Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Kleurig blokje

Ik ben lekker aan het snijden en knippen geweest in die heerlijke KF stofjes. Voorraadje klaar.


Ik weet niet wat het precies gaat worden, want het is een Mysterie!


Ik had zo maar eens zin om mee te doen met de Mysterie uit de laatste Quilt Nieuws. Het eerste blok is klaar.


Ik vind het leuk. En die stof voelt zo heerlijk aan! Nog 3 van deze blokken en dan wachten op de volgende QN. Ondertussen zit er ongewenst bezoek boven mijn hoofd.



Heeft zeker trek in een visje! Nou, als hij het maar laat!


25 opmerkingen:

Annelies zei

Een mooi blok in mooie stofjes !!

Lida zei

Wat een schitterend blok is het geworden en wat een vrolijke stofjes weer! Puur genieten voor jou! En volgens mij is hij familie van die ene die hier de vijver heeft leeg geroofd!
Fijne dag, knuffel
Lida

feltfree på Åsly zei

wat een vrolijk blok. Al die mooie kleurtjes bij elkaar.
krijg er een zomergevoel van.

Groetjes Frederika

katrien zei

Wat een vrolijke stofjes.Succes ermee.

Lilian Pilar zei

Chris!!! la tela central es preciosa!!!
saludos Lily

Monica zei

Oh ja, wast zijn dit toch prachtige en fleurige stoffen hè. En ach die grijze jongen mag toch ook wel wat lekkers eten... :)

Martine zei

Wat spannend zo'n mysterie en wat een fleurige stofjes.

Anita A zei

Hoi Chris, dat ziet er weer vrolijk uit, ben nieuwsgierig hoe het verder wordt.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Dat wordt een vrolijke mysterie. Het eerste blok ziet er heel mooi uit. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Lijkt me wel lastig dat je nu weer een poosje geduld moet hebben tot het volgende blok. Ach reigers hebben ook wel eens trek in een vers visje.
Groeten, Joke

AnitaS zei

Wat een vrolijke stofjes heb je gebruikt.

Inge zei

Goh Chris, ik heb nog nooit een quilt gemaakt van KF stoffen, sterker nog, ik heb niet eens van die stoffen. En nou vind ik het toch leuk hier bij jou. Ik word er helemaal vrolijk van. Het is misschien toch wel eens goed om met andere stoffen te gaan werken. Je krijgt weer een frisse kijk op alles.

Liefs,
Inge

Marga (MarPie) zei

Heb er ook aan gedacht om het te doen maar heb genoeg andere projecten.
Leuk ga hem lekker volgen bij jouw.
Ziet er heel fleurig uit zo, goed contrast in de stofjes.

Groetjes,
Marga*

marga zei

Hoi Chris.
Wat knalt die oranje er heerlijk uit.
Groeten
Marga

Hermie zei

het begin van het mysterie ziet er in ieder geval al heel mooi uit

Anoniem zei

Je blok ziet er lekker fleurig uit.Jammer dat je weer zo lang moet wachten voor je hier mee verder kunt.
En met reigers heb ik wat-als we met de kinderen weggingen,zeiden we dat ze goed moesten kijken naar een reiger aan de slootkant.Dan zou het een heerlijke dag worden.Nu heeft het een andere betekenis gekregen.
Geef hem/haar een visje en zegt dat ie niet meer moet komen zeuren(lol).
groetjes,Truus uit Drenthe

sylvia zei

wat ben jij streng voor heer Reiger!!!
stuur maar deze kant op, vis genoeg hier!!
liefs, Syl

Floor zei

Als je een vijver hebt, wil je liever geen reiger in de tuin.
Hij moet natuurlijk ook eten, maar dat doet ie dan maar ergens anders, niet?
Je doet dus mee met de mysterie... heel spannend hoor.
Weet je dat ik dat niet durf?
Ben bang dat het aan het eind tegenvalt.
Maar je lapjes zijn super. Kafe heeft ook zulke mooie stoffen.
Niet wat ik gebruik, maar daarom vind ik ze nog wel mooi.
Het blok ziet er nu al spannend uit, wel jammer dat je nu moet wachten.
Groetjes,
Floor

Jane in Wales zei

Het ziet er prachtig uit, met die mooie kleuren. Lijkt me echt bij jou passen. En met zulke stofjes moet het gewoon wel mooi worden. Ik ben benieuwd! Die reiger zit echt zijn aanvalsplan te bedenken...;o)

Annie Kingma.Bonnema zei

Fleurig blok, heb de mysterie gezien in de quilt nieuws.
Misschien maak ik ze nog eens.
Groetnis Annie

marijna zei

Dat ziet er al mooi uit! Prachtige kleuren je hebben je stof! Heb je nog vis in de vijver?

mieke zei

Ooohhh dat ziet er leuk uit.
Ik doe nooit meer mee aan een mysterie.
Ben altijd bang dat het tegen zal vallen ( 1x 1 blok gemaakt).
Ik wil nl weten, wat ik ga maken.

Het lijkt wel of die rijger een jas aan heeft.
grtjs Mieke

Carin zei

Dat blok ziet er nu al spannend uit !

Anoniem zei

Dat wordt weer prachtig buuv. En die reiger zit er ook niet al te vrolijk bij.

Ria van Kasteel zei

Fleurig dat blokje en die meneer op het dak is onvoorspelbaar, mijn vijver blijft nu leeg want alles wordt op gegeten.

Liefs Ria ;0))

baukje zei

Ik hou erg van reproductiestofjes maar ik kan ook ineens kaffe Fassett kopen hoor, zijn kleurstellingen zijn zo mooi, alles combineert met elkaar. Ik heb zijn stoffen eens gecombineerd met aboriginals uit Australie, was ook erg mooi