Gezellig dat je even bij me langs komt. Op deze plaats deel ik het een en ander over mijn hobby, Patchwork en Quilten, en ook iets over familie, huis, tuin, hond en andere leuke dingen. Soms ook wat om over na te denken. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat en als je klikt op de foto's worden ze een stukje groter.
Veel plezier!

Taart voor Bobbie!

Vandaag was het hondje van Roos, een van onze klein-dochters, jarig. Elf jaar al weer. Bobbie is de liefde, de schat en de troost van Roos. Al een jaar of 8. Dus moest er een feestje komen. De overbuurhond, een grote blonde Retriever, werd uitgenodigd en ook de kleine Jack Russel van een vriendin. Toevallig was onze Max ook een dagje op bezoek. Wij waren immers naar Lemmer. Het was super gezellig en natuurlijk moest er iets lekkers op 'tafel' komen. De vaardige handen van Roos maakten een echte "Gâteau pour le chien". Een chique Frans recept dat ze zelf samenstelde. Je kan natuurlijk ook zeggen: een Hondentaart! Jammer dat ik niet bij het feestje was, want volgens mij was de taart in een mum hapslikweg!

Morgen en overmorgen mag Roos (15) in de praktijk bij een dierenarts meelopen. Ze wil zelf ook dierenarts worden. Roos, je bent een dijk van een meid!

12 opmerkingen:

  1. Geweldig!!! Ze wordt het vast en zeker, een erge lieve dierenarts.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van dit bericht werd ik nou echt even heeeeel blij. Je hebt een schat van een kleindochter!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmmmm, wat jammer dat er geen slagroom op zit, dat vinden hondjes (en ik ook) erg lekker.
    Maar ze zullen er wel van genoten hebben, en hopelijk niet gevochten, want honden willen het liefst alles voor zichzelf houden.
    Maar een erg leuk idee is het wel.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig dat ze zo gek is met haar hond! Hoop dat jullie een heel fijne dag hebben gehad, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is FEEST voor de honden geweest. En Roos: een mooie keuze om als beroep te doen. Ik ben een korte tijd assistent geweest, soms een dipje maar vaak en top als een dier geholpen/beter is!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend die taart

    Roos veel succes die 2 dagen en ik hoop dat je droom uit zal komen

    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig die hondentaart. Die zal wel lekker zijn op gegeten.
    Veel succes en plezier roos met het mee lopen bij de dierenarts.
    Je zal vast en zeker later een hele goede en lieve dierenarts worden.
    Gr. Miranda en Bj (mijn hond)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke taart. Roos fijne dagen bij de dierenarts. Ik hoop dat Roos haar droom uitkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er zo smakelijk uit. Heel erg leuk. Veel plezier voor Roos de komende dagen. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een grappig idee om hondenvistie te laten komen en ze ook nog een hondentaart voor te zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat jullie genoten hebben. En voor Roos helemaal super als je achter de schermen mag kijken naar alles wat je later wilt gaan doen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your child no longer carries books while his laptop actually has [URL=http://www.thenorthfaceoutletstores.net/#700]north face sale clearance[/URL] the text books loaded, so he really only needs enough space to the computer and what he cell phone calls 'his school supplies' aka: junk. Possibly he'll be a little [URL=http://www.thenorthfaceoutletstores.net/#700]north face sale clearance[/URL] conscious for the mom who may have to pay the bills.

    BeantwoordenVerwijderen

Echt gezellig dat je een reactie achter laat. Daar geniet ik altijd weer van. Soms heb ik de woordverificatie jammer genoeg aan, als ik te veel vervelende mailtjes binnen krijg. Daar heb ik de laatste tijd heel veel last van.
Reageer je Anoniem en vind je het prettig een mailtje van mij te ontvangen, laat dan je mailadres achter of stuur mij die via het Contact tabblad op mijn blog.