Gezellig dat je even bij me langs komt. Op deze plaats deel ik het een en ander over mijn hobby, Patchwork en Quilten, en ook iets over familie, huis, tuin, hond en andere leuke dingen. Soms ook wat om over na te denken. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat en als je klikt op de foto's worden ze een stukje groter.
Veel plezier!

Gelukkig Nieuw Jaar!



Zo zagen wij vannacht het vuurwerk. Vanachter ons slaap-kamerraam, bedekt met regendruppels. Chago was snotter-desnotter verkouden, dus niet niet naar buiten in de regen. Onze Max is toch nog samen met ons de grens van het nieuwe jaar overgegaan. Ongelooflijk. Hij heeft voor het eerst totaal geen last van het vuurwerk gehad, hij vond het altijd verschrikkelijk, maar nu is hij gezegend met een weldadige ouderdoms doofheid!


Vandaag genieten van stilte en rust en de laatste kaarsen. Morgen ons traditioneel nieuwjaars uitje. Deze keer naar Lemmer!



Ik wens jullie allemaal een heerlijk begin van dit nieuwe jaar.


21 opmerkingen:

  1. Ook alle beste wensen voor dit nieuwe jaar en lekker creatief verder gaan...............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een creatief en gezond nieuwjaar
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook de allerbeste wensen en onze kat is ook helemaal doof. Zat prinsheerlijk voor het raam naar het vuurwerkspektakel te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zie ik vuurwerk het liefst, achter glas. Veel plezier op je uitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jullie een goed, gezond en creatief nieuwjaar! En veel plezier met je uitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig Nieuwjaar Chris!
    Veel plezier in Lemmer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's van het vuurwerk en dat vanachter het glas.....
    Beterschap voor Chago, hopen dat jij het niet overneemt.
    Voor jou en de rest van de familie ook de beste wensen en een dikke knuffel voor Max!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoop dat Chago zijn verkoudheid gauw kwijt is en heel veel plezier in jullie nieuwjaars uitje.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De beste winsken foar 2013 Chris!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik wens jullie alle goeds voor 2013.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. folle lok en seine in het nieuwejaar.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig nieuwjaar, sterkte met de verkoudheid en morgen een heerlijk uitstapje! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Al aan het einde van dag 1 van het nieuwe jaar, maar toch ook van hier nog een Gelukkig nieuwjaar.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij ook gelukkig nieuwjaar! En veel plezier morgen in Lemmer!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wij wensen jullie ook een heel gelukkig Nieuwjaar.

    Ook Simba heeft door alles heen geslapen,

    Veel plezier vandaag

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Voor jullie ook de allerbeste wensen. Dat het een heel gelukkig en gezond 2013 mag worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Voor jou (en iedereen om je heen) een heel mooi, gelukkig, gezond, warm 2013. Vol vriendschap, creativiteit en inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach wat jammer.... het vuurwerk vanuit de slaapkamer.
    Het was ook geen fijn weer, vooral niet als je verkouden bent.
    En alle nadeel heeft zijn voordeel: Max hoort geen vuurwerk meer.
    Wel lastig als je roept: kom hier.
    Maar met oudjaar mag mijn Terra ook best een dagje doof zijn.
    Die ligt de hele dag te trillen en wil niet naar buiten, dus de hele dag plasje ophouden. Zo zielig.
    Maar lekker weer een fris nieuw jaar.
    Ik wens je nogmaals alle goeds voor jou en je dierbaren.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Chris ik wil jou en je familie een gelukkig en gezond Nieuwjaar wensen.Ook ik ben blij net als jij met Max dat ons hondje Bartje ook met ons het nieuwe jaar ingaat want het is echt een oud sukkelaartje aan het worden.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een reactie achter laat. Daar geniet ik altijd weer van.
Reageer je Anoniem en vind je het prettig een mailtje van mij te ontvangen, laat dan je mailadres achter of stuur mij die via het Contact tabblad op mijn blog.