Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Kussentje


Kijk, dit is het geworden, van die zwart/witte en rode lapjes. Een kussentje, 10x10 cm, dat je eventueel als speldenkussentje kan gebruiken. Toen ik de lapjes liet zien, had ik er al eentje klaar en die heeft een reis naar het noorden gemaakt en is daar veilig aangekomen. Deze heb ik wat later gemaakt.

Goed weekend allemaal!

24 opmerkingen:

katrien zei

Heel leuk kussentje.

feltfree på Åsly zei

Een heel lief kussentje. De kleuren zijn ook zo mooi.
fijne dag Frederika

Tineke zei

Hij is heel leuk geworden, leuke kleurtjes heb je er voor gebruikt.
Groetjes Tineke

Willy zei

Leuk Chris. Mooi patroon en stofjes met bijpassend knoopje. Fijn weekend,

AnitaS zei

Wat een leuk kussentje is het geworden. De ontvanger zal er blij mee zijn. Fijn weekend.

Johanna Faber zei

En de dame uit het hoge noorden is er dan ook heel trots op, dat ze mooi eigen gemaakt geschenk heeft gekregen , het ligt vol trots in mijn kamer

Dank dank je wel
Fijn weekeinden en het komt met de kerst op mijn site.

liefs Joke

inge zei

wat een leukerd!

Gonny zei

Zulke 'simpele' kleuren.... zo een groots resultaat. PRACHTIG!!!!!!

Marga (MarPie) zei

Het is een heel leuk kussentje geworden.

Groetjes,
Marga♥

Anoniem zei

Mam, het is inderdaad een prachtig ding geworden. Lekker fel met die contrastkleuren. Koken voor de famillie, ja daar heb ik de mooiste herinneringen aan! Mijn vader, elk jaar opnieuw met kerst, jarig... en dan al die mensen in ons huis en aan de tafel. Wij als kinderen verstoppertje spelen door de rest van het huis. Liefst in het donker wat makkelijk kon met die hoekjes, inbouwkasten en dikke gordijnen. De geur van puree, vlees en de kerstboom door elkaar en veel..., heel veel lachen. Goede herinneringen!

Dochter

Wilma Kuin zei

Mooi gemaakt,..

marga zei

Met zo'n speldenkussen onder handbereik ga je met plezier aan het naaiwerkje beginnen.
Ook al zijn dat ook wel eens klusjes waar je niet zoveel zin aan hebt.
Heerlijke frisse kleuren.
Groeten
Marga

Lee Prairie Designs zei

Beautiful pincushion, Chris.

Big hugs,

Carolyn

Inge zei

Wat een leuk kussentje, Chris!

Dit was een korte reactie LOL, maar ik ben net weer begonnen met lezen en bloggen, dus ik doe rustig aan.

Fijn weekend,
Inge

Jolanda zei

Die is zeker leuk geworden, ik heb deze al meer keren ergens voorbij zien komen. Weer een leuk modeletje..
Groetjes Jolanda

Floor zei

Het is een beeldig kussentje geworden Chris!
Dat rood komt er zo leuk doorheen piepen.
Eigenlijk jammer om daar spelden in te prikken, maar voor de sier is het ook leuk.
Groetjes,
Floor

sylvia zei

Chris, wat een schatje!!!

petronella zei

Wat een leuk kussentje!!

foekie's fashion zei

Mooi kussentje, leuke combi van stofjes. Groetjes van Joke

mieke zei

Dat ziet er heel leuk uit.

Lida zei

Wat een schattig kussentje is dat geworden, ja daar zal de Noordelijke dame wel blij mee zijn! Groetjes
Lida

Corina zei

Wat is-ie leuk in deze kleurtjes!

Heleen Kok zei

Wat is dit een schatje geworden!! Erg leuk gedaan.

Ria van Kasteel zei

Wat een leuk kussentje is dit geworden, het blijft een mooie combinatie.
Lieve groetjes van Ria ;0)