Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Geen alledaagse post!

Dat krijg ik niet elke dag, post uit Botswana! Dus wordt de postzegel van de envelop gehaald om te bewaren. Maar het gaat natuurlijk om de inhoud. Een hele gezellige siggy van Maureen.


In de warme kleuren van het Afrikaanse land met een afbeelding van de zebra.


Het is mijn eerste siggy uit het Afrikaanse continent. Ik geloof ook dat Maureen de eerste uit Afrika is die meedoet met de siggy swap. De post heeft er niet zo lang over gedaan als ze verwacht had. Ze had me gewaarschuwd dat het best een maand kon duren. Mijn siggy voor haar is gelukkig ook goed aangekomen .

Maureen, thank you so much! I am very glad with your siggy!

Kijk even bij Willy, zij heeft een leuke Give Away!


18 opmerkingen:

Annelies zei

Dit is beslist sneller gegaan dan bij mij.
Ik heb wel eens een andere aanvraag uit Zuid Afrika gehad, maar nooit iets terug gekregen. Deze mevrouw is inderdaad uit dat continent de eerste.

Saskia Smit zei

En wat een leuk stofje. Ik kreeg ook weer een siggyverzoek dus ga vandaag maar wat driehoekjes snijden.

Gonny zei

Stof en afbeelding volledig passend bij het land van herkomst. Heel leuk!!!

Ans zei

Wauw, dat is een mooie!

Wilma Kuin zei

Wat bijzonder om te krijgen,..

Floor zei

Die siggy komt wel van heel ver!
Maar wel leuk dat je straks van over de hele wereld blokjes aan de rol hebt.
Als de post met het vliegtuig komt, gaat het best snel natuurlijk.
Groetjes,
Floor

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat een mooie siggy. Het straalt echt de Afrikaanse sfeer uit. Op deze manier heb je wel erg leuke contacten.
Groeten, Joke

Lida zei

Wat enig en wat leuk om er een uit Afrika te krijgen en het stofje is perfect gekozen! Fijne dag, knuffel
Lida

Anoniem zei

Hij is mooi. en ja, ik bewaar ook altijd de postzegels e.d als aandenken.

van Jantje

marga zei

Wat een aparte siggy. Niet alleen de stof maar ook het land een geweldige aanvulling voor jou verzameling.
Groeten
Marga

katrien zei

Hele mooie siggie .

Anoniem zei

Wat een mooie kleuren, prachtig. Groetjes vanuit Aalten, waar het lekker opschiet met de hexagons. Verre buuv Joke

Rian, zei

Dit is leuk, Chris. Zo'n bereisde siggy, en zo echt iets uit 'donker Afrika'. Heel mooi; Deze mevrouw zal vast wel meer aanvragen krijgen, denk ik.

Anoniem zei

Wat een leuke siggy en leuk om helemaal daarvandaan er een te krijgen.De siggyrol wordt zo wel heel bijzonder.
groetjes,Truus uit Drenthe

Ineke Hulzebos zei

Prachtige siggy!

mieke zei

Leuk van zo ver weg.
De siggy ruil staat bij mij op een heel laag pitje.
grtjs Mieke

marijna zei

Leuk Chris om uit Afrika een siggy te krijgen.

Marga (MarPie) zei

Wat ontzettend leuk zal haar ook maar eens aanschrijven.
Deze wil ik ook wel heel graag in mijn siggyquilt.

Groetjes,
Marga♥