Gezellig dat je even bij me langs komt. Op deze plaats deel ik het een en ander over mijn hobby, Patchwork en Quilten, en ook iets over familie, huis, tuin, hond en andere leuke dingen. Soms ook wat om over na te denken. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat en als je klikt op de foto's worden ze een stukje groter.
Veel plezier!

Pagina's en siggy's

De laatste tijd heb ik een aantal pagina's aan deze site toegevoegd. De links staan direct onder de kopfoto. Ik vond bijvoorbeeld dat 'Missie Jones' wel een eigen pagina verdiend had. Alle berichtjes en illustraties heb ik gekopieerd en een beetje aangepast, zodat ik het hele verhaal bij elkaar heb. Dat alles heb ik ook weer gekopieerd en er een Word document van gemaakt en uitgeprint. Nu heb ik af en toe het verhaal over Missie in mijn handen.


Verder heb ik een pagina met kleine of grotere projecten, quilts in wording. Is er wat klaar, dan verhuist het naar een andere pagina. Ik heb dat voornamelijk voor mezelf gedaan, zo heb ik alles beter op een rijtje.



Vlak voor het eind van het jaar kreeg ik nog 2 enige siggy's.



Ria en Carla, heel erg bedankt, ik vind ze ontzettend leuk! Mijn hele voorraadje is op, dus ik moet een keer aan de bak. En er liggen nu 15 siggy's te wachten totdat ze aan de Rol gaan. Genoeg te doen dus. Maar ............. ik ben ook al vast aan een nieuw project begonnen. Een nieuw jaar, nieuwe uitdagingen, toch?! Volgende keer meer daarover.
Nu duik ik maar weer snel in mijn bed! Ja! Ik heb een stevige griep te pakken, brrrrrrrrr.


22 opmerkingen:

  1. Chris en Chago,
    De beste wensen voor 2013 en Chris je begint het jaar niet al te goed met een griep.
    Ben benieuwd wat je nieuwe uitdaging is.
    Beterschap.
    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chris,
    Ik heb het verhaal van Missie nog een keer in het geheel gelezen, leuk hoor !!
    Veel beterschap.
    lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had toevallig afgelopen week je verhaal gelezen over Missie, zo ontzettend leuk zeg. Maar beterschap, er hebben er zoveel de griep...................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Chris, Wat handig die pagina's he, en Missie Jones is zeker de moeite waard om daar een boekwerk van te maken. Ik wens je beterschap. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chris, wat heb je een mooi verslag gemaakt van het project Missie.'t Ziet er geweldig uit in Word.
    Wat akelig dat je bent overvallen door de griep. Snelle beterschap toegewenst!
    Lieve groet, Marianne K.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat boek over Missie. Ik wens je snelle beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja dat heb je ervan hé. Als Chago het eerst had dan zit het er dik in dat jij het ook. De bacillen zijn met de welterusten zoen aardig door geschoven. Heb je nu natuurlijk niks aan, rest mij dan alleen nog heel veel beterschap te wensen.
    Je pagina's zijn erg leuk geworden en vind het een te gek idee zo.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterkte Chris en ziek maar even lekker uit! Succes met je nieuwe project en je boek is echt gaaf! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop dat je gauw weer opknapt want al dat proesten en hoesten daar wordt je echt dood moe van.
    Het boekwerk van Missie wat je gemaakt hebt is trouwens ook een erg leuk idee.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dag lieve meid, van harte beterschap!!
    Tis hier ook geland, hoor, eerst ikke op Texel en nu is Jan de pineut!!
    Hou je taai, liefs, syl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beterschap gewenst,Chris. geen fijne start van het nieuwe jaar. Leuk dat je Missy een ereplaatsje hebt gegeven.

    hartelijke groet, Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Chris, wat ontzettend leuk dat je je blog zo hebt aangepast. Zou ik ook wel willen, maar dan moet ik me daar in gaan verdiepen (over hoe dat moet en zo) en ik zou niet weten wanneer ik dat dan weer moet doen. Maar ik vind het wel supergaaf en hartstikke overzichtelijk.
    Ach en nou heb je griep. Dat is helemaal niet leuk. Veel beterschap, ziek het maar goed uit.

    Liefs,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk zo je pagina's. Zeker die van Missie Jones, krijg je een mooi boekwerkje. Beterschap hoor en groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een goed idee dat missie jones boek. Ga zo op je pagina kijken. Maar eerst wens ik je beterschap en dat je maar gauw weer beter bent.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel moi jou pagina's. Zou wel willen hoe ik zo iets moest maken.
    Zo ver gaat mijn blog kennis nog niet.
    Mis Jones helemaal gelezen leuk en knap hoor.
    Beterschap voor de griep.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook leuk om het zo in een map te hebben. Ik hoop dat je snel beter bent van de griep. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hola Chris ¡¡ feliz 2013, que sea un año lleno de sueños y proyectos¡¡
    Besos desde Sevilla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dus Chago heeft je toch aangestoken? Teken van en goed huwelijk... Alles delen: lief en leed.... Beterschap!!!
    Handig die aparte "bladen" voor je werkstukken. Kon ik ze allemaal bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beterschap Chris, de griep grrrrrrr

    Dat is een schitterend boekwerk geworden Chris

    Mooi die siggys

    Fijn weekeinden en hoop dat je gauw opknapt

    dikke knuf joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk idee om alle verhaaltjes van Missie uit te printen!
    Zo heeft ze haar eigen boek. Wat zou het leuk zijn als het een echt boek werd wat in de winkel zou liggen.
    Maar zo is het ook al heel echt hoor.
    Leuk om nog eens na te lezen.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Chris, de beste wensen voor 2013! Van harte beterschap, groeten, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een reactie achter laat. Daar geniet ik altijd weer van.
Reageer je Anoniem en vind je het prettig een mailtje van mij te ontvangen, laat dan je mailadres achter of stuur mij die via het Contact tabblad op mijn blog.