Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Een hart voor iedereen

Met de handjes van dit borduurwerkje, dat ik ooit van HAAR kreeg, stuur ik naar alle windstreken een Valentijns hartje.


Voor iedereen die het wil ontvangen een warm hart gevuld met liefde en goede wensen!

22 opmerkingen:

Annelies zei

Ik stuur je virtueel een warm hart terug !

Birgitte aka Bietje zei

Ik stuur je een boel HARTelijkheid terug. Vangen.
PS: ik heb het plaatje van de 4 windstreek-harten opgeslagen, ter inspiratie. Ik vind het zo leuk!

feltfree på Åsly zei

het zijn prachtige hartjes die mooi bij deze dag passen. ook van mij een virtuele terug.
Liefs Frederika

Cisca zei

Ook van mij een warm hart terug!
Wat een mooi borduurwerkje!

Groetjes, Cisca

baukje zei

Voor jou ook een warm hart vanuit een regenachtig kil Frankrijk.

quiltlodge gerda zei

Dank je wel lieve schat, ik neem ze met liefde in ontvangst.
Maar ze gaan ook meteen weer vice-versa naar jou terug nadat ik ze heb vol gepropt met lieve wensen voor jou.

ria vogelzang zei

Prachtig hartjes werk!
Ook van mij een warm hartje terug!
Fijne dag, Ria.

AnitaS zei

Dank je wel voor de lieve gedachte. Ik stuur je een warm hart terug.

Gonny zei

Ook aan mens en dier bij jou!!!

Janny de Roo zei

Altijd welkom zo'n warm hart, daarom ook eentje van mij retour !

Miranda zei

Hartstikke bedankt Chris. Met even terug te lezen, wens ik ook de heren beterschap en jou sterkte met al die hand en span werkjes. Je nieuwste ziet er veelbelovend uit maar je Amisch quilt....wow! Is het patroon uit een boek of een patroon?

marga zei

Ook voor jou heel veel hartelijke warmte vanuit het steenkoude Twente.
Groetebn
Marga

Aangenaam verpozen met Joke zei

HART-elijk bedankt voor je goede wensen. Ik wens je een HART-verwarmelijke dag.
Groeten, Joke

Ineke Hulzebos zei

Dank je wel voor je Hart-elijke en lieve wensen, ook voor jou en je dierbaren heel veel liefs!!!

Saskia Smit zei

Dank je wel, dat is heel erg lief.

petronella zei

Dank je wel! Ook voor jou een HART vol LIEFDE toegewenst! Een lieve groet uit France!

idaviltcreatief zei

Dankjewel Chris, het is goed aangekomen en met liefde ontvangen!

Lida zei

Ik stuur jou en Chago ook veel liefde en alle goeds dat je maar kunt wensen, knuffel
Lida

Floor zei

Wat een prachtig borduurwerkje is dat!
Leuk die handjes met hartjes.
Ik stuur jou ook een liefdevol hartje terug!
Groetjes,
Floor

Annie Kingma.Bonnema zei

Echt een mooi borduurwerkjes.
Lief ons dat te sturen.
Groetnis Annie

Trudy zei

Ook op 15 februari is dit nog leuk. Was even een dagje druk met mijn ouders verhuizen en kon nu pas de blogvisites houden. Ook voor jou een warm hart!
groetjes!

josé zei

Lieve Chris later maar heel erg gemeend.
Ook voor jou terug, en zo lief van Lieve Corrie de schat.

Liefs José