Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Mysterie


De 4 blokken van het eerste deel van de Mysterie uit QN zijn klaar. Ze komen niet op deze manier aan elkaar hoor, maar ik vind het wel een leuk effect. Daarom heb ik ze zo op de wand gespeld.

Gister heerlijk van het zonnetje in de tuin genoten. Wat loopt alles nu snel uit. Kijk eens naar de knoppen van onze kers. Hij zit boordevol. Een en al belofte!


Fijne dag!


23 opmerkingen:

feltfree på Åsly zei

Wat een kleurenpracht die blokken. Het lijkt erg mooi zo. Ik ben benieuwd naar het einresultaat.
Fijne dag Frederika

Ans zei

Wat een mooi kleuren combinatie!

Lida zei

Gaaf je blokken en wat een vrolijke kleuren weer! Ja hier ook van die dikke knoppen in de bomen en de Forsythia´s staan geelgloeiend langs de weg, puur genieten! Fijne dag, knuffel
Lida

Nellie zei

Wat een mooie blokken en ik heb gisteren ook genoeten in mijn tuintje wat hebben we zonnetje toch nodig
Groetjes Nellie

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat een prachtige kleurencombinatie. Het heeft zelfs iets mysterieus met dat lichtere groen tegenover het donkere. Die kersenboom belooft inderdaad heel wat. Je ziet het nu ineens heel hard gaan.
Groeten, Joke

hobbyshop fugeltsje zei

Geweldig die blokken. Wat geeft dat een mooi effect zo in die kleuren.
Ja ook hier hebben we genoten van het heerlijke zonnetje.
Daar waren we hard aan toe.
Gr. Miranda

Marga (MarPie) zei

Sta iedere keer weer versteld van jouw kleurgebruik.
Zo kleurrijk, word er altijd vrolijk van.
Tja, heerlijk hé het voorjaar komt er nu echt aan.

groetjes,
Marga♥

AnitaS zei

Wat een prachtige kleuren gebruik je. Mooie bloken.

Gonny zei

Hier is het ook heerlijk zonnig weer en ga ik zo naar buiten om wat binnenplanten om te zetten naar groter potten en buiten wat potten vullen met aarde, zaad en bolletjes. Bij onze sierpruim zijn de laatste jaren door de kou de knoppen voor het uitgaan al bevroren.....
Alleen al van deze vier mysterie blokken is een leuke quilt te maken.

Miranda zei

Jou kaffestoffen doen het helemaal in dit miserieuze blok. En kersen in de dop....maar eerst de bloesem zien komen, nog zo'n mooi natuurverschijnsel.

Floor zei

Wordt heel spannend die mysterie!
Ook spannend al die knoppen aan je kersenboom.
Jammer dat de merels er ook altijd zo gek op zijn.
Ben zelf ook gek op kersen, maar dan maar uit de winkel, anders moet ik de hele dag vogelverschikker spelen.
(hoef alleen maar buiten je gaan staan hoor... :-)
Groetjes,
Floor

Carin zei

Wat een mooie kleuren !!

marijna zei

Mooie blokken zijn het toch. Ik vind ze zo wel erg mooi aan elkaar! en... toch lente aan het worden als ik de knoppen van de kers zie!

Anoniem zei

Was achter met het lezen.
Gefeliciteerd dat je mag exposeren in het ziekenhuis!!! LEUK!!!
Ben ook bezig geweest tijdens ziekenhuisbezoeken met quilten.Mijn man apetrots en iedereen laten zien wat ik maakte.Er hing boven het bed een klein hartenquiltje.
Weet alleen nog niet wat je nu aan het maken was/bent in je tasjeslog!
Je blokken van mysteriequilt zijn mooi en het is leuk om er mee te 'spelen'.
Hier in de tuin schiet ook van alles de grond uit-de wilde anemoontjes bloeien nu overal-een vrolijk gezicht.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Heb net even gekeken bij al je gemaakt quilten . De rafel quilt heb ik zelf ook gemaakt dus vond het leuk om hem ook bij een ander te zien. Was/ben helemaal weg van de quilt SAMEN ZIJN . De rest is natuurlijk ook geweldig ,maar een mens heeft soms een voor keur.

Groetjes priscilla

Anoniem zei

What blog sites would be good for a small business in floral and gifts?
[url=http://b-apuestas-deportowias.com/]Bwin apuestas[/url]

Johanna Faber zei

wat mooi Chris en wat een mooie kleuren
Fijne dag gr joke

Anoniem zei

Wat fleurig weer buvie, ik word er tenminste heel vrolijk van. Ik kom volgende week wel even langs om te zeggen dat ik nog niet weg ben. Gezellig !
Groetjes buuv Joke

Saskia Smit zei

Weer lekker fel. Ik kijk uit naar het eindresultaat.

jolie zei

Wat leuk dat er een expositie komt van jouw werkstukkenç.
Het eerste deel van de mysterie ziet er goed uit en vind de kleurstelling ook mooi.
Vind musteries aan de andere kant ook wel een beetje "eng"... zeker als je totaal niet weet wat het gaat worden.
Had dat met de mysterie van Ula Lenz. Als je deel 1 had laten zien dan kreeg je deel 2 opgestuurd. Na het 4e en laatste deel ben ik dan ook weer aan het veranderen geslagen.

Antje uit Urk zei

Die mooie blokken beloven ook wat...
Mooi die knoppen!

Rian, zei

Wat prachtig toch, dat uit die samengebalde knoppen zoveel heerlijks komt. Ik proef de kersen al als ik eraan denk :)
En je blokken zijn weer helemaal á la Christina. Zo fleurig en zomers. Ben benieuwd wat het wél gaat worden.
Liefs
Rian

Willy zei

Dat zijn hele mooie stoffen die je voor deze blokken hebt gebruikt. Nog even en dan kun je genieten van de bloesem.