toch zo'n leuk idee om er een rol van te maken. Nog nergens anders gezien, dus 'echt Jones' :)
Groetjes,

Floor zei

Wat wordt je rol al lang Chris!
Straks kom je in dat beroemde boek.
Want daar is best nog wel een record in te bevestigen denk ik.
Misschien 1 km?
Dus nog even doorgaan.
Groetjes,
Floor

Tineke zei

Dat zijn dus al heel veel siggy's, prachtig ziet het eruit.
Ook je laatst ontvangen siggy is weer heel mooi.
Groetjes Tineke

Ineke Hulzebos zei

Prachtige siggy's! Succes verder

Jolanda zei

Dat gaat er mooi uitzien zeg, Leuk dat je mijn nieuwe blog ook weer komt volgen, Fijne avond Groetjes Jolanda

Ria van Kasteel zei

Dat is zeker een leukertje, ik denk erover om er ook ee rol van te maken want er liggen er nu zo'n 300 in een doos te wachten.

Lieve groetjes van Ria ;0))

Annie Kingma.Bonnema zei

Heel mooi en wat al veel.
Hoe gaat zo een verzameling in zijn werk.
Ben je ergens lid van, en stuur jij dan ook siggy's naar andere dames.
Ik ben er echt een leek in hoor, dus misschien wel een domme vraag.
Groetnis Annie

marijna zei

Sat wordt een grote quilt zeg! Wel erg leuk al die verschillende siggies.

Gonny zei

Lijkt me heerlijk om aan de rol te werken al die mooie verschillende afbeeldingen en de vrolijke kleurtjes.

sylvia zei

zo mooi!!!