Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Gisteren

Dank jullie wel voor alle lieve, meelevende en bemoedigende reacties op mijn logje van gisteren. Het gaat goed hoor! Ik heb tóch aangifte gedaan en geleerd dat je in zo'n geval direct 112 moet bellen. Ik dacht dat dat alleen voor echte noodgevallen was. Maar dit valt nota bene gewoon onder mishandeling! Ook als je iemand met een spuitbus ziet, moet je 112 bellen. Ik ben weer een ervaring rijker.

Morgen weer een gewoon gezellig logje hoor, vandaag ga ik lekker doorpitten. Lieve groet!


12 opmerkingen:

AnitaS zei

Ik heb net je vorige logje gelezen. Wat een nare ervaring voor je. Je snapt zoiets gewoon niet. Ik hoop dat je over de schrik heen bent. Pit ze vandaag en een fijne rustige dag.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Fijn om te weten dat het goed gaat. Gelukkig heb je aangifte gedaan. Mogelijk dat er iets uit komt. Geniet maar lekker van het doorpitten, want het zal toch nog wel even tijd kosten om dit te verwerken.
Groeten, Joke

baukje zei

Nou rustig aan dan maar vandaag!

Floor zei

Daar zou ik niet aandenken zeg om 112 te bellen.
Ben ook niet zo snel van aangiftes, ze doen er toch weinig mee denk ik.
Maar misschien is het wel goed en krijgen ze meer klachten over die persoon.
Ze vragen dan natuurlijk hoe hij er uit zag en zo, alsof je dat allemaal gezien hebt.
Maar gelukkig gaat het goed met je.
GRoetjes,
Floor

Hermie zei

ik denk dat je te perplex staat om 112 te bellen. pfff. Gelukkig is het goed afgelopen

Lida zei

Fijn dat je er niet al teveel ellende van ondervindt en lekker verder kan met je steekjes! We hebben dus allemaal wat geleerd : 112!!

Knuffel
Lida

Gonny zei

Mijn (simpele) mobiel zit altijd in mijn handtas voor als ik met de brommer pech krijg maar regelmatig denk ik: Het kan geen kwaad als ik 'm vaker meeneem... Een vriendin (met grote Zwiterse Sennehonden) is een keer door haar honden onderuit gelopen en lag op het veld met een gebroken been. Gelukkig kon ze haar man bellen....

Rian zei

Fijn dat je over de schrik heen bent. Ik wist dat ook niet hoor, 112 bellen... weer iets geleerd dus.
Er is een pleistertje onderweg :))
Dagdag

Anoniem zei

En zo hebben wij er ook weer wat van geleerd-bellen met 112.
Moet je wel een mobiel bij de hand hebben-toch maar eens zo'n 'ding' aanschaffen????
Fijn,dat je er geen nare gevolgen aan hebt overgehouden.
goed weekend en pit ze.
groetjes,Truus uit Drenthe

My name is Riet zei

Nou dat is fijn om te weten, 112 ook voor zoiets. Prima.

feltfree på Åsly zei

Fijn dat het goed gaat. Het kan inderdaad heel goed zijn dat zo'n persoon bekend is bij de politie.
Verstandig hoor!

groetjes Frederika

marijna zei

Sjonge chris, wat een vervelende ervaring! Wat zal je geschrokken zijn. Heel goed om aangifte te doen. Ik had daar ook 112 niet voor gebeld. Maar je kunt ze meer bellen dan jew denkt. Weten we ook weer. Gelukkig dat het weer goed met je gaat.