Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Een Af Topje!

Hij is af, het topje voor de Russische Pannenkoek!


Het was nog even nadenken over de hoekblokjes en lastig was om het olijfgroene driehoekje precies op de goede plek te krijgen.


Nu eerst dubbelen en doorquilten, de bies er om en tot slot de pannenkoek er op vast zetten.


38 opmerkingen:

Judith zei

Echt heel bijzonder, maar ook topzwaar lijkt mij! Fijne dag

Elly (creatieveling Elly) zei

Wat gaat deze super worden

Noa zei

heel mooi geworden

Sabine.v zei

Enig, prachtig, kunstig, speciaal, wauw!

Miranda zei

Wat een geweldige pannekoek!

Anita zei

Hoi Chris, wat is het mooi geworden. En die kleuren, geweldig!!

Aangenaam verpozen met Joke zei

Hij is heel mooi geworden en de hoekjes zijn prima gelukt. Hier kan je trots op zijn. Succes met het dubbelen. Gelukkig is deze niet zo heel erg groot. (Denk ik tenminste)
Krijgt hij een mooi plekje aan de muur, of is hij daarvoor te zwaar?
Groeten, Joke

Ans zei

Wouw, wat gaat die mooi worden!

feltfree på Åsly zei

Wat ziet ie er fantastisch uit.
Prachtig die kleuren.
Groetjes en fijne dag
Frederika

marga zei

Hoi Chris.
Die is echt geweldig geworden.
Die kleuren ik zou het niet aandurven bang dat het nergens op lijkt maar hij is echt heel mooi en apart geworden.
Groeten
Marga

AnitaS zei

Wat is hij mooi geworden. Ik zit hier te oh en ah van bewondering.

Marga (MarPie) zei

SCHITTEREND geen andere woord ervoor.

Groetjes,
Marga♥

Saskia Smit zei

Inderdaad schitterend. Normaak ben ik niet zo van de "robijn fleur en fijn" kleuren, maar deze zou zo een plek krijgen in mijn huis. Heel erg mooi.

Rian, zei

Sprakeloos, Chris. wat een kunstwerk.
Perfecte hoekjes hoor, zo te zien.
Dagdag

wilma oud zei

Dat kan ik me voorstellen met die driehoekje. Wat is die mooi geworden. Hele aparte kleuren. Groetjes Wilma

Gonny zei

Een boel gereken-bereken-geteken geweest maar het is een PRACHTIG resultaat. Moet er nog iets extra gebeuren zodat als de pannenkoek erop zit hij niet doorzakt of valt het gewicht mee?

hobbyshop fugeltsje zei

Wat is die super super mooie geworden.
Wat zal die mooi staan/hangen op het plek wat je in gedachten hebt.
Gr. Miranda

Floor zei

Heel erg mooi geworden Chris!
En.... nog nooit eerder gezien, dus erg origineel.
Kan je weer lekker ophangen in je quilthuisje in de tuin.
Groetjes,
Floor

katrien zei

Prachtig hoor.

Anita - Vlijtige Handjes zei

Oh wat is hij mooi!!!!

Monica zei

Wow, wat ontzettend mooi en fleurig!

Johanna Faber zei

Hij is schitterend geworden, ben er helemaal stil van

Liefs Joke

Conny's-blog zei

Hij is echt heel mooi geworden zeg en je pannenkoek vind ik geweldig dat je dat kunt..............liefs.Conny

Inge zei

Supermooi, Chris!
Je ziet het goed. Ik ben het. Ik heb mijn huisjesblog een andere naam gegeven en ten behoeve van de Bloggersquilt ga ik hier verder. En nu maar hopen dat Chrome me met rust laat. Ik blijf nog wel een beetje op de achtergrond in hooglanders.

Doei
Inge

Inge zei

Ik bedoel natuurlijk: in blogland.

Rini zei

Prachtig ! Heel apart,En knap gedaan ! Wonderschoon!Gr. R

Tineke zei

Prachtig Chris, zulke mooie kleuren heb je gebruikt en het ontwerp is ook super mooi.
Groetjes Tineke

Cisca zei

Wat mooi, en wat heb je het mooi genaaid, die eerste foto lijkt net een tekening, echt schitterend!

Groetjes, Cisca

Lida zei

Echt weer een geweldige quilt, geef je deze ook weer op voor de gilde tentoonstelling? Dat verdient hij echt! Knuffel
Lida

jolie zei

Een groot applaus!!!!

Willeke zei

Schitterend Chris!

groetjes

idaviltcreatief zei

Prachtig, echt een pannekoek om mee te pronken!!

Willy zei

Het maakt de pannenkoek compleet!

Jane in Wales zei

O, wat is dat toch prachtig! Applaus vanuit Wales!!

foekie's fashion zei

Ontzettend mooi en heel bijzonder zo met die mooie pannekoek erop. Groetjes van JOke

mieke zei

Heel apart en mooi.

petronella zei

Wat prachtig!!

Antje uit Urk zei

Heel, heel mooi Chris....ik heb er even geen woorden voor, heel kunstig!
Ik ga nu eerst uitgebreid bijlezen!
Groetjes