Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

De Pine Tree groeit

Zo opgevouwen ziet de lap er al uit alsof hij klaar is.


Maar dat is niet zo hoor. Ik zal hem even uitvouwen.


Hij is wel al klaar t/m rand 4. Rand 5 is een stuk bewerkelijker en bestaat uit 32 blokken. Een beginnetje ligt al klaar en laat ik een volgende keer zien.

36 opmerkingen:

saskia smit zei

Mooi die ster in het midden. En met het bloemetje als afwisseling is het een quilt met verrassingen. Hou ik van.

Annelies zei

Echt heel erg mooi !!!

Noa zei

Hij wordt echt super die quilt

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat wordt hij mooi. En de stofjes passen zo mooi bij elkaar. Prachtige kleuren combinatie. Dat moet een plezier zijn om daaraan te werken.

Joke

Nardy zei

Prachtig, de stoffen vind ik erg mooi! Fijne dag, groetjes Nardy

Willy zei

Echt prachtig Chris!

marga zei

Hij wordt mooi Chris en je gaat snel.
Groeten
Marga

Janet zei

Sjonge nog niet klaar en nu al zo mooi!! wat een prachtige kleueren, succes met de volgende rand.

baukje zei

Oh wat is tie mooi, zo mooi... Ik krijg er steeds meer zin in!

Johanna Faber zei

Wat word hij mooi Chris succes met het verder gaan
fijne dag uit een sneeuwerig Zweden gr joke

Gonny zei

Gewoonweg; PRACHTIG!!!

petronella zei

Wat een mooie traditionele quilt! Geweldig!

wilma oud zei

Wat is die al mooi en wat een prachtige kleuren. Succes met de rest. Groetjes Wilma

Trudy zei

Hij wordt errug mooi! Benieuwd naar rij 5! Ik ga je volgen!
groetjes, Trudy

quiltlodge gerda zei

Oh wauw Chris, wat een pronkstuk. Nu al!

Jane in Wales zei

Oh, wat fantastisch MOOI!!! Die ster ook met die verschillende driehoeken eromheen. Prachtig, wat een mooie kleuren!

AnitaS zei

Hij is nu al zo mooi. Prachtig.

Marga (MarPie) zei

Hij wordt wel ONZETTEND mooi.

Groetjes,
Marga♥

Berna zei

Het wordt een prachtige quilt Chris!

Bed, breakfast en quilts zei

wat een fantastisch mooie kleuren!

Rian, zei

Ik kan er weinig aan toevoegen, Chris.... Ik onderschrijf alle bovenstaande reacties!!!
Liefs,
Rian

katrien zei

Heel mooi hoor.

Annie Kingma.Bonnema zei

Wat is dit weer een prachtig werk.
Mijn complimenten, doe het je denk ik niet na.
Groetnis Annie

Jasmijn zei

Hij is schitterend!
Liefs van ons allemaal

Floor zei

Hij is nu al mooi!
Vooral op die bovenste foto kan je de stoffen goed zien.
Die zijn erg mooi.
Lijkt ook wel een grote quilt te worden.
Ben benieuwd naar die laatste rand.
Groetjes,
Floor

Lida zei

Prachtig en wat een mooie kleuren en stoffen! Knuffel
Lida

idaviltcreatief zei

Wauw.....wat ga jij snel.......je bent mijn grote voorbeeld, het wordt prachtig!

sylvia zei

wat een bjoetie, Chris!!!

inge zei

je gaat als een speer! wat mooi is dat!

Tineke zei

Zooo mooi!! Prachtige kleuren. ben benieuwd naar rand 5

Heleen Kok zei

Sjemig wat een moordend tempo! Ik knipper met mijn ogen en hup heeft ze al tot en met rand 4 af!!! Errug mooi!

mieke zei

Heel mooi, de hoeken in verstek ? Succes met de rest.

ps. mijn vrijdag projectje is paars/lila !!

MarianneD zei

Wat wordt dit een mooie quilt Chris! Prachtig die ster in het midden en die stoffen zijn super!

lieve groet,Marianne

carina zei

Prachtig zeg. Mooie kleuren ook

Shirley zei

Het is nu al een snoepje!

Hennie zei

Oooh prachtig Chris, ik ben benieuwd hoe je volgende rand wordt ! ! !

Groetjes Hennie.