Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Speciale Affo!


Ik ben zo blij dat ik wel kan dansen als deze Kerstman op de schaats die getekend is door Carolyn. Zij maakt enige tekeningen. Ik ben zo blij omdat ik een hele speciale Affo heb. Nee, geen quilt of ander handwerk. Al maanden ben ik tussen de bedrijven door bezig om alle oude logjes van mijn Weblog over te zetten op deze site. Dat ging niet vanzelf, omdat alle foto's in Weblog verloren waren gegaan. Gelukkig had ik veel op de pc bewaard. Maar veel was niet meer te vinden. Alle ongeveer 400 logjes heb ik doorgelezen, foto's er bij gezocht, gecorrigeerd en heel veel moeten wegdoen. Wat ben ik blij dat het klaar is!!

Nu kan ik me storten op de komende 2 weken. Vandaag bakken en braden voor een familie-etentje dinsdag, al vast voor Chago's verjaardag. Alle dagen zijn verder behoorlijk vol, dus het zal hier af en toe even stil zijn.



Maar het is gezellig en er stond zelfs ineens een boom in de tuin! Met echte ballen. Dus er moet geen storm komen. Ik zit nu van de lichtjes te genieten.
Groetjes van mij.



18 opmerkingen:

Antje uit Urk zei

OOH, wat een werk zeg!! Dat moet een heerlijk gevoel zijn, vanavond ga ik terug kijken! Succes met koken!
groetjes,

Anita - Vlijtige Handjes zei

Dat is gewoon een quilt maken. Heerlijk dat het klaar is.
Groetjes Anita

Nelleke zei

Hallo Chris ik vind het super van jou omdat voor elkaar te krijgen maar je zult toch wel genoten hebben om je verhaaltjes weer eens te lezen.En eenmaal op orde ga je straks fijn weer met een nieuw jaar beginnen.groetjes en veel succes met je drukke week Nelleke

feltfree på Åsly zei

een hele klus dus. Heerlijk om daarmee klaar te zijn . Veel bakplezier de komende dagen.
Frederika

AnitaS zei

Wat een klus is het geweest. Maar wel een fijn gevoel als het klaar is. Veel bak en kookplezier. Ik ben er bijna uit wat we eten. Nu nog menukaarten e.d. Fijne dag.

Willy zei

Wat een werk Chris, fijn dat het af is. Mooie tekening van Carolyn. Fijne dagen, lieve groet

marga zei

Geniet maar lekker van jou boom en alles wat je de komende dagen gaat doen. Het is ook niet niks om alles weer op orde te krijgen. Toch lijkt het mij ook wel leuk om die oude logjes weer na te lezen.
Groeten
Marga

Heleen Kok zei

Oh ik ben jaloers op je. Dat had ik ook nog eens ooit willen doen! Maar ik maak er geen tijd voor vrij. Wel heerlijk als alles weer bij elkaar staat. Sterkte met de drukte de komende tijd. Chargo alvast een fijne verjaardag gewenst! En die boom is super gezellig zo.

Lida zei

Wat een klus, ik heb er echt geen energie voor, dus bij mij zal er veel verloren gaan, vooral omdat ik er niet meer op kan komen!
Je boom lijkt mij heerlijk om 's avonds te zin! Groetjes
lida

idaviltcreatief zei

Dat mag je zeker een affo noemen! Gefeliciteerd! En ook alvast Gefeliciteerd met je man op eerste kerstdag! Hele fijne dagen en lekker genieten van alles. Mooie boom zo in de tuin, zowel overdag als bij donker.

ria vogelzang zei

Ik werd natuurlijk ook nieuwsgierig door je titel!! :)
En dat is met recht een heel speciale AFFO! Gefeliciteerd! Wat een werk!!
Ik snap best dat je heel blij bent dat alles nu klaar is; als ik nog denk aan dat hele debacle....
Het is misschien een heel goed ding om af en toe gewoon je blog in een boekwerkje te zetten...., dan kan er voor jezelf niets meer verloren gaan...
Fijne maandag!

Inge zei

Jeetje Chris, wat een werk en knap dat je dat volbracht hebt. Moet een heerlijk gevoel zijn.
Sterkte met de drukte, maar het is wel leuke drukte, toch?

Liefs,
Inge

petronella zei

Nou dat is een felicitatie waard hoor! Dit soort dingen kost uren, zo niet dagen! En nu genieten van de feestdagen!

Floor zei

Gezellig dat boompje in de tuin. Vooral als hij brandt 's avonds.
Dat je 400 logjes hebt moeten doorlezen en overplaatsen!
Wat een enorm werk lijkt me dat!
Dat is nog eens een affo.
Daar kunnen alle andere affo's niet tegenop hoor.
Lijkt me geen leuk werkje, hoewel.... als je je oude belevenissen weer herleest is het toch wel grappig.
Maar ik ga ze niet allemaal teruglezen hoor.
Groetjes en fijne verjaardag en kerstdagen.
Floor

sylvia zei

wat een klus is dat geweest, Chris!!
wat ga je doen als je ooit met bloggen stopt?? Een boek van laten maken??
Ik zit daar een beetje mee, een boek vind ik errug duur van al drie jaar bloggen en zelf uitprinten is a hell of a job..........:(
Maar terugkijken op een leuk blogbestaan, zal het wel worden!
liefs, Syl

MarianneD zei

Gefeliciteerd Chris! Die van mij zwerven nog ergens rond...
Schattig speldenkussentje heb je gemaakt,mooie combi!
Geniet van de boom,doe ik ook! Heerlijk al die lichtjes in huis in deze donkere dagen...
Liefs uit het Eekhoornnest!

Monica zei

Oh Chris, wat goed dat jij dit al hebt gedaan, ik zit er erg tegenaan te 'hikken' hoor. Ik zou ook eigenlijk niet weten hóe ik dit moest aanpakken, komende tijd eens aan de jongens vragen. Fijne dagen gewenst

Marga (MarPie) zei

fantastisch dat je dat allemaal gedaan hebt. Zelf heb ik er geen zin en tijd in/voor. Het is jammer want zo meteen is het voorgoed weg.Gelukkig heb ik ook de meeste foto's nog.

Groetjes,
Marga♥

Dit is geplaatst op maandag dan is de verjaardag van Chago al geweest.Als nog van harte gefeliciteerd allemaal.