Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Pizzadozen

Had ik mijn Pannenkoek in een pizzadoos gedaan (klik), was ik niet origineel hoor. Kijk maar. Deze foto's kreeg ik van Floor.



Slim idee toch?!

Ik denk dat het even een beetje stil wordt op mijn blog. Het is hier nog al doenig met van alles en nog wat. Ook héle leuke dingen hoor! Fijn weekend allemaal en ook dinsdag genieten. Wij zitten dan op de bank voor de tv met een oranjegebakje. Ik hoop van harte dat het een prachtige en onvergetelijke dag wordt.
Liefs van mij.


15 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Wat een slim idee!!!
Geniet van alle leuke dingen waar je druk mee bent,..

Gonny zei

Handig idee voor de blokken maar of de stofjes er ook bij zouden passen???
Prettig weekend en volgende week dinsdag veel kijk (en handwerk) plezier!

sylvia zei

slim idee, ware het niet dat ik nooit pizza bestel.....;)
sterkte en succes met alle drukte, fijne koninginnedag!
liefs, Syl

feltfree på Åsly zei

Handig zo die pizzadozen. Een slim idee, je moet er maar op komen.
Fijne dagen Frederika

Floor zei

Jullie ook een fijn weekend gewenst, en hopelijk is het dinsdag mooi weer, dat zou leuk zijn met al die festiviteiten.
Nog wel wennen hoor om koning te zeggen, maar gelukkig is er toch ook nog een koningin bij.
Groetjes,
Floor

Aangenaam verpozen met Joke zei

Goed idee van die Pizza dozen. Is een mooie maat. Persoonlijk zou ik dan liever een paar nieuwe dozen aan de pizzaboer vragen, dan oude dozen te gebruiken. Jullie een heel fijn weekend gewenst en geniet maar lekker van het oranjegebak.
P.s. Nog bedankt voor je antwoord.

Groeten, Joke

Trudy zei

Was het idd ook al eens tegengekomen, dat van die pizzadozen. Maar het blijft een handig idee. Ik heb alleen nooit echt 'blokken' liggen....
Veel plezier voor de buis dinsdag! Groetjes!

AnitaS zei

Fijn weekend en geniet maar van de kroning.

Anoniem zei

Je zou ook taartdozen kunnen gebruiken-daar heb je ook een grote maat in en is hoger.Maar dan wel een ongebruikte!
Geniet van je vrije dagen en hoop op straks weer rust voor jullie.
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Antje uit Urk zei

geniet van je rust, en een fijne Koninginnedag toegewenst!

Miranda zei

Hihihi, waarvoor die pizzadozen al en niet voor gebruikt worden. Ik maakte er 2 jaar terug nog een poppenhuisje van...dat mooi staat te wezen op onze vensterbank...en die kroningsdag wordt hier niet veel anders gevierd denk ik zo. groetjes

Willy zei

Fijne Kroningsdag en niet te veel pizza's eten. Lieve groet,

baukje zei

Wel heel slim maar ik om hier nooit een pizzadoos tegen.....
Ik wil nog steeds eens een blokkenmap maken maar tot nu toe doe ik het met een schoenendoos waar ooit laarzen in zaten, is ook heel handig.
Rustig aan maar en geniet van je gebakje dinsdag; Wij hebben geen televisie, geeft niet , zo is er meer tijd om te handwerken en te lezen....

marijna zei

Heel goed idee die pizza dozen! Gewniet van je oranje gebakje dinsdag. ik zit ook voor de buis!

Marga (MarPie) zei

Iedereen bewaart alles zoals zij het prettigste vinden.
Genieten jullie er ook maar lekker van, wij zitten ook met een gebakje voor de televisie op dinsdag 30 april.

Groetjes,
Marga♥