Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

De Pine Tree Lodge

Die is niet vergeten hoor. Kijk maar, hier hangt hij aan de ontwerpwand. Hij moest even wachten, maar was steeds in beeld.


Er werd zelfs iets voor hem genaaid: 2 hoekblokjes liggen al een tijdje klaar.


Maar gister gaf ik even gas en zie daar, alle blokjes van rand 5 zijn klaar.


Even er omheen gelegd voor een goede rangschikking. Ja en drie randen zitten al aan elkaar. In de volgende update kan ik, denk ik, de hele top laten zien. 

En kijk eens even wat ik met de post kreeg!


De Give-away die ik won bij Ria, een pakje prachtige stofjes. Bedankt Ria, die krijgen een mooie bestemming!

Voor iedereen weer een goede wens voor dit weekend met liefs van Chris.

26 opmerkingen:

katrien zei

Mooie projecten,en wat een leuke lapjes heb je gewonnen.

Anoniem zei

Hallo mam, dat is een heel vroeg blogje... Ikben de eerste met een reactie! Leuk om te lezen en inderdaad, die pine tree hing daar alweer een tijdje te hangen. Voor quilters misschien bekend maar 'Give Away' , hoe werkt dat? Nog een heerlijk weekend en kus voor pap.

Monica zei

Leuke blokken laat je weer zien. En wat een mooi cadeautjes kreeg jij per post

Anoniem zei

Wat een prachtige quilt wordt dit weer en zo in andere kleuren dan ik gewend ben van je.
Ik zag nog iets bekends hangen op de wand.
Prachtige stoffen heb je gekregen
Heel fijn, zonnig weekend.
Groetjes Marjan

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat wordt de Pine tree lodge mooi. En want ziet jouw hoekje met ontwerpwand er gezellig uit. Mooie give-away heb je gewonnen. Die wordt vast goed gebruikt.
Prettig weekend, Joke

feltfree på Åsly zei

Wat wordt dat een mooi quilt.
Mooie kleuren
Groetjes en fijn weekendFrederika

AnitaS zei

Wat heet gas geven. Je bent enorm opgeschoten met deze mooie quilt. Mooie give away heb je ontvangen. Fijn weekend.

quilting Jeannet zei

Wat is dat toch een geweldige quilt die pint three lodge.

Nardy zei

Dat wordt een prachtige quilt; die tinten zijn helemaal mijn smaak! Leuke lapjes heb je gewonnen, komen altijd van pas! Fijn weekend, groetjes Nardy

Gonny zei

Ik ben eerlijk gezegd een beetje jaloers op jouw Idylle.... De ontwerpwand ook zo gezellig hoekje wat we weer er van zien. Maar ik klaag niet! Ik bouw gezellig de eettafel vol met naaimachine en snij-mat. We zijn toch maar met z'n tweeën en eten dan met het bord op schoot....

Willy zei

Prachtig Chris. Veel plezier met het gewonnen stoffenpakketje. Fijn weekend,

Miranda zei

Chris... het is steeds genieten als ik even op bezoek kom bij je. Telkens weer kun je me boeien met je verhalen en schitterende werkstukken. Bedankt lievertje! Als ik toch een 200 jaar mocht worden, want wat zijn er toch schitterende patronen op de wereld. En bijna is mijn eerste blokje van mijn memoriequilt klaar! Fijn weekend en de groetjes van mij.

Ineke Hulzebos zei

Gefeliciteerd met je prijs en wat is dat een leuk project. Ga zo door!!!
Fijn weekend

Lida zei

Wat wordt hij mooi en wat ga je snel als jij er even de vaart in zet! Veel plezier met je schitterende top en een heel fijn weekend, knuffel
Lida

Nellie zei

watr word hij mooiiiiiiiii je gaat als een trein en van die mooie kleuren

fijn weekend

Liefs Nellie

Floor zei

Eens even op mijn gemak die eerste foto bekeken van jouw ontwerpwand.
Wat hangt daar leuk van alles op!
En dat popje in dat kleine poppenwagentje... ook zo leuk.
Ligt daar een heel klein quiltje op om het popje warm te houden?
Kan het net niet goed zien... (ben niet nieuwsgierig hoor....)
Maar je quilt is en wordt prachtig!
Ben heel benieuwd naar de laatste rand.
Groetjes,
Floor

Hennie zei

Wat ziet je quilt er prachtig uit ! ! !
Mooie lapjes heb je gekregen.

Fijn weekend Hennie.

Ria van Kasteel zei

Wat een prachtige quilt en wat een mooie kleuren.

Lieve groetjes en een knuffelvan Ria ;0))

baukje zei

Zo leuk om je quilt te zien groeien. Hij wordt echt prachtig.

Saskia Smit zei

Wat wordt deze ook weer mooi.

jolie zei

Wat wordt dit mooi!!

Anoniem zei

Prachtige kleuren buvie en je gaat weer als een speer. Ik moest stiekem erg lachen om een berichtje van ANONIEM en dan "hallo mam". Haha , maar ik doe er zelf ook aan mee.
Groetjes Anonieme buuv

Johanna Faber zei

Wat word hij mooi Chris
Fijne zondag groetjes Joke

Elly (creatieveling Elly) zei

Wat een prachtige quilt wordt dit.
Gefeliciteerd met die prachtige lapjes.
Fijne zondag

mieke zei

Je hebt inderdaad flink gas gegeven.
En een leuk cadootje gekregen.
grtjs Mieke

Marga (MarPie) zei

Hij wordt zo mooi, blijf er naar kijken.
Dan te weten dat in het echtie de kleuren vele malen mooier zijn.

Groetjes,
Marga♥