Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Zoveel lieve Sintjes en Pietjes

Het heerlijk avondje is alweer voorbij, zó snel. Maar héérlijk was het! Ik zou wel alles willen laten zien, maar dat kan natuurlijk niet. Iedereen, ook de 4 meiden, hebben met zoveel liefde en zorg de meest leuke surprises en gedichten gemaakt. Lachen en snotteren!!

Maar eerst bracht de échte Piet na, veel gebonk op de ramen, een briefje bij de voordeur: Kijk maar eens in de garage. Dus vlogen we alle 9 daar naar toe en oh lieve deugd ...... hoe laat gaat het vanavond worden....


Kleindochter 3 vond dat oma maar in de Idylle moest gaan zoeken. Uh .... moest ik dan eerst naar huis .... nee hoor, kijk er kwam een miniatuur Idille naar me toe! Met pakjes in en onder het huisje. En zelfs met een klein quiltje voor aan de wand. Lieve Sint, een dikke knuf van mij!

Dochtersint had voor opa een aardbol met pur en vlaggetjes van landen gemaakt. Hij moest er een spel mee doen totdat hij de vlaggen van Alkmaar en Heerhugowaard vond. Een envelop met 4 toegangskaarten voor een kerstconcert van DIT geweldige koor!
Andere Omasint maakte dit voor oudste kleindochter. Wat een creatie! Ze was er super blij mee. Zelf maakt ze voor andere oma een geweldige scooter met brandend voor en achterlicht. Oma was er helemaal ontroerd van. Jammer dat ik daar geen foto van heb.

Tja, en natuurlijk kwam er een kip van stal, dat zat er dik in. Voor 2e klein-dochter. Een vriendin van onze dochter heeft die kip met een kuikentje samen met de kleinste meid voor haar zus gemaakt. Vind je hem niet geweldig?



Er was veel en veel meer. Op de laatste foto moest de kleinste de kip nog even heel goed laten zien. Jullie snappen wel dat ik dit logje ook voor al die lieve sinten maak.

Ik hoop dat jullie net zo genoten hebben als wij.

18 opmerkingen:

marcella zei

Wat een gezellig sint en pietenfeest.Zo te zien heeft iedereen genoten...

Hennie zei

Dat ziet er super gezellig uit ! ! !
Wat is iedereen druk geweest met de suprises, leuk.

Groetjes Hennie.

Lida zei

Ja bij ons was het klein maar heel gezellig en ik bewonder jullie prachtige creaties en geniet lekker mee! Knuffel
Lida

Annelies zei

Wat een gezelligheid en wat een werk hebben jullie ervan gemaakt.

AnitaS zei

Het is duidelijk dat jullie veel plezier hebben gehad. Jullie hadden dan ook moeite voor elkaar gedaan.

feltfree på Åsly zei

Heerlijke verwennerij zeg. Er zit heel veel creativiteit in de familie zo te zien.
Groetjes Frederika

Carin zei

Zo te zien een zeer geslaagde avond met prachtige surprises !

Lilian Pilar zei

Hola Chris!!! que bien se lo han pasado, la traducción es tan mala, que solo mirando las fotos veo y siento felicidad.
Un Gran Abrazoo
Lily

marga zei

Fijn dat je zo genoten hebt. En dat koor helemaal geweldig.
Fijn weekend.
Groeten
Marga

Willy zei

Genieten Chris, om al die blije gezichten te zien. Ze zijn allemaal heerlijk creatief geweest, ziet er erg mooi uit. Lieve groet,

Floor zei

Wat lijkt me dat een oer-gezellige avond! Heerlijk als je zo met z'n alleen kunt genieten van de pakjes en suprises die gemaakt zijn.
En een echte mini idille voor jou!
Hiervan kan je nog lang nagenieten lijkt me.
En wat een mooie en leuke kleinkinderen hebben jullie!
Groetjes,
Floor

Rian, zei

Oh Chris, wat zullen jullie genoten hebben! en wat een superleuke surprises. Zó veel werk van gemaakt met aandacht voor details. Ik geniet mee.
Liefs,
Rian

Eulalia Isabel zei

Hola Cristi.

hermoso han pasado,lindas fotos.

saludos

petronella zei

Wat geweldig allemaal, en wat zal je genieten van het kerstconcert!!

Antje uit Urk zei

Wat een gezelligheid en creativiteit! En wat een mooi stel kleinkinderen! Ik ga nog eens de foto's bekijken!
lieve groet,

Ria van Kasteel zei

Ik kan niet anders zeggen dat de creativiteit aardig is doorgegeven in de familie.
Lieve groetjes van Ria ;0)

sylvia zei

Wat een heerlijk verhaal, Chris, met al die creativiteit!!!
En ik heb de Idylle ook maar even aan Jan laten zien: "schitterend" is zijn oordeel!!

MarianneD zei

Wat een prachtige surprises!
Wat is iedereen druk geweest,geniet nog maar lekker na Chris!