Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Een Af Topje!!

De top van de Pine Tree Lodge is af!! Zeg nou zelf, is hij niet mooi?!


Net onder de naaimachine vandaan, onderweg van de Idylle naar huis, even over de heg gedrapeerd. Zo buiten met een groene omgeving pakt de camera de kleuren beter.
Dat leerde ik van Marga P.


Maar Chago mag hem ook nog even showen. Kleurstelling en patroon zijn totaal anders dan waar ik meestal mee werk, maar ik vind het zelf prachtig. Volgende stap is het dubbelen.

Volgende leuke belevenis: morgen naar Sneek, de Trunkshow van Supergoof!!


43 opmerkingen:

Marijke zei

Wat een prachtige quilt heb je gemaakt! En ooo veel plezier bij de trunkshow van Ingrid!
fijne dag,
groetjes van Marijke

Noa zei

De quilt is erg mooi geworden
veel plezier bij ingrid

KijkDaarIs zei

Wat is die mooi hé!!!!
Fijne weekend

Wilma Kuin zei

Wat is hij mooi!!
Veel plezier met supergoof,..

Lida zei

Wat mooi! Ik vind het echt een schitterende top geworden en wat een prachtige stofjes heb je gebruikt! Succes met het dubbelen en heel veel plezier bij Ingrid.
Knuffel
Lida

Rina zei

Schitterend, door kleur, stofkeuze, patroon en mooie puntjes. Een pronkstuk om van te genieten.
Veel plezier vandaag op de trunkshow.

Elly (creatieveling Elly) zei

Prachtig en inderdaad pakken vakken de foto's buiten beter

Anoniem zei

Hij is prachtig geworden en inderdaad een heel ander kleurgebruik dan we gewend zijn van je.
Heel veel plezier morgen.
Groetjes Marjan

mery,s maaksels zei

geweldig mooi is tie geworden, mooie kleuren nu nog dubbelen en door pitten ,echt een pronkje straks op de bank of over de bank wat je maar wilt gr mery

AnitaS zei

Hij is prachtig geworden. Veel plezier bij de trunkshow.

Janet zei

wauw wat een pracht exemplaar!! veel plezier met het dubbelen den doorquilten. En natuurlijk veel plezier bij de trunkshow!!

katrien zei

Prachtige affo.

Sonja- Sezoentje zei

Wat een prachtig werk zeg, ik vind dit een heel erg mooie kleurcombinatie!
Veel plezier morgen :)
liefs, Sonja

Annelies zei

Wat een prachtige top.

Marga (MarPie) zei

SCHITTEREND geen ander woord ervoor.

Groetjes,
Marga*

Trudy zei

Wat een pràchtige top! Veel succes én plezier met dubbelen.
En ook héél veel gezelligheid bij Supergoof! Groetjes!

Tilly zei

prachtig gemaakt,mooie kleuren. Veel plezier bij supergoof.

baukje zei

Ik vind hem echt prachtig dat oude blauw erin met dat rood. Misschien koop ik het pakket wel in Nantes!
veel plezier hoor morgen ik zou er ook wel bij willen zijn.

Debby zei

Geweldig, prachtig, verschrikkelijk mooi!

Groetjes Debby

Willeke zei

Wat is die prachtig geworden joh! Schitterend gewoon!

groetjes, en veel plezier morgen!

Martine zei

Helemaal mijn kleurtjes. Mooi.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat is je Pine Tree Lodge prachtig geworden. Een genot om naar te kijken. Heel veel plezier morgen bij de trunkshow.
Groeten, Joke

Miranda zei

Wat een schitterend geheel! Zowel het patroon als de kleuren zijn schitterend Chris...veel plezier morgen bij Goofke

conny's quilts zei

Supermooie quilt heb je gemaakt! Die kleuren vind ik prachtig

Annie Kingma.Bonnema zei

Prachtig mooi quilt is het geworden, en zo mooi de kleuren
Prettig weekeinde gewenst.
Groetnis Annie

Marianne zei

Een prachtige quilt, Chris. En met een enorm tempo gemaakt!!
Ga morgen lekker genieten in Sneek.
Lieve groet, Marianne K.

Rian, zei

Oh Chris, wat maak je weer veel! Het zijn inderdaad niet jouw gebruikelijke kleuren, maar wat is 'ie prachtig!! Leuk toch, om zo nu en dan eens iets heel anders te maken?
Pluim!!
En geniet van 'morgen' :) Volgens mij was het de laatste show van Ingrid.
Liefs en een fijne zondag, Chris

Tamara zei

Wat een prachtige quilt en de kleuren zijn echt mooi! Succes met dubbelen. Tamara

Hennie zei

Je top ziet er prachtig uit, ik vind de kleur super mooi ! ! !
Veel quiltplezier.

Fijn weekend Hennie.

Nellie zei

Wauw wat is hij mooi oprechte complimentje wat een prachtquilt

Groetjes Nellie

Saskia Smit zei

Gewoon schitterend!

Floor zei

Wat is je quilt prachtig geworden!!!
Helemaal mijn kleuren... een beetje stoffig, daar hou ik van.
Nu lekker quilten, ook leuk werk toch?
Morgen naar Sneek... is dat niet heel erg ver weg van jouw huis?
Als ik me niet vergis woon jij in Brabant, maar ik haal misschien alle quilters door elkaar.
En dat nog wel terwijl ik je adres weet, maar dat ben ik even kwijt in mijn duffe hoofdje.
Maar ik wens je in ieder geval een heerlijke dag bij Ingrid.
Zal genieten zijn en je komt vast weer thuis met nieuwe plannen.
Groetjes,
Floor

Willy zei

Volgens mij kun jij ook wel een show geven met je prachtige quilts. Veel plezier morgen

Johanna Faber zei

Chris wat is hij mooi geworden
Ik weet nog dat je met de doos kwam bij mam op bezoek en je zei, nu dat zal nog wel even duren voordat hij af is, nu een jaar later, is het dan zover en wat is hij schitterend geworden, de kleuren zijn schitterend

Fijne dag vandaag en geniet dubbel dan geniet ik mee

Fijn weekeinden groetjes Joke

Anoniem zei

Bijna had ik in mijn reactie gezet:

Fantastisch,
Geweldig,
Magnefiek

Laat me dat maar niet doen, deze quilt is gewoon heel erg mooi Chris.

Dikke doeme, en op noar de volgende quilt. (mag je eigenlijk nog wel 'lappendeken' zeggen?

Groetjes van Jantje

Riet zei

Wat is prachtig, petje af, zo mooi.
Groetjes van Riet.

PS ik heb een give away, misschien heb je interesse?

Antje uit Urk zei

Hij is prachtig! Hoe doe je dat toch Chris, die kleuren zo mooi bij elkaar zoeken en combineren?
Een hele fijne zondag!

Ineke Hulzebos zei

Geweldig, wat een schitterend patroon en kleuren, het spat er van af!!!
Succes verder.
Groetjes,

Ineke

sylvia zei

prachtige quilt, Chris en inderdaad: jij kunt ook wel al je quilts showen!!
Stom dat ik dit blogje niet eerder zag, dan had ik geweten dat je ook in Snits was!! Maar uh, vond het nu wel een hele leuke verrassing, hoor!!!
Ik ben na afloop als een gek naar NH gesjeesd, moest mijn mannen uit Akersloot halen, ze hadden de boot weer opgebouwd, mast erop, zeilen enz enz.
Pas om half 8 bij San en om half 10 thuis........toen was de koek wel op....;)
liefs, Syl

Sjoukje zei

Prachtige quilt! Hartstikke mooi gemaakt!

Jane in Wales zei

P*R*A*C*H*T*I*G
Echt zo'n quilt waar je uren naar kijken kunt.

Balsemien zei

Prachtige top Chris!

jolie zei

Na al die reacties wat kan ik daar nog voor zinnigs aan toevoegen...
Kan alleen maar beamen dat het een schitterende top is geworden en de kleuren warm.