Gezellig dat je even bij me langs komt. Op deze plaats deel ik het een en ander over mijn hobby, Patchwork en Quilten, en ook iets over familie, huis, tuin, hond en andere leuke dingen. Soms ook wat om over na te denken. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat en als je klikt op de foto's worden ze een stukje groter.
Veel plezier!

Vervulde wens!

We kregen dit jaar toch weer meer kerstkaarten dan we verwacht hadden. Ook veel van jullie. Ontzettend leuk en heel erg bedankt. Er hangen al meer dan 110 kaarten aan een lint langs het plintje van het plafond. Kan ze natuurlijk niet allemaal laten zien, maar voor eentje maak ik een uit-zondering. Voor de kaart van mijn nicht, Missie Jones!


Nieuwsgierig natuurlijk, dus ben gelijk gaan kijken en laat jullie even meegluren. Waarschijnlijk begrijp je het al: mijn quilt over de tuin van Missie Jones is een AFFO! Etiket en tunneltje, alles zit er op. Een wens die in vervulling is gegaan om hem voor het eind van dit jaar klaar te hebben.


Het spande er nog om, want ik had geen stof voor de bies. Snel besteld bij den H&W en afgelopen donderdag had ik het binnen. Trouwens, de meeste stofjes in de quilt komen daar vandaan. Biesje zit er perfect om heen. De border heb ik op 0,75 cm vanaf het buitenste blauwe randjes gesneden en het biesje met 0,25 inch er aan genaaid.


De kleuren op de foto's zijn natuurlijk nooit zo als in het echt, maar dat geeft niet. Ik vind hem zelf nog steeds ontzettend leuk, heb er met heel veel plezier aan gewerkt. Ik ben echt blij dat hij af is en dat ik zo het jaar kan afsluiten. Gelukkig heb ik een mooie plek in huis om hem op te hangen.


Dit is dus het laatste logje over Missie Jones en haar bele-venissen en waarsijnlijk ook het laatste van dit jaar.

Een hele fijne jaarwisseling
en liefs van mij!

21 opmerkingen:

  1. Het ziet er geweldig uit, je Missie Jones, wat fijn dat je het toch af hebt gekregen! Ik wil je hierbij een fijne jaarwisseling wensen en voor het nieuwe jaar alle goeds, gezondheid en veel creatieve inspiratie!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geworden.
    Ook voor jou een heel fijne jaarwisseling en veel creativiteit en goede gezondheid voor 2013
    liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed, Chris dat je haar af hebt gekregen. De quilt is echt prachtig en zó netjes, helemaal Chris.
    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013. Ik heb dat, geloof ik al gezegd, maar ja, maakt het uit hè!

    Liefs,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is ie. Nu kun je er volop van genieten.
    Fijne Jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige affo! fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat issie weer fantastisch!! Gaaf gevoel he zo'n affo. Voor ons wel jammer want de quilt is mooi maar de bijbehorende verhaalltjes waren ook superleuk!! Hopeleijk komt missie af en toe nog langs, ik zal haar missen!! Hele goede jaarwisseling en alle goeds voor 2013!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat dat je hem op tijd klaar hebt en wat is die mooi geworden. Een goed uiteinde en begin van het nieuwe jaar. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige quilt geworden, en een mooie afsluiting van dit jaar.

    Lieve groetjes en een knuffel van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je nicht is een beauty geworden, hier is helaas het einde nog niet in zicht van de quiltmeiden, dus er worden nog heel veel steekjes gezet! Heel fijne jaarwisseling en een gezond, gezellig en creatief 2013. Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, wat is ze mooi geworden!!! En wat heb je de rand mooi gemaakt. Ook voor jou een fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond nieuw (quilt)jaar!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is het een leuke en mooie quilt geworden!
    Gefeliciteerd dat hij af is!
    Wel zal ik de verhalen van Missie missen, ze voelde al een beetje als familie voor mij.
    De rand zit er prachtig omheen, goed gedaan hoor.
    Weet je dat ik dat ook meest vergeet? De stof voor de afwerkrand, al vaak dat ik dat aan het eind pas merkte, net als jij dus.
    Leuk dat hij nu ergens hangt.
    Hoe groot is hij eigenlijk? Dat kan je niet zien op de foto.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefelictieerd!!!Je prachtige quilt is af! Ik wil hem graag nog eens in het echt bewonderen. Ik loop een beetje achter maar nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Chago. En ik wens jullie al het goeds voor 2013.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat hebben we toch met a'n allen kunnen meegenieten van deze mooie quilt! Heel mooi is ie geworden! En super dat het dit jaar nog is afgekomen!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is ze mooi geworden. Een beetje jammer vind ik het wel dat ze af is, want nu kan ik niet meer van haar verhalen genieten. Een hele fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig mooi quilt is dit geworden.
    Fijne Jaarwisseling.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is die quilt mooi geworden en dat niet alleen het verhaal erbij steeds weer heeft het zo waardevol gemaakt. Nu kun je er van genieten kan mij voorstellen dat steeds als je er langs loopt je even blijft staan om te genieten van Missie en haar tuintje.
    Hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze is een plaatje geworden, heerlijk om naar te kijken. je ziet steeds weer iets anders.
    Gefeliciteerd met het behalen van je wens.
    Hele fijne jaarwisseling en een gezond 2013 toegewenst.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Missie Jones is klaar, prachtig geworden complimenten

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige quilt is missie Jones ! ! !
    Voor jou ook een gezellig uiteinde en de beste wensen voor het komende jaar.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O Chris wat is zij mooi geworden, wat een kunstwerkje heb je er van gemaakt


    Alvast een heel fijn uiteinden met Chago en Max en een heel goed begin voor 2013 en heel veel liefde geluk en gezondheid, en heel veel handwerk plezier , en nu kan je aan je nieuwe quilt gaan beginnen!!!

    Liefs Joke en tot volgend jaar , Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel veel GELUK in 2013 voor jou en je Lieverds!!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een reactie achter laat. Daar geniet ik altijd weer van.
Reageer je Anoniem en vind je het prettig een mailtje van mij te ontvangen, laat dan je mailadres achter of stuur mij die via het Contact tabblad op mijn blog.