Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Zo gevaarlijk!

Afgelopen zaterdag zijn dochter en ik een paar uurtjes naar een giga tuincentrum geweest. Daar is heel, heel veel te koop en vooral heel veel wat je niet nodig hebt. Even tijd voor elkaar, bijpraten tijdens een lekkere lunch. We hadden verder niks nodig hoor, écht niet! Maar rondkijken kost natuurlijk niets ..... als het bij rondkijken blijft. Uiteindelijk gingen we met 2 volle karren de deur uit, haha! Dat kwam voornamelijk omdat ik een enig kannetje tegen kwam, leuk formaatje en nóg leuker half prijsje. Wel voor buiten, kijk maar:


Toch schattig? Was alleen bijna niet te tillen! Nog eventjes van dicht bij:



Definitief plekje moet nog gevonden worden. Zie je nou hoe gevaarlijk zo'n bezoekje is?!

26 opmerkingen:

Saskia Smit zei

Hij is inderdaad te leuk om te laten staan. Ook nog voorjaarsblommetjes gekocht? Het was toch een tuincentrum?

Jet en Zus zei

Leuke kan! Wat ga je er mee uitschenken??Lekkere koele melk??
Kun je de hele buurt uitnodigen!Hahaa..

Groetjes Anita

Berna zei

Prachtig die kan en je pannenkoek mag er ook zijn hoor!

Johanna Faber zei

O wat leuk een mini Chago in de tuin, en die pot schitterend
Fijne dag liefs Joke

Wilma Kuin zei

Wat is het toch altijd heerlijk om in een tuincentrum rond te lopen en inderdaad blijft er vaak wel wat plakken,..

AnitaS zei

Het is een prachtige kan. En je mag jezelf toch best verwennen.

Gonny zei

Dat 'probleem' is heel herkenbaar... Wij hebben nog een paar cadeau-bonnen liggen. Ik ga het liefst met ManLief samen want die zegt wel op zijn tijd NEE:-).......

Lida zei

Haha ja dat ken ik, wij gaan er ook graag heen en komen ook nooit met lege handen thuis! Fijne dag
Lida

Aangenaam verpozen met Joke zei

Je denkt altijd dat je niets nodig hebt. Gewoon even kijken. Na afloop ben je verbaasd wat je allemaal "nodig" had. Het is gewoon een mooie kan en jezelf verwennen op zijn tijd is niets mis mee.
Groeten, Joke

Lee Prairie Designs zei

A treasure, indeed!!!:) Carolyn

Rian, zei

Oh, wat geweldig, Chris.
De charme van héél groot of héél klein is altijd weer verbluffend. Ik zie hem al staan met groei en bloei erin... Leuke aanwinst voor de tuin hoor. Gezellig, even samen eruit...

Liefs en een fijne dag.

(daarom shop ik zo min mogelijk... kom ook altijd met meer thuis dan de bedoeling was)

marga zei

Zo'n bezoek is altijd leuk zeker als je iets voor de helft kan scooren. Dan ben ik er altijd dubbel blij mee.
Hij is leuk hoor.
Nu nog het mooie weer.
Groeten'
Marga

Anita zei

Gevaarlijk,maar wel gezellig ! Dat is ook belangrijk!

Floor zei

Leuke kan is dat, lekker afgeprijsd... maar ziet er inderdaad zwaar uit omdat het zo'n dikke wand heeft.
Leuk voor bloemen van de zomer.
Wat zat er nu verder in die karren? Want alleen die kan is niet twee karren vol.
Is ook altijd zo verleidelijk om naar een tuincentrum te gaan.
Zoveel leuke "hebbendingetjes", het lijkt net een quiltwinkel, net zo verleidelijk.
Nou ja als je niet elke week gaat valt het best mee, mag jezelf toch wel eens verwennen?
GRoetjes,
Floor

Monica zei

Oh, dit is een plaatje, zou ik ook niet kunnen laten staan hoor. En gezellig bijkletsen is ook nooit weg

Jane in Wales zei

Ja, dat zou voor mij net zo gevaarlijk geweest zijn. Wat heb je verder allemaal nog gekocht....????

Anoniem zei

Oh leuk,die past goed bij mijn blauwe kannen! En wat heb je nog meer voor de halve prijs gekocht?
Zelf doe ik het veel handiger-oudste werkt in groot tuincentrum en als ze komen,dan geef ik een 'bestelling' door en zo is er verder geen verleiding!lol-zucht,verleiding is zo leuk....
groetjes,Truus uit Drenthe

quiltlodge gerda zei

Ooooh wat een beeldschoon geval. Ja, als je die niet meeneemt krijg je SPIJT!

feltfree på Åsly zei

zo'n kannetje is inderdaad te verleidelijk om te laten staan.
Groetjes Frederika

mieke zei

Hahaha, gezellig is dat.
En ja het is een schattig kannetje.

Annie Kingma.Bonnema zei

Heel gezellig, en ja met lege handen naar huis?
Is heel leuk en mooi kannetje, als je het gaat zoeken vind je het niet.
Dus geniet er van
Groetnis Annie

Willy zei

Leuk Chris, dat mag toch wel af en toe.

Beertje Zonn zei

Hij is prachtig!

Groetjes, Sonnja

petronella zei

Ik kan me voorstellen dat je er voor gevallen bent! Hééééél mooi!

Marga (MarPie) zei

Twee karren vol en jij laat alleen één vaas zien! Was alles verder voor dochterlief?
Moet eerlijk bekennen dat het wel een hele mooie vaas is.

Groetjes,
Marga♥

Heerlijk hé zulke dagen ;o)

baukje zei

Maar het is wel een heel leuke kan zoiets kan je echt niet laten staan en zeker niet als het is afgeprijsd. Voor afprijzingen heb ik een zwak!!!!