Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Een stapje verder

Ik ben een stapje verder met het quiltje voor de 'Pannenkoek'. Op de ontwerp wand is een tekening geprikt en een eerste probeersel voor de border.

Gister ben ik er mee verder gegaan en de bovenste border zit er nu aan.


Nog even laten zien met de 'Pannenkoek' er op.


Bijna alles is gesneden voor de resterende borders, dus ik schiet al lekker op. Ik ben aan het piekeren over een naam voor de quilt, want het blijft natuurlijk niet 'Pannenkoek'. Mijn gedachten gaan daarbij wel naar Wit Rusland! Trouwens, morgen ga ik met vriendin Larissa uit Wit Rusland skypen!! We hebben het één keer eerder gedaan, maar toen kon ze mij niet zien, ik haar wel, haha. Morgen zal het wel goed gaan. Ik heb haar nu al bijna 5 jaar niet in het echt gezien, dus dit is wel een heel leuke vervanging.

Voor een leuke Give Away: kijk dan even HIER

Fijn weekend en een lieve groet van mij!

22 opmerkingen:

Johanna Faber zei

Wat word hij mooi Chris, hoop dat als ik in Holland ben, hem even in het eggie kan komen bewonderen
Fijn weekeinden uit een noodweer Zweden
liefs Joke

Annelies zei

Bij Skype is er een button waardoor je wel of niet zichtbaar wordt. Gaat vast goed komen.
Mooie rand !

Gonny zei

Wat een pracht van een ontwerp de rand en hoe netjes gemaakt, en, en, en........
Prettig weekend en morgen een gezellig gesprek/weerzien.

AnitaS zei

Wat wordt hij mooi! Zo apart. Leve Skype voor onze verre vrienden.

Erna Peekel zei

Wat wordt dit een prachtig en vrolijk quiltje. Echt super.

Fijn weekend.

Saskia Smit zei

De koek wordt met deze rand nog mooier. Prachtig.

baukje zei

Jij ook fijn weekend Chris. je quilt wordt mooi en ik begin al een beetje aan de kleuren te wennen, hi hi....
Ik heb nog nooit geskypt lijkt me een leuke ervaring.

Conny's-blog zei

Erg mooi zeg..............liefs.Conny

quiltlodge gerda zei

Oh leuk, skypen! Wat een geweldige uitvinding he. En er is inderdaad een vutton waar je even op moet klikken.
Hoe zeg je " pannenkoek" in het Russisch? Misschien is dat een ideetje voor de naam van je quiltje. Als je je tong er tenminste niet over breekt =)

Aangenaam verpozen met Joke zei

De rand past prachtig bij het geheel.
Bedankt voor je berichtje. Ik had vandaag pas door, dat het er stond.
Veel plezier bij het skypen. Wat is er toch veel mogelijk.
Prettig Weekend, Joke

marijna zei

Dat ziet er prachtig uit die rand!Ben benieuwd welke naam je hem gaat geven. En wat enig om te skypen met Larissa! Nu maar hopen dat ze jou ook kan zien.

Rian, zei

Zúcht... wat prachtig zo bij elkaar. Wordt een koekje van bijzonder deeg, hoor Chris. En die naam komt ook wel goed. Leuk, om met Larissa te skypen. Mijn vriendin skypt met zoon en schoondochter in Moldavië. Daar gaat ze echt voor zitten.
Dat wordt heerlijk bijpraten voor jullie. Geniet ervan en goed weekend, Chris.

petronella zei

Weer heel mooi hoor! Je bent een kei! Groet!

Willy zei

Wat wordt het mooi Chris.Ik was toch al helemaal gewend aan "pannenkoek". Veel plezier met het skypegesprek.

hobbyshop fugeltsje zei

Wat wordt die quilt toch ontzettend mooi. Ook ik vind het geen rare naam de pannekoek.
Veel plezier met het skype.
Gr. Miranda

Floor zei

Goed gedaan Chris! Ziet er mooi uit en het wordt zo één geheel.
Handig hè, om alles op te hangen, dan heb je afstand en zie je of het goed bevalt.
Spannend hoor morgen, kan je je vriendin van heel ver zo maar zien.
Leuk toch die computers!
Groetjes,
Floor

Anoniem zei

Deze kleuren bij elkaar is totale perfectie. Kan mijn ogen er niet vanaf houden. Prachtig. Heel veel plezier bij het skypen lieve buuv.
buuv Joke

Tineke zei

Wat wordt hij toch mooi, zulke sprekende kleuren en het ontwerp voor de rand is ook al zo prachtig.
Veel plezier met skypen, wij hebben het veel met onze zoon gedaan toen hij voor een jaar in Japan zat.
Groetjes Tineke

Marga (MarPie) zei

Chris je laat me iedere keer weer verbazend achter de laptop zitten.
Zo mooi word deze, schitterend gewoon.
Komt er na deze rand nog een rand?

Groetjes,
Marga♥

Naam misschien dit:
сложить блины

Ria van Kasteel zei

Wat een prachtige rand en ik blijf de kleuren ontzettend mooi vinden.

Lieve groeten en een knuffel van Ria ;0))

katrien zei

Héél mooi.

foekie's fashion zei

Schitterend wordt ie zo, wat een mooie kleurencombinatie. Groetjes van Joke